آسیا FX، دلار در میان ترس‌های اقتصادی کاهش یافت، کیوی در RBNZ جنگ‌طلب افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — ارزهای آسیایی روز چهارشنبه در محدوده ثابت به پایین حرکت کردند، در حالی که دلار به پایین‌ترین حد دو ماه اخیر خود رسید زیرا داده‌های ضعیف اقتصادی نگرانی‌های فزاینده را در مورد کندی اقتصادی در سال جاری افزایش داد. این ارز تنها ارز پرت در بین ارزهای

کد خبر : 342969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
آسیا FX، دلار در میان ترس‌های اقتصادی کاهش یافت، کیوی در RBNZ جنگ‌طلب افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — ارزهای آسیایی روز چهارشنبه در محدوده ثابت به پایین حرکت کردند، در حالی که دلار به پایین‌ترین حد دو ماه اخیر خود رسید زیرا داده‌های ضعیف اقتصادی نگرانی‌های فزاینده را در مورد کندی اقتصادی در سال جاری افزایش داد.

این ارز تنها ارز پرت در بین ارزهای جهانی بود که پس از افزایش نرخ ها با 50 واحد پایه بالاتر از حد انتظار، 0.6 درصد افزایش یافت و اقدامات بیشتر در برابر تورم بالا را نشان داد. اما بانک مرکزی همچنین نسبت به کند شدن رشد اقتصادی هشدار داد، زیرا کشور از تاثیر طوفان گابریل در اوایل سال جاری بهبود یافته است.

اما بیشتر ارزهای دیگر روند کاهشی داشتند و حجم معاملات در آسیا نیز به دلیل تعطیلات بازار چین کاهش یافت.

این رقم 0.2% کاهش یافت زیرا داده ها نشان داد که در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافته است، در حالی که پس از بازگشت بسیار بیشتر از حد انتظار در فوریه، مقداری زیان را کاهش داد.

قیمت ثابت بود، اما در دو روز گذشته در بحبوحه افزایش تقاضا برای پناهگاه امن، روی افزایش قیمت نشسته بود. داده ها همچنین نشان داد که ژاپن در ماه مارس با سرعتی بالاتر از حد انتظار رشد کرد و تا حد زیادی کاهش را جبران کرد.

در آستانه روز پنجشنبه، جایی که انتظار می رود RBI به طور گسترده نرخ ها را 25 واحد پایه افزایش دهد، 0.1 درصد کاهش یافت.

پس از ثابت ماندن نرخ های بهره، 0.1 درصد کاهش یافت و از روز سه شنبه زیان را افزایش داد. اما پس از آن که فیلیپ لو، فرماندار RBA هشدار داد که این ارز، به ویژه در شرایطی که تورم سرسخت باقی می‌ماند، ارزش این ارز کاهش یافت.

دلار آمریکا حول پایین ترین سطح دو ماهه خود در نوسان بود و در معاملات آسیایی حرکت کمی داشت. پس از کاهش بیش از حد انتظار ایالات متحده در ماه فوریه، دلار در معاملات یک شبه سقوط کرد که به کاهش بیشتر در بازار کار اشاره کرد.

این داده‌ها تا حد زیادی بر هشدار لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند مبنی بر اینکه نرخ‌های بهره به‌رغم ضعف اقتصادی افزایش می‌یابد، با توجه به اینکه تورم هنوز نسبتاً بالاست، غلبه می‌کند.

اما با سرد شدن بازار کار و بدتر شدن مداوم شرایط اقتصادی، بازارها تردید داشتند که فدرال رزرو چقدر فضای بیشتری برای افزایش نرخ بهره دارد. این تصور بر دلار فشار آورد، در حالی که بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز طی سه روز گذشته به شدت کاهش یافت.

در حالی که چشم انداز یک فدرال رزرو کمتر تندرو برای ارزهای آسیایی نویدبخش است، بازارهای منطقه ای حمایت کمی را مشاهده کردند زیرا ترس از رکود اقتصادی، بازارها را نسبت به دارایی های ریسک محور محتاط نگه داشت. پناهگاه های امنی مانند اره باعث افزایش تقاضا شد و فلز زرد اکنون در فاصله قابل توجهی از یک رکورد جدید قرار دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.