آسیا FX با ترس بانک‌ها کاهش می‌یابد، داده‌های ضعیف چین احساسات را ضعیف نگه می‌دارد. Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — ارزهای آسیایی روز دوشنبه سقوط کردند زیرا ترس مداوم از بحران بانکی سرمایه‌گذاران را نسبت به اکثر دارایی‌های ریسک محور محتاط نگه داشت، در حالی که یک شاخص اقتصادی ضعیف از چین نیز خوش‌بینی نسبت به بهبود بزرگ‌ترین اقتصاد آسیا را کاهش داد. پس از آن که

کد خبر : 339142
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
آسیا FX با ترس بانک‌ها کاهش می‌یابد، داده‌های ضعیف چین احساسات را ضعیف نگه می‌دارد. Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — ارزهای آسیایی روز دوشنبه سقوط کردند زیرا ترس مداوم از بحران بانکی سرمایه‌گذاران را نسبت به اکثر دارایی‌های ریسک محور محتاط نگه داشت، در حالی که یک شاخص اقتصادی ضعیف از چین نیز خوش‌بینی نسبت به بهبود بزرگ‌ترین اقتصاد آسیا را کاهش داد.

پس از آن که داده ها نشان داد سود صنعتی در دو ماه اول سال 2023 به شدت کاهش یافته است، 0.2 درصد کاهش یافت. این قرائت به بهبود اقتصادی در چین اشاره کرد و تولیدکنندگان محلی با وجود بازگشت مجدد فعالیت های تجاری پس از کاهش اقدامات ضد کووید، با مشکل مواجه بودند.

سایر ارزهای چینی نیز با افت 0.2 درصدی سقوط کردند در حالی که 0.3 درصد کاهش یافت. بهبود آهسته اقتصادی در چین برای کشورهای آسیایی که به پکن به عنوان یک شریک تجاری بزرگ وابسته هستند، نوید بدی را می دهد.

تمرکز این هفته همچنین بر روی داده های فعالیت تجاری چین در ماه مارس است که قرار است در روز جمعه انجام شود. انتظار می‌رود این میزان پس از بهبودی قوی در اوایل سال جاری بهبود بیشتری نشان دهد.

ارزهای آسیایی در بحبوحه ادامه نگرانی ها در مورد بحران بانکی عقب نشینی کردند. بدترین عملکرد را در میان واحدهای آسیای جنوب شرقی با 0.5 درصد کاهش داشت، در حالی که پس از ضررهای اخیر ثابت بود.

بانک دویچه (ETR:)، بزرگترین وام دهنده آلمان، اکنون پس از اینکه هزینه بیمه بدهی بانک در برابر نکول به بالاترین حد در پنج سال گذشته رسید، اکنون در کانون توجه قرار گرفته است.

سهام این بانک نیز به شدت فروخته شد، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران برای یک بحران اعتباری بالقوه موضع می‌گیرند.

دلار در برابر سبدی از ارزها ثابت ماند زیرا بازارها نیز منتظر نشانه های بیشتری در مورد سیاست پولی ایالات متحده در مواجهه با بحران بانکی در حال ظهور بودند.

و نزدیک به 103 امتیاز ثابت ماند.

نظرات مقامات فدرال رزرو در آخر هفته نشان می دهد که بانک مرکزی می تواند حداقل دو بار دیگر تا ژوئن افزایش یابد. اما مقامات همچنین نسبت به میزان فضایی که بانک برای افزایش نرخ بهره دارد، با توجه به افزایش فشارهای اقتصادی ناشی از سقوط بانکی، ابراز تردید کردند.

در حالی که ارزهای آسیایی از ضعف اخیر دلار حمایت می‌کردند، اما از آنجایی که معامله‌گران عمدتاً از دارایی‌های پرریسک خارج شدند و به پناهگاه امنی مانند طلا رفتند، سودهای گسترده‌تری محدود شد.

این ارز همچنین از پیشنهادات بهشت ​​امن بهره مند شد و در روز دوشنبه بسیار کمتر از سایر ارزهای آسیایی سقوط کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.