آسیا FX با سنگین شدن نظرات جنگ طلبانه فدرال رزرو، تمرکز یوان چین توسط Investing.com، ضعیف می شود

[ad_1] Investing.com — ارزهای آسیایی روز چهارشنبه بیشتر سقوط کردند، در حالی که دلار در بحبوحه اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو ثابت ماند، در حالی که نگرانی ها در مورد کند شدن رشد اقتصادی باعث شد که یوان چین از سطوح کلیدی عبور کند. این شاخص 0.3 درصد کاهش یافت و به ضعیف ترین سطح

کد خبر : 360202
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۳۸
آسیا FX با سنگین شدن نظرات جنگ طلبانه فدرال رزرو، تمرکز یوان چین توسط Investing.com، ضعیف می شود

[ad_1]



Investing.com — ارزهای آسیایی روز چهارشنبه بیشتر سقوط کردند، در حالی که دلار در بحبوحه اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو ثابت ماند، در حالی که نگرانی ها در مورد کند شدن رشد اقتصادی باعث شد که یوان چین از سطوح کلیدی عبور کند.

این شاخص 0.3 درصد کاهش یافت و به ضعیف ترین سطح خود از اواسط دسامبر رسید، در حالی که برای اولین بار در سال جاری از سطح مهم 7 از نظر روانی عبور کرد زیرا مجموعه ای از قرائت های ضعیف اقتصادی حاکی از کند شدن روند بهبود در چین بود.

یوان همچنین با شرط‌بندی‌های فزاینده مبنی بر اینکه بانک خلق چین برای تسهیل بیشتر سیاست‌های پولی برای حمایت از رشد اقتصادی به آن نیاز دارد، کاهش یافت. این می تواند کلید بانک را بیشتر به سمت قلمروی کم سابقه سوق دهد و شکاف بین نرخ های بهره چین و ایالات متحده را افزایش دهد.

تقویت دلار همچنین یوان را تحت فشار قرار داد، زیرا پس از یک رشته اظهارنظرهای جنگ طلبانه مقامات فدرال رزرو در این هفته، ارزش دلار تقویت شد. اجماع عمومی بین سیاستگذاران این است که تورم هنوز خیلی بالاست، که می تواند افزایش نرخ بهره بیشتری را در ماه های آینده توسط بانک مرکزی جلب کند. همچنین انتظار می رود نرخ های ایالات متحده برای مدت طولانی تری بالاتر باقی بماند.

و در تجارت آسیایی اندکی افزایش یافت.

ارزهای آسیایی در سطح وسیع تری تضعیف شدند و احساسات نیز به دلیل عدم اطمینان در مورد سقف بدهی ایالات متحده تحت فشار قرار گرفتند. انتظار می‌رود سیاست‌گذاران در اواخر این هفته به مذاکرات درباره افزایش سقف ادامه دهند، اگرچه رهبران جمهوری‌خواه و دموکرات هر دو گفتند که نکول آمریکا بعید است.

این کاهش 0.1 درصدی را به همراه داشت که از اطلاعاتی که در سه ماهه اول سال 2023 این کشور را نشان می داد، حمایت اندکی داشت.

زیان در این کشور محدود بود زیرا داده ها نشان می داد در سه ماهه اول کمی کند شده است که می تواند از کاهش تورم در ماه های آینده خبر دهد.

با کاهش مجدد کلید این کشور در آوریل، 0.1 درصد کاهش یافت. کاهش رشد چین در سال گذشته به شدت بر اقتصاد سنگاپور تأثیر گذاشته است و بهبود کمی در چشم انداز است.

سایر ارزهای آسیای جنوب شرقی نیز عقب نشینی کردند. از دست دادن 0.5٪، در حالی که ریختن 0.3٪.

انتظار می‌رود که احساسات نسبت به ارزهای پر ریسک آسیایی در روزهای آینده تحت فشار باقی بماند، زیرا نگرانی از افزایش نرخ‌های بهره آمریکا، بدتر شدن رشد در چین و عدم اطمینان در مورد سقف بدهی آمریکا وجود دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.