آسیا FX با افزایش وزن بازارها در دقیقه فدرال رزرو، ین ژاپن افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا بازارها سیگنال‌های متفاوتی را روی سیاست‌های پولی از صورتجلسه دسامبر فدرال رزرو ارزیابی کردند، در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بانک ژاپن قصد دارد پیش‌بینی تورم خود را افزایش دهد، از ین ژاپن حمایت شد. در برابر

کد خبر : 302692
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
آسیا FX با افزایش وزن بازارها در دقیقه فدرال رزرو، ین ژاپن افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا بازارها سیگنال‌های متفاوتی را روی سیاست‌های پولی از صورتجلسه دسامبر فدرال رزرو ارزیابی کردند، در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بانک ژاپن قصد دارد پیش‌بینی تورم خود را افزایش دهد، از ین ژاپن حمایت شد.

در برابر دلار 0.4 درصد افزایش یافت و به 132.13 رسید و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه اوایل این هفته بود. بانک مرکزی آمریکا قصد دارد پیش‌بینی خود از تورم اصلی را در پیش‌بینی‌های فصلی که قرار است در ماه جاری انجام شود، افزایش دهد، اگرچه بانک هنوز برنامه‌ای برای افزایش فوری نرخ‌های بهره ندارد.

با این حال، ین از اوایل دسامبر پس از اینکه BoJ به طور غیرمنتظره در نشست نهایی خود در سال 2022 لحن تندروانه ای را نشان داد، در حال سقوط بوده است.

اما این رها شدن به مسیر سیاست پولی ایالات متحده نیز بستگی دارد. نشست دسامبر فدرال رزرو نشان داد که در حالی که سیاستگذاران از سرعت پایین‌تر افزایش نرخ بهره حمایت می‌کنند، اما می‌خواهند نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تری بالاتر بماند.

چشم انداز افزایش های کمتر نرخ بهره به فشار کمتری بر ارزهای آسیایی اشاره دارد. اما با بالا ماندن نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تر، بیشتر واحدهای منطقه‌ای احتمالاً در ماه‌های آینده افزایش محدودی خواهند داشت.

و همچنین واکنشی خاموش به صورتجلسه نشان داد، زیرا سایر قرائت ها نشان داد که ایالات متحده برای دومین ماه متوالی در دسامبر منقبض شد.

احساسات نسبت به دلار در جلسات اخیر به دلیل احتمال رکود اقتصادی ایالات متحده و همچنین انتظار برای افزایش کوتاه مدت در نرخ های بهره کاهش یافت. بازارها در ماه فوریه برای یک امتیاز توسط فدرال رزرو قرار می گیرند.

بازارها همچنین منتظر داده های ایالات متحده برای ماه دسامبر هستند که روز جمعه ارائه می شود.

, و در روز پنجشنبه کمتر از 0.1 درصد در هر جهت حرکت کرد. پس از آنکه داده‌ها نشان داد انتظارات در دسامبر برآورده شد، این روند را کاهش داد و 0.3 درصد افزایش یافت.

پس از آن که داده‌ها نشان داد در حالی که در ماه دسامبر مجدداً منقبض شده بود، به نظر می‌رسد که سرعت انقباض آن پس از کاهش چندین محدودیت ضد کووید در طول ماه کاهش یافته است.

در حال حاضر تمرکز بر بازگشایی اقتصاد چین است، زیرا این کشور با افزایش گسترده عفونت‌های COVID-19 مواجه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.