آسیا FX خاموش شد، دلار پس از جهش یک شبه ثابت ماند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه در محدوده یکسان به پایین حرکت کردند زیرا معامله گران قبل از انبوهی از نشانه های اقتصادی و جلسات بانک مرکزی در هفته های آتی کاهش یافتند، در حالی که دلار پس از افزایش شدید یک شبه ثابت ماند. ترس از رکود اقتصادی ایالات

کد خبر : 351104
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
آسیا FX خاموش شد، دلار پس از جهش یک شبه ثابت ماند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه در محدوده یکسان به پایین حرکت کردند زیرا معامله گران قبل از انبوهی از نشانه های اقتصادی و جلسات بانک مرکزی در هفته های آتی کاهش یافتند، در حالی که دلار پس از افزایش شدید یک شبه ثابت ماند.

ترس از رکود اقتصادی ایالات متحده، به دنبال مجموعه ای از درآمدهای ضعیف شرکت ها و داده های ضعیف تر از حد انتظار، تقاضای پناهگاه امن برای دلار را تغذیه کرد و اشتها را برای اکثر دارایی های ریسک محور در این هفته محدود کرد.

با وجود اینکه بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده کاهش یافت و سرمایه‌گذاران نسبت به افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو نامطمئن شدند، روز سه‌شنبه هر کدام بیش از 0.5 درصد افزایش یافت.

انتظار می رود بانک مرکزی در هفته آینده، پس از آن بازارها قیمت گذاری در . اما فدرال رزرو هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه قصد دارد مواضع جنگ طلبانه خود را کاهش دهد، ارائه نکرده است، زیرا چندین مقام اخیراً خواستار افزایش نرخ بهره شده اند.

چشم انداز نرخ های بهره بالاتر ایالات متحده، علیرغم کندی رشد اقتصادی، بر اکثر ارزهای آسیایی تاثیر گذاشته است، به خصوص که شکاف بین بازدهی پرریسک و بازدهی کم ریسک کاهش یافته است.

تقاضای پناهگاه امن به ارزهای آسیایی سرایت کرد و پس از رشد 0.4 درصدی در معاملات یک شبه، 0.1 درصد افزایش یافت. حتی زمانی که کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن نشان داد که موضع فوق‌العاده این بانک در کوتاه‌مدت ادامه خواهد داشت، افزایش ارزش ین به وقوع پیوست.

تمرکز در حال حاضر و روز جمعه برای نشانه های بیشتر در مورد اقتصاد ژاپن است.

0.1 درصد افزایش یافت، اما در برابر دلار در سطح 7 بسته شد، زیرا ادامه نگرانی ها در مورد بهبود نابرابر اقتصادی در کشور باعث کاهش شدید یوان در این هفته شد. داده‌های مربوط به روز پنجشنبه منتشر می‌شود و انتظار می‌رود که بخش تولید عقب‌افتاده کشور را بیشتر روشن کند.

این یکی از معدود شاخص‌های پرت برای آن روز بود که 0.4 درصد افزایش داشت زیرا داده‌ها نشان می‌داد که کشور در ماه مارس یک وضعیت غیرمنتظره ثبت کرده است. کمتر از حد انتظار کاهش یافت، در حالی که بسیار بیشتر از پیش بینی کاهش یافت.

همچنین 0.1% افزایش یافت زیرا داده ها در ماه مارس نسبت به ماه قبل بهبود یافته بودند.

زیرا داده‌ها نشان می‌دهند که روند کاهشی در کشور، البته با سرعت کمتر از حد انتظار، 0.3 درصد کاهش یافت. قرائت مختلط باعث افزایش ابهام در مورد برنامه های بانک مرکزی برای نرخ بهره، قبل از یک .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.