آسیا FX به دلیل اظهارنظرهای تندرو فدرال رزرو ضعیف شد، نرخ تورم در انتظار است توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه سقوط کردند، در حالی که دلار به دلیل اظهارات تندروانه تعدادی از مقامات فدرال رزرو ثابت ماند و اکنون تمرکز بر روی خوانش های تورم آتی چین و ایالات متحده برای نشانه های بیشتر در مورد اقتصاد جهانی است. ارزهای پر

کد خبر : 317667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
آسیا FX به دلیل اظهارنظرهای تندرو فدرال رزرو ضعیف شد، نرخ تورم در انتظار است توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه سقوط کردند، در حالی که دلار به دلیل اظهارات تندروانه تعدادی از مقامات فدرال رزرو ثابت ماند و اکنون تمرکز بر روی خوانش های تورم آتی چین و ایالات متحده برای نشانه های بیشتر در مورد اقتصاد جهانی است.

ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی بیشترین کاهش را در روز داشتند و هر کدام حدود 0.2 درصد از دست دادند.

با توجه به اینکه سرمایه گذاران در آستانه رونمایی از نامزدهای ریاست بعدی بانک مرکزی ژاپن، به حاشیه رانده شدند، قیمت در برابر دلار حرکت چندانی نکرد.

در حالی که مقامات فدرال رزرو در این هفته نگرانی ها از افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا را دوباره برانگیختند، ارزهای آسیایی بزرگتر کاهش یافتند. دلار در برابر سبدی از ارزها ثابت ماند و روز پنجشنبه ثابت شد.

یک شبه کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو و جان ویلیام، رئیس فدرال رزرو نیویورک، در ماه های آینده، با توجه به اینکه تورم به دلیل قدرت در بازار کار احتمالاً بالا خواهد ماند. این به دنبال هشدار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر اینکه اگرچه تورم در کشور کاهش می یابد، افزایش بیشتر نرخ بهره احتمالاً ضروری است.

اکنون تمرکز بر داده های تورم ایالات متحده است که قرار است هفته آینده ارائه شود، که انتظار می رود مسیر سیاست های پولی در ماه های آینده را مشخص کند. با کاهش شکاف بین بازدهی پرریسک و کم ریسک، افزایش چشم‌انداز بدی برای ارزهای آسیایی است.

ارزهای منطقه ای در سال 2022 توسط یک رشته افزایش شدید نرخ ضربه خوردند و معامله گران همچنان نسبت به چنین روند دیگری در سال 2023 محتاط هستند.

قرائت تورم محلی نیز در کانون توجه بود. در روز پنجشنبه با پیش بینی داده های روز جمعه، اندکی حرکت کرد. پس از آنکه این کشور در اوایل سال جاری میلادی اکثر اقدامات ضد کووید را کاهش داد، این قرائت به‌دقت برای هرگونه نشانه‌ای از بهبود اقتصادی در چین رصد خواهد شد.

این یکی از معدود افزایش‌دهنده‌های آن روز بود که سودهای اندکی را نسبت به جلسه قبل پس از بانک مرکزی هند افزایش داد و انتظارات بازار برای توقف چرخه افزایش نرخ فعلی را کاهش داد.

سرمایه گذاران همچنین منتظر سررسید هفته آینده خواهند بود تا بررسی کنند که آیا فشارهای قیمتی در ژانویه بیشتر کاهش یافته است یا خیر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.