آسیا FX بالاتر می رود، وون کره افزایش می یابد حتی با وجود BOK توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز پنج شنبه افزایش یافتند و مقداری از زیان های اخیر را جبران کردند زیرا دلار شاهد مقداری سود بود و وون به شدت افزایش یافت حتی در حالی که بانک کره پس از 18 ماه افزایش نرخ بهره را حفظ کرد. این ارز

کد خبر : 324370
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
آسیا FX بالاتر می رود، وون کره افزایش می یابد حتی با وجود BOK توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی روز پنج شنبه افزایش یافتند و مقداری از زیان های اخیر را جبران کردند زیرا دلار شاهد مقداری سود بود و وون به شدت افزایش یافت حتی در حالی که بانک کره پس از 18 ماه افزایش نرخ بهره را حفظ کرد.

این ارز 0.6 درصد افزایش یافت و بهترین ارز آسیایی در آن روز بود، حتی به عنوان BOK، که چرخه افزایش نرخ را که در اواخر سال 2021 آغاز شد متوقف کرد.

اما ری چانگ یونگ، فرماندار BOK، سیگنال داد که این بانک می‌تواند نرخ‌ها را برای مهار تورم سرسام‌آور، که نزدیک به سطوحی است که در طول بحران مالی آسیا در سال 1998 مشاهده شد، افزایش دهد.

توقف BOK در بحبوحه تضعیف روندهای اقتصادی در کره جنوبی صورت می گیرد، زیرا کاهش تقاضای چین و افزایش تورم بر رشد اقتصادی محلی تأثیر گذاشته است.

ارزهای آسیایی گسترده تر رشد کردند، و دلار نیز شاهد سودهایی بود. و هر کدام حدود 0.2 درصد سقوط کرد، اما نزدیک به بالاترین سطح هفت هفته ای باقی ماند.

و هر کدام 0.1% اضافه شد، در حالی که ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی بین 0.1% و 0.4% افزایش یافتند.

با افزایش 0.6 درصدی معامله گران که این حرکت را به دخالت دولت در بازارهای ارز نسبت می دهند. این ارز در هفته های اخیر به دلیل چشم انداز بد برای اقتصاد تایوان سقوط کرد.

نشست فوریه فدرال رزرو در روز چهارشنبه نشان داد که اکثر اعضای کمیته تعیین نرخ خواهان افزایش بیشتر نرخ بهره هستند، البته با سرعت کمتر. اما اعضای فدرال رزرو ممکن است خواهان بازگشت به افزایش بیشتر نرخ بهره در ماه های آینده باشند، به خصوص که داده های منتشر شده پس از جلسه نشان داد که در ژانویه ثابت مانده است.

با کاهش شکاف بین بدهی های پرخطر و کم ریسک، افزایش نرخ بهره نوید بدی را برای ارزهای آسیایی می دهد. در حالی که اکثر بانک‌های مرکزی منطقه‌ای نرخ‌های بهره را برای همگامی با فدرال رزرو افزایش دادند، ارزهای مربوطه آن‌ها همچنان در برابر یک ارز قوی دچار تزلزل شدند.

در حال حاضر تمرکز بر روی بازنگری در سررسید در اواخر روز است و – معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو – که در روز جمعه موعد مقرر است. هر گونه نشانه ای از قدرت در اقتصاد ایالات متحده به فدرال رزرو فرصت بیشتری برای ادامه افزایش نرخ بهره می دهد.

انتظار می‌رود که داده‌های PCE مجدداً تأکید کند که تورم تا ژانویه ثابت مانده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.