آسیا FX با افزایش بازدهی، داده های اقتصادی ضعیف توسط Investing.com تحت تاثیر قرار گرفت

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — بیشتر ارزهای آسیایی روز پنجشنبه سقوط کردند زیرا ترس فزاینده از یک فدرال رزرو جنگ طلب تر باعث افزایش یک شبه بازدهی خزانه داری شد، در حالی که مجموعه ای از داده های اقتصادی ضعیف منطقه ای نیز احساسات را تضعیف کرد. نشانه‌های بیشتر تورم سرسخت در

کد خبر : 328481
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
آسیا FX با افزایش بازدهی، داده های اقتصادی ضعیف توسط Investing.com تحت تاثیر قرار گرفت

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — بیشتر ارزهای آسیایی روز پنجشنبه سقوط کردند زیرا ترس فزاینده از یک فدرال رزرو جنگ طلب تر باعث افزایش یک شبه بازدهی خزانه داری شد، در حالی که مجموعه ای از داده های اقتصادی ضعیف منطقه ای نیز احساسات را تضعیف کرد.

نشانه‌های بیشتر تورم سرسخت در بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان، نگرانی‌هایی را در مورد اینکه نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی می‌مانند، برانگیخت.

این امر تا حد زیادی خوش‌بینی نسبت به بهبود اقتصاد چین را خنثی کرد، حتی در شرایطی که دومین اقتصاد بزرگ جهان قوی‌ترین سرعت خود را در بیش از یک دهه گذشته ثبت کرد.

یکی از بدترین عملکردها در آن روز بود و به شدت از رالی 1 درصدی در جلسه قبل عقب نشینی کرد. هم یوان و هم آن در برابر دلار حدود 0.4 درصد از دست دادند.

تمرکز این هفته همچنین بر نشست مقامات عالی رتبه چینی است که می تواند منجر به تغییرات گسترده تر در سیاست دولت شود.

سایر ارزهای چینی نیز نسبت به رشد اخیر عقب نشینی کردند و به ترتیب 0.3% و 0.5% از دست دادند.

خوانش های ضعیف اقتصادی نیز تصویر تیره ای را برای بازارهای آسیایی گسترده تر، علی رغم شاخص های بهبود قوی در چین، ترسیم کرد.

داده های کره جنوبی نشان داد که در این کشور در ژانویه نسبت به ماه قبل بیش از حد انتظار سقوط کرد. اما تولید از ماه قبل، نشان می دهد که ممکن است پایین در چشم باشد.

همانطور که داده‌ها در این کشور نشان می‌دهند، حتی با کاهش سود تجاری در سه ماهه چهارم، ۰.۲ درصد کاهش یافت. اما در حالی که این قرائت ممکن است نشان دهنده قدرت در سه ماهه چهارم باشد، همچنین نشان دهنده افزایش تورم در کوتاه مدت است.

در میان ارزهای آسیای جنوب شرقی، پس از اینکه داده ها نشان داد که این کشور در ژانویه بسیار بیشتر از حد انتظار سقوط کرده است، 0.5 درصد کاهش یافت. تایلند نیز در طول ماه بیش از حد انتظار افزایش یافت.

با افزایش غیرمنتظره داده های ایالات متحده در ماه فوریه، ارزهای آسیایی گسترده تر عقب نشینی کردند و این نگرانی ها را در مورد بازگشت تورم به روند صعودی در ماه افزایش داد. بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده پس از این قرائت افزایش یافت و بازدهی کوتاه‌مدت به بالاترین حد خود در 16 سال اخیر رسید و شرط‌هایی بود که نرخ‌های بهره ایالات متحده برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی می‌مانند.

دلار در روز پنجشنبه پس از ثبت کاهش شدید یک شبه در برابر سبدی از ارزها ثابت ماند. و هر کدام حدود 0.1 درصد افزایش یافت و همچنان نزدیک به بالاترین حد دو ماهه بود.

با کاهش شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک، افزایش نرخ های بهره آمریکا نوید بدی برای ارزهای آسیایی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.