کاهش ارزش دلار در پی اوج انتظارات فدرال رزرو توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com — دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه تضعیف شد زیرا مقامات فدرال رزرو بیشتر از کاهش رشد نرخ بهره خبر دادند و معامله‌گران حدس می‌زنند که اوج نرخ‌ها ممکن است نزدیک باشد. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 281114
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کاهش ارزش دلار در پی اوج انتظارات فدرال رزرو توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com — دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه تضعیف شد زیرا مقامات فدرال رزرو بیشتر از کاهش رشد نرخ بهره خبر دادند و معامله‌گران حدس می‌زنند که اوج نرخ‌ها ممکن است نزدیک باشد.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.4 درصد کاهش یافت و به 106.067 رسید و به پایین ترین سطح سه ماهه جدید سقوط کرد.

نایب رئیس فدرال رزرو، روز دوشنبه، آخرین مقام فدرال رزرو بود که در مورد وضعیت نبرد بانک مرکزی با فدرال رزرو اظهار نظر کرد و اظهارات آخر هفته کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، مبنی بر اینکه نرخ های بهره برای مبارزه با تورم باید به افزایش خود ادامه دهد، هرچند احتمالاً با سرعت کمتری، تکرار می شود.

برینارد در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در واشنگتن گفت: «من فکر می‌کنم احتمالاً به زودی مناسب خواهد بود که به سرعت افزایش‌ها آهسته‌تر حرکت کنیم، اما فکر می‌کنم آنچه واقعاً مهم است تأکید شود… ما کارهای بیشتری برای انجام داریم».

انتظار می رود که نرخ بهره در ماه دسامبر تنها 50 واحد پایه افزایش یابد، افزایشی کمتر از 75 واحد پایه در چهار جلسه گذشته.

به گفته مورگان استنلی، این تغییر در موضع به این معنی است که دلار آمریکا به اوج خود رسیده است و قرار است در سال 2023 کاهش یابد، انتظار می رود فدرال رزرو آخرین افزایش نرخ خود را در ژانویه 2023 انجام دهد و در سه ماهه چهارم کاهش نرخ را دنبال کند.

این بانک پیش بینی می کند که شاخص دلار تا پایان سال آینده به 104 کاهش یابد، در حالی که یورو عملکرد بهتری خواهد داشت. این شاخص در هفته گذشته 4 درصد کاهش یافت که بدترین هفته در بیش از دو سال و نیم گذشته بود.

در ادامه جلسه، انتظار می‌رود که شاخص قیمت تولیدکننده ایالات متحده برای ماه اکتبر 8.3 درصد افزایش یابد، سرعتی کمتر از سپتامبر، و 0.4 درصد افزایش یابد.

در جاهای دیگر، پس از اشاره بریتانیا به بازار کار فشرده، 0.5% افزایش یافت و به 1.1810 رسید و نزدیک به بالای 2-1/2 ماهه جمعه 1.1855 صعود کرد.

تعداد افرادی که در بریتانیا ادعا می کنند در ماه اکتبر تنها 3300 نفر افزایش یافت، کمتر از حد انتظار، در حالی که رشد بدون احتساب جوایز در سال منتهی به سپتامبر به 5.7 درصد افزایش یافت و با سریع ترین سرعت در بیش از 20 سال گذشته افزایش یافت.

با وجود اینکه درآمدها هنوز بسیار کمتر از نرخ حدود 10 درصد است، این ارقام نشان دهنده کسادی اندک در اقتصاد است که به آن اجازه می دهد تا روند افزایش نرخ بهره را متوقف کند.

0.8% افزایش یافت و به 1.0410 رسید و به بالاترین سطح سه ماهه جدید صعود کرد، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.8% افزایش یافت و به 0.6750 رسید.

با 0.3% کاهش به 139.50 رسید، در حالی که ین از لحن ضعیف تر دلار سود می برد، حتی در حالی که داده ها نشان می داد با نرخ سالانه 1.2% در سه ماهه سوم سومین رتبه بزرگ جهان در جهان است.

0.5% کاهش یافت و به 7.0355 رسید، در حالی که یوان با کمک نگه داشتن نرخ های بهره برای سومین ماه متوالی بدون تغییر، بیش از داده های ضعیف تر از حد انتظار و در ماه اکتبر بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.