آسیا FX تحت فشار به عنوان داده های ضعیف چین، فدرال رزرو جنگ طلب توسط Investing.com وزن می کند

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه تحت فشار داده های تورم ضعیف تر از حد انتظار چین قرار گرفتند، در حالی که نگرانی های مداوم در مورد افزایش نرخ های بهره ایالات متحده و فدرال رزرو متعصب نیز تحت فشار قرار گرفتند. این شاخص 0.2 درصد کاهش

کد خبر : 330994
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
آسیا FX تحت فشار به عنوان داده های ضعیف چین، فدرال رزرو جنگ طلب توسط Investing.com وزن می کند

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه تحت فشار داده های تورم ضعیف تر از حد انتظار چین قرار گرفتند، در حالی که نگرانی های مداوم در مورد افزایش نرخ های بهره ایالات متحده و فدرال رزرو متعصب نیز تحت فشار قرار گرفتند.

این شاخص 0.2 درصد کاهش یافت و یکی از بدترین عملکردها در روز بعد بود و تورم در ماه فوریه ضعیف تر از حد انتظار بود. این قرائت، همراه با داده های تجاری ضعیف در اوایل این هفته و پیش بینی تولید ناخالص داخلی ملایم برای سال، این نگرانی را افزایش داد که بازگشت اقتصادی چین ممکن است آنطور که انتظار می رفت برجسته نباشد.

تورم ملایم به بانک خلق فرصت کمتری برای در نهایت سخت‌تر کردن سیاست‌ها می‌دهد – که همراه با افزایش، احتمالاً در کوتاه‌مدت به یوان ضربه می‌زند. این ارز در برابر دلار در آستانه شکستن به زیر سطح کلیدی 7 قرار داشت که می‌توانست از ضررهای بیشتری خبر دهد.

با توجه به اتکای آنها به این کشور به عنوان یک مرکز تجاری بزرگ، ضعف در چین برای بازارهای آسیایی بزرگتر خبر بدی می دهد. سایر ارزهای در معرض چین نیز تحت فشار قرار گرفتند و هر کدام 0.2 درصد از دست دادند.

پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هشدار داد که به دلیل قدرت در بازار کار و تورم سرسخت، احتمالاً نرخ های بهره ایالات متحده بیشتر از بازار افزایش خواهد یافت، ارزهای آسیایی گسترده تر برای هفته متحمل ضررهای شدید شدند.

اظهارات او جرقه ای را در بازده دلار و خزانه داری ایالات متحده ایجاد کرد و سرمایه را از اکثر بازارهای آسیایی دور کرد. دلار در روز پنجشنبه در برابر سبدی از ارزها درست زیر بالاترین سطح سه ماهه خود قرار گرفت و هر کدام 0.1 درصد کاهش یافت.

داده های یک شبه حاکی از تداوم قدرت در بازار کار، با افزایش بیش از حد انتظار در ماه منتهی به اواسط فوریه است.

اکنون تمرکز بر داده های وزارت کار است که قرار است در روز جمعه انجام شود. هر نشانه ای از قدرت در اقتصاد ایالات متحده به فدرال رزرو فضای بیشتری برای ادامه افزایش نرخ بهره می دهد.

با این حال، برخی از ارزهای آسیایی تلاش کردند تا از ضررهای شدید اوایل این هفته بهبود یابند. پس از سقوط به پایین‌ترین سطح سه ماهه این هفته، 0.4 درصد افزایش یافت، در حالی که پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح دو ماهه، 0.4 درصد افزایش یافت.

اما روند صعودی ین محدود باقی ماند و بانک مرکزی ژاپن به طور گسترده در روز جمعه انتظار داشت. همچنین انتظار می‌رود این بانک اقدامات کنترلی منحنی بازدهی خود را حفظ کند و نقدینگی محلی را بالا نگه دارد و ین را پایین نگه دارد.

داده های روز پنجشنبه در سه ماهه چهارم، در میان فشار ناشی از تورم بالا و تولید ضعیف، نشان داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.