دلار پایین تر می شود، اما پس از شهادت پاول توسط Investing.com افزایش می یابد

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت، اما همچنان بالا ماند زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بار دیگر به افزایش بیشتر نرخ بهره برای مقابله با تورم اشاره کرد. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 331933
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
دلار پایین تر می شود، اما پس از شهادت پاول توسط Investing.com افزایش می یابد



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت، اما همچنان بالا ماند زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بار دیگر به افزایش بیشتر نرخ بهره برای مقابله با تورم اشاره کرد.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1% کاهش در 105.543 معامله شد و نزدیک به اوج سه ماهه خود یعنی 105.880 در جلسه قبل باقی ماند.

روز چهارشنبه برای دومین روز از شهادت شش ماهه خود، این بار در مقابل کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، به کاپیتول هیل بازگشت.

او اظهارات قبلی خود را تکرار کرد که بانک مرکزی ایالات متحده احتمالاً نیاز به افزایش بیش از حد انتظار دارد و احتمالاً در گام‌های بزرگ‌تر، زیرا داده‌های اقتصادی اخیر قوی‌تر از حد انتظار بوده است و به فشارهای تورمی مداوم اشاره می‌کند.

او این امتیاز را داد که بحث افزایش نرخ بهره در آینده، از جمله افزایش مورد انتظار در ماه مارس، هنوز در جریان است و به داده ها بستگی دارد.

این موضوع رسمی روز جمعه را به‌ویژه پس از گزارش پرفروش ماه گذشته، کاملاً مورد توجه قرار می‌دهد، و داده‌های ایالات متحده بعداً در روز پنج‌شنبه به عنوان پیشرو عمل می‌کنند.

اظهارات پاول بازدهی خزانه داری ایالات متحده را به بالای 5.5 درصد رسانده و به بالاترین حد خود در 16 سال اخیر رسانده است، در حالی که منحنی نزدیک به 110 واحد مبنا معکوس شده است و باعث ترس فزاینده از رکود ناشی از فدرال رزرو شده است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «تا زمانی که داستان کاهش تورم بازگردد و وارونگی حاد منحنی بازدهی ایالات متحده تا پایان کوتاه‌مدت کاهش یابد، نمی‌توانیم واقعاً به دنبال کاهش گسترده دلار باشیم.

در جاهای دیگر، 0.1% افزایش یافت و به 1.0555 رسید و 0.1% افزایش یافت و به 1.1848 رسید، که هر دو پس از کاهش ارزش دلار از پایین ترین سطح چند ماهه خود بهبود یافتند.

0.4% کاهش یافت و به 136.87 رسید، از بالاترین سطح تقریباً سه ماهه عقب نشینی کرد، 0.4% به 0.6612 رسید و 0.3% افزایش یافت و به 6.9734 رسید، نزدیک به سطح پربیننده 7 دلاری پس از ضعیف‌تر از حد انتظار چینی مردد. بهبود اقتصادی.

یک روز پس از تعلیق انقباضات پولی، 0.1% کاهش یافت و به 1.3794 رسید و نرخ بهره کلیدی یک شبه خود را در 4.50% نگه داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.