آسیا FX خاموش شد، دلار پیش از داده های تورم PCE سقوط کرد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند زیرا دلار به دلیل نشانه هایی از نرم شدن بازار کار ضعیف شد و اکنون تمرکز بر روی خوانش شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو در اواخر روز متمرکز شده است. با این حال، بیشتر ارزهای آسیایی در سه

کد خبر : 340787
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
آسیا FX خاموش شد، دلار پیش از داده های تورم PCE سقوط کرد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند زیرا دلار به دلیل نشانه هایی از نرم شدن بازار کار ضعیف شد و اکنون تمرکز بر روی خوانش شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو در اواخر روز متمرکز شده است.

با این حال، بیشتر ارزهای آسیایی در سه ماهه اول سال 2023 با قیمت بالاتری معامله می شدند، زیرا ترس از بحران بانکی باعث کاهش ارزش دلار شد و شرط بندی ها مبنی بر کاهش موضع جنگ طلبانه خود را تحریک کرد. دلار آمریکا در سه ماه گذشته 1 درصد کاهش داشت.

ارزهای منطقه‌ای نشانه‌های کمی از داده‌های مختلط فعالیت‌های تجاری چین دریافت کردند، که نشان داد در حالی که فعالیت بیش از حد انتظار رشد کرده است، رشد نسبت به ماه قبل کند شده است.

با سریع ترین سرعت خود در بیش از یک دهه اخیر رشد کرد، اما این قرائت همچنان به بهبود نابرابر در اقتصاد چین اشاره می کند. پس از انتشار اطلاعات، بخش عمده ای از سودهای روزانه خود را کاهش داد و 0.1 درصد بالاتر معامله شد.

سایر ارزهای آسیایی در روز جمعه با افزایش 0.2 درصدی، در حالی که 0.3 درصد افزایش یافتند، اندکی افزایش یافتند. وون با وجود اینکه داده ها نشان می داد که کره جنوبی تا ماه فوریه به کاهش خود ادامه می دهد، افزایش یافت.

قیمت ثابت بود زیرا داده ها نشان داد در ماه مارس اندکی کمتر از حد انتظار کاهش یافت. این قرائت معمولاً از روند مشابهی در تورم سراسری خبر می دهد که در اواخر ماه آوریل انجام می شود.

داده های دیگر نشان داد که ژاپن و در ماه فوریه به شدت افزایش یافت، اگرچه این نیز با یک .

دلار از جلسه یک شبه ضررهای شدیدی را به همراه داشت و در تجارت آسیا حرکت چندانی نکرد. و هر کدام کمتر از 0.1 درصد افزایش یافت و نزدیک به پایین ترین سطح یک ماهه بود.

داده‌های منتشر شده در یک شبه نشان داد که ایالات متحده در هفته گذشته بیش از حد انتظار افزایش یافته است که نشان دهنده کمی سرد شدن در بازار کار است. این قرائت برخی شرط‌بندی‌ها را برانگیخت که فدرال رزرو فضای محدودی برای ادامه افزایش نرخ‌های بهره، به‌ویژه در مواجهه با یک بحران بانکی بالقوه خواهد داشت.

اکنون تمرکز روی داده‌ها است – معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو – که در اواخر روز منتشر می‌شود. هر نشانه ای مبنی بر کاهش بیشتر تورم در ماه فوریه احتمالاً انتظارات افزایش بیشتر نرخ بهره را کاهش می دهد، دلار را کاهش می دهد و تقاضا برای ارزهای آسیایی را افزایش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.