آسیا FX بالاتر می رود، دلار پیش از نشانه های فدرال رزرو، داده های تورم مخلوط شده توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه اندکی افزایش یافتند، در حالی که دلار تا حدودی در مقابل نشانه‌های بیشتر درباره اقتصاد و سیاست پولی ایالات متحده از داده‌های کلیدی تورم که اواخر این هفته منتشر می‌شود، تا حدودی متفاوت بود. با این حال، در بحبوحه نشانه‌هایی مبنی

کد خبر : 344444
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۰۵
آسیا FX بالاتر می رود، دلار پیش از نشانه های فدرال رزرو، داده های تورم مخلوط شده توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز سه‌شنبه اندکی افزایش یافتند، در حالی که دلار تا حدودی در مقابل نشانه‌های بیشتر درباره اقتصاد و سیاست پولی ایالات متحده از داده‌های کلیدی تورم که اواخر این هفته منتشر می‌شود، تا حدودی متفاوت بود.

با این حال، در بحبوحه نشانه‌هایی مبنی بر اوج‌گیری تورم در بخش عمده‌ای از منطقه، افزایش ارزهای منطقه‌ای به دنبال مجموعه‌ای از نشانه‌های کمتر جنگ طلبانه از سوی بانک‌های مرکزی محلی محدود شد.

ثابت بود زیرا داده‌ها نشان می‌داد که تورم در کشور انتظارات را در ماه مارس از دست داده است، در حالی که تورم همچنان به کاهش خود ادامه می‌دهد. این قرائت به یک جهش اقتصادی در این کشور اشاره کرد، به ویژه در شرایطی که بخش تولیدی آن با کاهش تقاضا مواجه است.

این قرائت همچنین پتانسیل افزایش نرخ بهره توسط بانک خلق چین را محدود می کند، که انتظار می رود جذابیت یوان را کاهش دهد.

پس از توقف چرخه افزایش نرخ در اوایل این ماه، جهش 0.4 درصدی داشت و در میان بهترین عملکردها در روز قرار گرفت، زیرا داده ها حاکی از بهبود وضعیت محلی بود.

حتی با وجود ثابت نگه داشتن نرخ بهره برای دومین جلسه متوالی در روز سه شنبه، 0.2 درصد افزایش یافت. این بانک چرخه افزایش نرخ بهره را در بحبوحه کاهش رشد اقتصادی و کاهش تورم متوقف کرده بود.

پس از ثابت ماندن نرخ های بهره غیرمنتظره در هفته گذشته، افت 0.1 درصدی را افزایش داد و نشان دهنده توقف طولانی در چرخه افزایش نرخ به دلیل اینکه تورم به اوج خود رسیده بود، بود.

دلار در برابر سبدی از ارزها با داده های نسبتا قوی که تقاضای فوری برای دلار آمریکا را تقویت کرد، مخلوط شد. نزدیک به 0.3 درصد افزایش یافت.

اما 0.2% کاهش یافت و همچنین با تخفیف نسبت به قیمت فعلی دلار معامله می‌شد، زیرا انتظار می‌رفت میزان محدودی از افزایش نرخ در سال جاری باقی مانده باشد.

تمرکز این هفته دقیقاً بر روی ماه مارس و همچنین جلسه مارس فدرال رزرو است. هر دو شاخص در روز چهارشنبه قرار دارند و انتظار می‌رود که سرنخ‌های بیشتری در مسیر نرخ‌های بهره ارائه کنند.

افزایش 0.2 درصدی به دلیل بهبود احساسات باعث کاهش جذابیت پناهگاه امن ارز شد. چشم‌انداز کوتاه‌مدت برای سیاست پولی ژاپن نیز اشتها را برای ین محدود نگه داشت.

این رقم 0.2 درصد افزایش یافت زیرا داده ها نشان می دهد که انتظارات گذشته این کشور در فوریه کاهش یافته است. اما این کشور در طول ماه نیز یک اتفاق غیرمنتظره را ثبت کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.