آسیا FX با هشدار نرخ پاول، نااطمینانی COVID چین توسط Investing.com تحت تاثیر قرار گرفت

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– ارزهای آسیایی روز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو موضع تندروانه‌تر از آنچه بازارها انتظار داشتند پیش‌بینی کرد، سقوط کرد، در حالی که نگرانی‌ها در مورد افزایش موارد کووید-19 در چین و بدتر شدن شرایط اقتصادی نیز افزایش یافت. فدرال رزرو روز چهارشنبه نرخ بهره را یک (bps)

کد خبر : 293383
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
آسیا FX با هشدار نرخ پاول، نااطمینانی COVID چین توسط Investing.com تحت تاثیر قرار گرفت

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– ارزهای آسیایی روز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو موضع تندروانه‌تر از آنچه بازارها انتظار داشتند پیش‌بینی کرد، سقوط کرد، در حالی که نگرانی‌ها در مورد افزایش موارد کووید-19 در چین و بدتر شدن شرایط اقتصادی نیز افزایش یافت.

فدرال رزرو روز چهارشنبه نرخ بهره را یک (bps) افزایش داد و اعلام کرد که در ماه های آینده نرخ ها را با سرعت معتدل تری افزایش خواهد داد.

اما با توجه به اینکه تورم هنوز بسیار بالاتر از محدوده هدف بانک مرکزی است، احتمالاً هزینه های استقراض در سطوح بالاتر از حد انتظار به اوج خود می رسد.

تحلیلگران می گویند که فدرال رزرو قبل از اینکه بتواند موضع جنگ طلبانه خود را کاهش دهد، برای عقب نشینی بیشتر از تورم نیاز دارد و احتمالاً تا آن زمان به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد.

چنین سناریویی برای ارزهای آسیایی بسیار ضعیف است، زیرا در سال جاری به دلیل کاهش شکاف بین بدهی های پرریسک و کم ریسک، به شدت کاهش یافتند.

ارزهای پرخطر آسیای جنوب شرقی بیشترین کاهش را در آن روز داشتند. از دست دادن 0.7٪، در حالی که و ریزش به ترتیب 0.4٪ و 0.3٪.

نگرانی ها در مورد کند شدن رشد اقتصادی در چین نیز بر احساسات منطقه تأثیر گذاشته است. پس از اینکه داده ها هر دو را نشان دادند، 0.1 درصد کاهش یافت و در ماه نوامبر به دلیل اختلالات مرتبط با کووید پایین تر از حد انتظار بود.

در حالی که این کشور اکنون کاهش چندین محدودیت مرتبط با کووید را آغاز کرده است، با افزایش بی‌سابقه‌ای در عفونت‌ها مواجه است، به طوری که دولت اعلام کرد اکنون ردیابی شیوع ویروس در کشور غیرممکن است. تحلیلگران هشدار دادند که افزایش عفونت‌ها احتمالاً باعث ایجاد نوسانات کوتاه مدت در بازارهای محلی می‌شود.

پس از آن که داده ها نشان داد که کشور در ماه نوامبر کمتر از حد انتظار کوچک شده است، 0.1 درصد کاهش یافت و فشار بیشتر بر اقتصاد را نشان داد.

و از ضررهای اخیر در روز پنجشنبه ثابت ماند، اما تحت فشار عدم اطمینان در مورد سیاست پولی ایالات متحده باقی ماند. هشدار فدرال رزرو در مورد نرخ های بالاتر حتی در شرایطی است که تورم بیش از حد انتظار در دو ماه گذشته کاهش یافته است.

با این حال، داده‌های اولیه نشان می‌دهد که اکثریت فعالان بازار انتظار دارند فدرال رزرو در ماه فوریه اعلام کند. افزایش‌های کوچکتر نرخ بهره احتمالاً فشار بیشتری را بر دلار وارد می‌کند که در هفته‌های اخیر در میان نشانه‌های رو به رشدی که در سال جاری به اوج خود رسیده است، کاهش یافته است.

تمرکز روز پنجشنبه نیز بر تصمیمات نرخ بهره توسط و . انتظار می‌رود هر دو بانک نرخ‌ها را 50 واحد پایه افزایش دهند، زیرا در حال حرکت برای مهار افزایش بی‌سابقه تورم در سال جاری هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.