آسیا FX با سنگین شدن لرزش های فدرال رزرو کاهش می یابد، تولید ناخالص داخلی چین حمایت کمی را توسط Investing.com ارائه می دهد

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه شنبه در محدوده یکسان تا پایین حرکت کردند زیرا نگرانی های فزاینده در مورد مسیر سیاست پولی ایالات متحده باعث شد تا معامله گران نسبت به دارایی های ریسک محور محتاط باشند، در حالی که داده های اقتصادی قوی تر از

کد خبر : 347789
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
آسیا FX با سنگین شدن لرزش های فدرال رزرو کاهش می یابد، تولید ناخالص داخلی چین حمایت کمی را توسط Investing.com ارائه می دهد

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه شنبه در محدوده یکسان تا پایین حرکت کردند زیرا نگرانی های فزاینده در مورد مسیر سیاست پولی ایالات متحده باعث شد تا معامله گران نسبت به دارایی های ریسک محور محتاط باشند، در حالی که داده های اقتصادی قوی تر از حد انتظار چین کمک چندانی به این موضوع نکرد. بهبود احساسات

پس از آنکه داده‌ها نشان داد که در سه ماه اول سال 2023 رشد 4.5 درصدی بیش از حد انتظار داشت، پس از آنکه کشور در اوایل سال جاری اکثر محدودیت‌های ضد کووید را کاهش داد، اندکی افزایش یافت.

در حالی که این قرائت نشان می دهد که بهبود اقتصادی در کشور در مسیر درستی قرار دارد، قرائت های دیگر این تصور را تقویت کرد که بازگشت مجدد تا کنون عمدتاً ناهموار بوده است. داده‌های نرم‌تر از حد انتظار به‌ویژه تداوم ضعف در بخش تولید را برجسته کرد.

سرمایه گذاری در بخش املاک چین نیز کند شد، روندی که می تواند در اواخر سال جاری بر رشد تاثیر بگذارد. با این حال، با توجه به موقعیت این کشور به عنوان یک مرکز تجاری مسلط، بهبودی در چین نویدبخش اقتصاد گسترده‌تر آسیا است.

اما اکثر ارزهای آسیایی دیگر روز سه‌شنبه کاهش یافتند که تحت فشار تقویت دلار و بازدهی خزانه‌داری قرار گرفتند، زیرا بازارها انتظارات خود را برای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا مورد ارزیابی مجدد قرار دادند.

ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی بیشترین فروش را متحمل شدند و هر کدام 0.4 درصد کاهش یافتند. پس از سقوط شدید یک شبه، ثابت بود و همچنین تحت فشار کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن قرار گرفت و اظهار داشت که سیاست فوق العاده سست بانک در حال حاضر باقی خواهد ماند.

در میان اقلام دور از روز، 0.2 درصد افزایش یافت زیرا صورتجلسه اخیر بانک مرکزی نشان داد که بانک ممکن است با وجود توقف در آوریل، همچنان نرخ بهره را بیشتر افزایش دهد.

و در روز سه شنبه اندکی کاهش یافت، اما بهبودی قوی از پایین ترین سطح یک ساله در دو جلسه گذشته نشان داد. نشان می دهد که بازارها با احتمال نزدیک به 90 درصد قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو در ماه مه نرخ بهره را 25 واحد پایه (bps) افزایش خواهد داد، با احتمال کوچک، اما رو به رشد افزایش مشابه در ژوئن.

بازدهی خزانه‌داری نیز در معاملات یک شبه افزایش یافت، زیرا سیگنال‌های جنگ طلبانه مقامات فدرال رزرو و برخی داده‌های قوی‌تر از حد انتظار، ترس از افزایش بیشتر را افزایش داد. اکنون تمرکز بر روی تعداد زیادی از سخنرانان فدرال رزرو در روزهای آینده، پیش از 3 می است.

با توجه به اینکه شکاف بین بازدهی پرریسک و بازدهی کم ریسک را کاهش می دهد، چشم انداز افزایش نرخ بهره ایالات متحده برای ارزهای آسیایی خبر بدی دارد. آگوستین کارستنز، رئیس بانک تسویه بین‌المللی نیز هشدار داد که به دلیل تورم بالا و افزایش خطر بی‌ثباتی در اقتصاد جهانی، ممکن است لازم باشد نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری بالاتر بمانند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.