آسیا FX افزایش یافت، دلار به دلیل “افزایش دووی” فدرال رزرو توسط Investing.com سقوط کرد

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه به شدت افزایش یافتند، در حالی که پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، دلار به پایین ترین حد در هفت هفته گذشته رسید، اما اشاره ای به توقف احتمالی در چرخه انقباض آن داشت، اگرچه احتمالاً نرخ ها برای

کد خبر : 337162
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
آسیا FX افزایش یافت، دلار به دلیل “افزایش دووی” فدرال رزرو توسط Investing.com سقوط کرد

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه به شدت افزایش یافتند، در حالی که پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، دلار به پایین ترین حد در هفت هفته گذشته رسید، اما اشاره ای به توقف احتمالی در چرخه انقباض آن داشت، اگرچه احتمالاً نرخ ها برای مدت طولانی تری بالاتر باقی می مانند. .

0.7% افزایش یافت، در حالی که با جهش 1.3% بهترین عملکرد روز بود.

قیمت 0.4 درصد افزایش یافت، در حالی که 0.5 درصد جهش داشت، با تمرکز روی داده های کلیدی ژاپن که در روز جمعه منتشر می شود.

از سوی دیگر، دلار پس از افت 0.7 درصدی در روز چهارشنبه، در برابر سبدی از ارزها در تجارت آسیایی بیشتر عقب نشینی کرد. و در روز پنجشنبه هر کدام حدود 0.2 درصد کاهش یافت.

بازدهی خزانه داری نیز پس از فدرال رزرو کاهش یافت و زبان خود را تغییر داد. بانک مرکزی دیگر «افزایش مستمر» در نرخ‌های بهره را مناسب نمی‌داند، و در عوض اعلام کرد که سیاست‌گذاری «ممکن است مناسب باشد».

این تغییر زبان در پی یک بحران بانکی اتفاق می‌افتد که تحلیلگران شرط می‌بندند فضای اقتصادی موجود برای فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ‌ها را کاهش دهد. بانک مرکزی همچنین چشم انداز تولید ناخالص داخلی خود در سال را اندکی کاهش داد و چشم انداز متوسط ​​خود را برای نرخ بهره در سال 2023 در 5.1 درصد حفظ کرد.

تحلیلگران ING در گزارشی نوشتند: «با توجه به اینکه بازارها پیش‌بینی بدون تغییر میانه سال 2023 در 5.1 درصد را نسبتاً ضعیف می‌دانند و احساسات عمومی سرمایه‌گذاران نسبت به بحران بانکی در چند روز گذشته به تدریج بهبود یافته است، دلار بدون کف ماند.» توجه داشته باشید، با اشاره به اینکه فدرال رزرو یک “افزایش dovish” را انتخاب کرده است.

چشم انداز کمتر تندروانه فدرال رزرو به شکستن آرامش تقریباً یک هفته ای ارزهای آسیایی کمک کرد، زیرا یک بحران بانکی بالقوه باعث افزایش ریسک گریزی شد.

اکثر ارزهای منطقه ای در روز پنج شنبه شاهد افزایش شدیدی بودند زیرا فدرال رزرو بار دیگر تاکید کرد که احتمالاً از یک بحران بانکی بزرگتر جلوگیری شده است. اما بانک مرکزی همچنین اعلام کرد که به اقدامات خود در برابر تورم بیش از حد گرم ادامه خواهد داد و اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای کاهش نرخ بهره در سال جاری نیست.

در حالی که ارزهای آسیایی از چشم انداز یک فدرال رزرو کمتر جنگ طلب سود می بردند، نرخ های بهره بالا احتمالاً سودهای عمده را برای بقیه سال محدود می کند.

واحدهای منطقه ای با افزایش شدید نرخ بهره تا سال 2022 ضربه خوردند و امسال همچنان از این حرکت در حال فروپاشی هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.