آسیا FX ثابت است اما ترس از رکود باعث ضرر هفتگی توسط Investing.com می شود

[ad_1] نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه اندکی افزایش یافتند، اما قرار بود هفته را با افتی به پایان برسانند زیرا سیگنال‌های تندروانه از سوی بانک‌های مرکزی بزرگ و موجی از خوانش‌های ضعیف اقتصادی ترس از رکود جهانی در سال 2023 را تشدید کرد. پس از اینکه داده‌ها نشان داد

کد خبر : 294039
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
آسیا FX ثابت است اما ترس از رکود باعث ضرر هفتگی توسط Investing.com می شود

[ad_1]



نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه اندکی افزایش یافتند، اما قرار بود هفته را با افتی به پایان برسانند زیرا سیگنال‌های تندروانه از سوی بانک‌های مرکزی بزرگ و موجی از خوانش‌های ضعیف اقتصادی ترس از رکود جهانی در سال 2023 را تشدید کرد.

پس از اینکه داده‌ها نشان داد که فعالیت‌های تجاری کلی در کشور در ماه دسامبر به سختی توانسته است گسترش یابد، با افزایش 0.5 درصدی، در میان بهترین عملکردها در روز قرار گرفت، و با قدرت در خنثی کردن کاهش شدید رشد در ماه دسامبر.

اما قرار بود این ارز در این هفته 0.5 درصد از دست بدهد، زیرا فشار عمدتاً ناشی از تقویت دلار است.

این هفته پس از افزایش نرخ های بهره همانطور که انتظار می رفت، دلار آمریکا در برابر اکثر ارزهای آسیایی تقویت شد و نشان داد که هزینه های استقراض احتمالاً در سطوح بالاتر از حد انتظار به اوج خود خواهد رسید، زیرا همچنان در برابر تورم عمل می کند.

مجموعه ای از داده های اقتصادی ضعیف تر از حد انتظار ایالات متحده نیز احساسات را تضعیف کرد، حتی در شرایطی که این کشور ارقام کمتری برای تورم در ماه نوامبر ثبت کرد. اما فشارهای قیمتی همچنان بسیار بالاتر از محدوده هدف فدرال رزرو است.

و در این هفته حدود 0.9% کاهش یافت، زیرا سیگنال‌های جنگ‌طلبی از سوی و گران‌بها باعث تقویت و افزایش قیمت شد.

چشم انداز افزایش نرخ بهره در اقتصادهای بزرگ نیز نگرانی هایی را در مورد رکود بالقوه ایجاد کرد و تمایل به دارایی های پرریسک را کاهش داد.

0.1 درصد افزایش یافت که برخی از حمایت ها را از خوش بینی نسبت به بازگشایی اقتصادی احتمالی در کشور دریافت کرد. اما در کوتاه‌مدت، چین با افزایش بی‌سابقه‌ای در موارد کووید-۱۹ مواجه است، که تحلیل‌گران هشدار دادند که می‌تواند بازگشایی را به تاخیر بیاندازد و فعالیت‌های اقتصادی را بیشتر مختل کند.

یوان نیز در این هفته حدود 0.2 درصد از دست داد و دو هفته متوالی افزایش یافت. مجموعه ای از داده های اقتصادی ضعیف نشان دهنده شکاف های اقتصادی رو به رشد در چین به دلیل همه گیری است.

قیمت 0.3 درصد افزایش یافت، اما قرار بود هفته را با کاهشی ببندد، زیرا داده ها نشان می دهد که کلید کشور در ماه نوامبر بسیار بیشتر از حد انتظار کوچک شده است. این باعث شد که قرارداد این کشور بیشتر شود و از ضعف بیشتر در اقتصاد این ایالت جزیره ای خبر داد.

پس از آن که صورتجلسه نوامبر بانک مرکزی نشان داد که افزایش نرخ بهره در آینده تدریجی و سنجیده خواهد بود، روز جمعه خاموش شد، اما با افت 1.2 درصدی بدترین عملکرد این ارز آسیایی در هفته جاری بود.

همچنین در این هفته پس از ضعیف‌تر از حد انتظار در ماه نوامبر، 0.5 درصد از دست داد.

در میان ارزهای Antipodean، این هفته 1.2 درصد کاهش یافت زیرا ضعف در شریک تجاری اصلی چین خبر از عدم اطمینان بیشتر برای اقتصاد این کشور داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.