آسیا FX با احتیاط بالا می رود زیرا دلار قبل از داده های CPI کاهش می یابد توسط Investing.com

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه شنبه اندکی افزایش یافتند، زیرا معامله گران منتظر نشانه های اقتصادی بیشتر از داده های کلیدی تورم ایالات متحده بودند که در اواخر روز منتشر می شود، در حالی که ین ژاپن در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد بانک جدید ژاپن

کد خبر : 319818
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۹
آسیا FX با احتیاط بالا می رود زیرا دلار قبل از داده های CPI کاهش می یابد توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه شنبه اندکی افزایش یافتند، زیرا معامله گران منتظر نشانه های اقتصادی بیشتر از داده های کلیدی تورم ایالات متحده بودند که در اواخر روز منتشر می شود، در حالی که ین ژاپن در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد بانک جدید ژاپن افزایش یافت. فرماندار.

پس از گزارش‌ها مبنی بر اینکه ژاپن آکادمیک کازوئو اوئدا را به عنوان رئیس بعدی بانک مرکزی معرفی کرده است، 0.3 درصد افزایش یافت و در میان بهترین عملکردها در روز قرار گرفت.

انتخاب غیرمنتظره همچنین برخی از گمانه زنی ها را تقویت کرد که Ueda می تواند کنترل منحنی بازده BOJ را زودتر از بین ببرد، زیرا این کشور با افزایش تورم و رشد ضعیف دست و پنجه نرم می کند.

داده های اولیه در روز سه شنبه نشان داد که اقتصاد ژاپن در سه ماهه چهارم، در بحبوحه ادامه باد مخالف ناشی از تورم و تقاضای ضعیف خارج از کشور است.

ارزهای آسیایی گسترده تر اندکی افزایش یافتند، در حالی که دلار از بالاترین سطح پنج هفته اخیر در برابر سبدی از ارزها سقوط کرد. و هر دو حدود 0.1 درصد سقوط کردند.

تمرکز مستقیماً بر روی تورم ایالات متحده است که در اواخر روز جاری خواهد شد. در حالی که انتظار می‌رود این میزان در ژانویه نسبت به ماه قبل کاهش داشته باشد، همچنان انتظار می‌رود که نسبتاً بالا باقی بماند.

بازارها همچنین نسبت به هرگونه غافلگیری بالقوه بزرگتر از حد انتظار در آمریکا محتاط هستند که می تواند به فدرال رزرو انگیزه بیشتری برای ادامه افزایش نرخ بهره در سال جاری بدهد.

چنین سناریویی برای ارزهای آسیایی بد پیش می‌رود، زیرا بازده بدهی‌های کم ریسک را افزایش می‌دهد و سرمایه را از منطقه دور می‌کند.

با این حال، مقداری سود در دلار به ارزهای آسیایی کمک کرد تا از داده ها جلوتر باشند. افزایش 0.1٪، در حالی که و the افزایش یافت 0.4٪ و 0.1٪ بود.

این رقم 0.1 درصد کاهش یافت زیرا داده ها نشان می دهد که در ژانویه بیش از حد انتظار رشد کرده است و اکنون به بالای سقف 6 درصدی بانک مرکزی بازگشته است. در حالی که این قرائت اعتبار بیشتری به موضع جنگ طلبانه RBI می دهد، همچنین به فشار اقتصادی کوتاه مدت بر اقتصاد هند اشاره می کند.

از آنجایی که داده‌ها در اوایل فوریه به‌طور قابل‌توجهی بدتر شده بود، خاموش شد و با کاهش رشد اقتصادی محلی، از کاهش بالقوه در هزینه‌ها خبر داد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.