آسیا FX توسط ناآرامی های کووید چین ضربه خورد، دلار در جریان های پناهگاه امن افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته امبار واریک Investing.com– بیشتر ارزهای آسیایی روز دوشنبه با بدتر شدن ناآرامی‌های مدنی در چین به دلیل سیاست‌های سختگیرانه ضد کووید، احساسات خود را به لرزه درآورد، در حالی که با ترس از رکود اقتصادی چین و افزایش تقاضای پناهگاه امن، دلار افزایش یافت. در برابر دلار 0.4% کاهش یافت و

کد خبر : 286702
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۷
آسیا FX توسط ناآرامی های کووید چین ضربه خورد، دلار در جریان های پناهگاه امن افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته امبار واریک

Investing.com– بیشتر ارزهای آسیایی روز دوشنبه با بدتر شدن ناآرامی‌های مدنی در چین به دلیل سیاست‌های سختگیرانه ضد کووید، احساسات خود را به لرزه درآورد، در حالی که با ترس از رکود اقتصادی چین و افزایش تقاضای پناهگاه امن، دلار افزایش یافت.

در برابر دلار 0.4% کاهش یافت و به 7.1997 رسید و در پایین ترین حد دو هفته اخیر معامله شد، در حالی که 0.2% کاهش یافت. در حالی که هر دو ارز ضررهای اولیه را کاهش دادند، چشم انداز آنها تاریک باقی ماند.

معترضان چینی در چند شهر بزرگ آخر هفته، در بحبوحه نارضایتی فزاینده عمومی نسبت به اقدامات سختگیرانه دولت برای مقابله با کووید. آتش سوزی مرگبار در اورومچی که با اقدامات قرنطینه مرتبط بود، موجی از اعتراضات را در این کشور به راه انداخت.

ناآرامی‌ها اکنون می‌تواند به طور بالقوه رشد اقتصادی چین را که در حال حاضر تحت تأثیر اقدامات سختگیرانه ضد کووید در این کشور در سال جاری قرار دارد، مختل کند. چین همچنین با افزایش بی سابقه ابتلا به کووید-19 روزانه دست و پنجه نرم می کند.

ارز کشورهایی که در معرض تجاری بالایی از چین قرار دارند، عملکرد ضعیفی داشتند. و هر کدام 0.2 درصد کاهش یافت.

همچنین تحت فشار داده های ضعیف تر از حد انتظار، 0.9 درصد کاهش یافت.

و هر کدام 0.4 درصد افزایش یافت و به بیش از 106 واحد رسید و از ضررهای اخیر در بحبوحه افزایش تقاضای پناهگاه امن برای دلار آمریکا بهبود یافت. بازارهای جهانی کالا روز دوشنبه در میان ترس از بدتر شدن تقاضا در چین سقوط کردند.

اما رشد دلار با افزایش انتظارات فدرال رزرو در ماه های آینده متوقف شد. چنین سناریویی برای ارزهای آسیایی مثبت است و طی دو هفته گذشته باعث رشد قوی شده است.

با این حال، با توجه به اینکه تورم هنوز بسیار بالاتر از هدف فدرال رزرو است، بازارها در مورد اینکه نرخ بهره آمریکا کجا به اوج خواهد رسید، نامطمئن هستند. این احساسات ممکن است سود ارزهای آسیایی را در کوتاه مدت محدود کند.

در میان سایر ارزهای آسیایی، روز دوشنبه 0.4 درصد افزایش یافت که از ترکیبی از تقاضای امن و خرید مقرون به صرفه بهره مند شد.

ضعف اخیر در اقتصاد ژاپن برخی از انتظارات را برانگیخت که بانک ژاپن به سمت سخت‌تر کردن سیاست‌های پولی بسیار سست خود سوق داده شود.

با توجه به اینکه هند بخش عمده‌ای از نفت خام مورد نیاز خود را وارد می‌کند، زیان‌ها در این کشور با کاهش قیمت نفت کاهش یافت.

در آسیای جنوب شرقی، پس از اینکه داده ها نشان داد که این کشور در این کشور بود، 0.3 درصد کاهش یافت و در ماه اکتبر به طور غیرمنتظره ای کاهش یافت. اما کشور نیز به میزان قابل توجهی محدود شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.