آسیا FX با افزایش بازدهی، رشد دلار با نزدیک شدن دقایق فدرال رزرو کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه به دنبال تقویت دلار و افزایش یک شبه در بازدهی خزانه داری عقب نشینی کردند، زیرا بازارها در آستانه انتشار نشانه های بیشتر در مورد سیاست های پولی از صورتجلسه نشست فوریه فدرال رزرو، افت کردند. دلار در برابر سبدی از

کد خبر : 323787
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۵۴
آسیا FX با افزایش بازدهی، رشد دلار با نزدیک شدن دقایق فدرال رزرو کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه به دنبال تقویت دلار و افزایش یک شبه در بازدهی خزانه داری عقب نشینی کردند، زیرا بازارها در آستانه انتشار نشانه های بیشتر در مورد سیاست های پولی از صورتجلسه نشست فوریه فدرال رزرو، افت کردند.

دلار در برابر سبدی از ارزها نزدیک به بالاترین حد خود در شش هفته اخیر باقی ماند و در معاملات آسیایی به سمتی رفت. اما دلار در معاملات یک شبه پیشرفت کرد.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز پس از ارزیابی بهتر از حد انتظار در ماه فوریه افزایش یافت که نشان داد بزرگترین اقتصاد جهان همچنان داغ است و فرصت بیشتری برای افزایش نرخ بهره می دهد.

انتظار می‌رود که بانک مرکزی در اواخر روز، موضع جنگ طلبانه بانک مرکزی را تکرار کند. اما این موضع در حال حاضر پس از غافلگیری در ماه ژانویه بیشتر است.

ارزهای آسیایی با کاهش 0.3 درصدی در روز چهارشنبه بر اساس این تصور عقب نشینی کردند. با توجه به اینکه شاخص های اقتصادی منتشر شده تاکنون تصویری متفاوت از بزرگترین اقتصاد آسیا را ترسیم کرده اند، به دلیل عدم اطمینان فزاینده در مورد بهبود اقتصاد چین، این ارز نیز تحت فشار قرار گرفت.

بانک مرکزی چین در این هفته به پایین ترین سطح خود رسید، زیرا برای تسهیل بهبود اقتصادی حرکت می کند. اما این روند برای یوان نیز منفی است، زیرا شکاف بین نرخ استقراض محلی و بین المللی افزایش می یابد.

قیمت 0.1 درصد افزایش یافت، اما در بحبوحه ابهام در مورد آدرس آتی توسط کازوئو اوئدا، نامزد رئیس بانک مرکزی ژاپن، زیان های شدیدی را برای هفته متحمل شد. انتظار می رود Ueda در سال جاری برنامه های بانک مرکزی برای سیاست فوق العاده سست خود را روشن کند.

نائوکی تامورا، عضو هیئت مدیره BOJ روز چهارشنبه گفت که پایان دادن به سیاست فوق العاده سست تا حد زیادی به تورم و رشد اقتصادی در سال جاری بستگی دارد.

سودهای اولیه معکوس شد و 0.3٪ کاهش یافت، حتی با وجود افزایش بیشتر بانک مرکزی نیوزیلند و پرچمدار. اما بانک مرکزی همچنین کاهش شدید رشد اقتصادی در سال جاری را به دلیل تاثیر افزایش نرخ بهره و افزایش تورم اعلام کرد.

بیشترین افت را در میان ارزهای جنوب شرقی آسیا با 0.3 درصد از دست دادن داشت در حالی که 0.3 درصد کاهش یافت زیرا داده ها نشان می داد در سه ماهه چهارم رشد کمتر از حد انتظار داشت.

تمرکز این هفته نیز بر روی داده ها است، که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است. انتظار می‌رود این قرائت که در روز پنج‌شنبه منتشر می‌شود، تکرار کند که تورم در ژانویه ثابت مانده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.