آسیا FX جلوتر از داده های PCE رشد کرد، ین صعودی را از سر گرفت توسط Investing.com

[ad_1] نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه افزایش یافتند در حالی که دلار پیش از انتشار داده های اقتصادی کلیدی که انتظار می رود نشانه های بیشتری برای تورم ارائه دهد، بیشتر عقب نشینی کرد، با ین ژاپن که پس از اصلاح سیاست فوق العاده بانک مرکزی ژاپن، روند صعودی خود

کد خبر : 296707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
آسیا FX جلوتر از داده های PCE رشد کرد، ین صعودی را از سر گرفت توسط Investing.com

[ad_1]



نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه افزایش یافتند در حالی که دلار پیش از انتشار داده های اقتصادی کلیدی که انتظار می رود نشانه های بیشتری برای تورم ارائه دهد، بیشتر عقب نشینی کرد، با ین ژاپن که پس از اصلاح سیاست فوق العاده بانک مرکزی ژاپن، روند صعودی خود را از سر گرفت. هفته

بهترین عملکرد روز بود، با 0.5 درصد افزایش و نزدیک شدن به بالاترین رکورد چهار ماهه در روز چهارشنبه. این ارز پس از BOJ برای اوراق قرضه دولتی به شدت افزایش یافت – حرکتی که می تواند از تشدید سیاست ها در سال آینده خبر دهد.

این امر بر دلار نیز تأثیر گذاشت و دلار را به پایین‌ترین حد در شش ماه گذشته در اوایل این هفته رساند.

و در روز پنج‌شنبه هر کدام 0.3 درصد کاهش یافت، و اکنون تمرکز روی بازنگری برای سه ماهه سوم و مهمتر از آن، خواندن برای نوامبر است.

شاخص PCE شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو است و انتظار می رود نشان دهد که تورم در نوامبر کاهش بیشتری پیدا کرده است، زمانی که در روز جمعه منتشر شد. با توجه به اینکه شاخص تا کنون بسیار بالاتر از مرز 2 درصد حرکت می کند، بازارها نظاره گر خواهند بود تا ببینند چقدر به محدوده هدف فدرال رزرو نزدیک می شود.

با این امید که این رقم ضعیف تر از حد انتظار باشد، ارزهای آسیایی گسترده تر اندکی بالاتر رفتند. بازارهای آسیایی در اوایل این ماه شاهد افزایش کوتاهی بودند، پس از اینکه آمار مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ماه نوامبر کمتر از حد انتظار بود.

افزایش نرخ بهره در ایالات متحده و سایر اقتصادهای توسعه یافته در سال جاری به شدت بر ارزهای آسیایی تأثیر گذاشت، زیرا شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک کاهش یافت. در حالی که تصمیم BOJ در این هفته به ارزهای منطقه ای کمک کرد، اما همچنین نشان می دهد که بانک مرکزی احتمالاً سیاست های خود را در راستای همتایان توسعه یافته خود تشدید خواهد کرد – اقدامی که می تواند سرمایه را از سایر بازارهای آسیایی جذب کند.

در بحبوحه نشانه‌های بیشتر مبنی بر کاهش سیاست‌های سختگیرانه ضد کووید در این کشور، ۰.۱ درصد افزایش یافت. اما افزایش نرخ ارز با افزایش بی‌سابقه عفونت‌های کووید در چین، که تحلیلگران هشدار داده‌اند که می‌تواند بازگشایی گسترده‌تر در این کشور را به تاخیر بیندازد، خفه شد.

0.4% اضافه شد در حالی که 0.2% افزایش یافت. هر دو ارز در سال جاری به شدت تحت تاثیر جهش قیمت دلار قرار گرفتند و نزدیک به پایین ترین سطح تاریخی معامله شدند.

در میان ارزهای آنتی پاد، 0.8 درصد افزایش یافت در حالی که 0.4 درصد افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.