آسیا FX با تداوم لرزش های فدرال رزرو پایین می آید، دلار جایگاه خود را از دست می دهد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز سه‌شنبه سقوط کردند و از حمایت اندکی از دلار ضعیف‌تر برخوردار شدند زیرا بازارها به نگرانی از افزایش نرخ‌های بهره آمریکا ادامه دادند، در حالی که ترس از کند شدن رشد اقتصادی اشتها را برای دارایی‌های ریسک محور محدود نگه داشت. از دست دادن 0.3 درصد

کد خبر : 350584
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
آسیا FX با تداوم لرزش های فدرال رزرو پایین می آید، دلار جایگاه خود را از دست می دهد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز سه‌شنبه سقوط کردند و از حمایت اندکی از دلار ضعیف‌تر برخوردار شدند زیرا بازارها به نگرانی از افزایش نرخ‌های بهره آمریکا ادامه دادند، در حالی که ترس از کند شدن رشد اقتصادی اشتها را برای دارایی‌های ریسک محور محدود نگه داشت.

از دست دادن 0.3 درصد به عنوان داده ها نشان داد که این کشور در سه ماهه اول. اما در حالی که هزینه‌های ثابت مصرف‌کننده به حمایت از تولید ناخالص داخلی کشور کمک کرد، سرمایه‌گذاری کند و صادرات ضعیف نشان‌دهنده مشکلات اقتصادی بیشتری در سال جاری است.

تولید ناخالص داخلی ضعیف همچنین اعتبار بیشتری به حفظ نرخ بهره داد، که برای وون بسیار بد است.

0.2 درصد کاهش یافت و بار دیگر در میان سیگنال های متفاوت در بهبود اقتصادی در کشور، نزدیک به سطح 7 در برابر دلار معامله شد. در حالی که واردات کالاهای چینی در ماه مارس به میزان قابل توجهی بهبود یافت، بخش املاک کاهش یافت و رشد هزینه‌های مصرف‌کننده همچنان بسیار پایین‌تر از سطح قبل از کووید بود.

رشد بیش از حد انتظار در سه ماهه اول سال 2023 بود. اما رشد تا حد زیادی به بخش خدمات منحرف شد، زیرا تولید همچنان با مشکل مواجه شد.

0.1 درصد کاهش یافت زیرا کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن گفت که بانک احتمالاً موضع فوق العاده خود را در کوتاه مدت حفظ خواهد کرد.

اظهارات Ueda قبل از روز جمعه منتشر می شود، زیرا بازارها پتانسیل کمی برای تغییر در سیاست کنترل منحنی بازده بانک مرکزی می بینند.

عدم اطمینان در مورد مسیر سیاست پولی ایالات متحده بر ارزهای آسیایی گسترده تر تأثیر گذاشت، در حالی که دلار اندکی کاهش یافت.

در معاملات تعطیلات کاهش 0.3٪، در حالی که از دست دادن 0.2٪.

و هر کدام کمتر از 0.1 درصد کاهش یافت، اما پس از زیان های شدید روز دوشنبه، در نزدیکی پایین ترین سطح دو هفته اخیر معامله شد.

در حالی که فدرال رزرو به طور گسترده ای انتظار می رود، بازارها برای توقف در اواسط سال در افزایش نرخ ها، به ویژه با ادامه کاهش رشد اقتصادی و تورم، موضع گیری می کنند.

انتظار می‌رود که در روز پنج‌شنبه، رشد اقتصادی ایالات متحده را بیشتر روشن کند و تحلیلگران انتظار کاهش رشد نسبت به سه ماهه قبل را دارند.

در حالی که توقف بالقوه در چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نوید خوبی برای بازارهای آسیایی می دهد، بدتر شدن رشد در بزرگترین اقتصادهای جهان احتمالاً جریان سرمایه به ارزهای منطقه ای پر ریسک را محدود می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.