تحلیلگران گمان می کنند که بحران بانکی باعث ایجاد “بازار صعودی در حال استراحت” در طلا شده است، نقره می تواند سود بسیار بیشتری را چاپ کند – اخبار بیت کوین

در ابتدای هفته، اونس تروی طلای خوب 0.999 با قیمت 1813 دلار در هر واحد معامله شد. هفت روز بعد، طلا در برابر دلار آمریکا 9.65 درصد افزایش یافت و به قیمت لحظه ای فعلی 1988 دلار در هر اونس رسید. افزایش قیمت طلا در زمانی اتفاق می افتد که اعتماد به سیستم بانکی جهانی

کد خبر : 335264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
تحلیلگران گمان می کنند که بحران بانکی باعث ایجاد “بازار صعودی در حال استراحت” در طلا شده است، نقره می تواند سود بسیار بیشتری را چاپ کند – اخبار بیت کوین


در ابتدای هفته، اونس تروی طلای خوب 0.999 با قیمت 1813 دلار در هر واحد معامله شد. هفت روز بعد، طلا در برابر دلار آمریکا 9.65 درصد افزایش یافت و به قیمت لحظه ای فعلی 1988 دلار در هر اونس رسید. افزایش قیمت طلا در زمانی اتفاق می افتد که اعتماد به سیستم بانکی جهانی در پایین ترین حد خود قرار دارد و پنج بانک بزرگ کمک های مالی دریافت کرده اند. اونس نقره خوب نیز ارزش خود را افزایش داد و بیش از 12 درصد از 20.01 دلار به 22.59 دلار در هر اونس در این هفته افزایش یافت.

افزایش قیمت طلا و نقره در بحبوحه بحران بانکی و انتظارات از سوی فدرال رزرو

پس از اینکه بسیاری از بانک‌های آمریکایی و بین‌المللی نشانه‌هایی از ضعف شدید نشان دادند، قیمت طلا به مرز 2000 دلار در هر اونس نزدیک می‌شود. فدرال رزرو طی پنج روز به بانک ها 164.8 میلیارد دلار وام داد و تقریباً 50 درصد از سیاست های سختگیرانه پولی بانک مرکزی ایالات متحده را حذف کرد. در نتیجه، بازار انتظار دارد که نرخ بهره در این ماه افزایش یابد، احتمالاً حدود 25 واحد پایه، یا حتی پس از فاجعه مالی که صنعت بانکداری با آن مواجه شده است، هیچ افزایش نرخی نداشته باشد. به گفته بارت ملک، رئیس استراتژی کالای جهانی TD Securities، او به کیتکو نیوز گفت: این خبر خوبی برای طلا است.

ملک توضیح داد: “بازارها به این نتیجه می رسند که ما شاهد افزایش 25bps دیگر فدرال رزرو خواهیم بود و احتمالاً برای مدتی روی آن بنشینیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.” دیدگاه از منظر طلا این است که با توجه به اختلالات در سیستم بانکی و تمایل وزارت خزانه داری ایالات متحده برای کمک، ممکن است شرایطی به دست آوریم که به تورم اجازه می دهد مدت طولانی تری در سطح بالاتری باقی بماند.

طلا در هفته گذشته 9.65 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت و نقره نیز 12.61 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافت. در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) از 105.65 در ابتدای هفته به سطح فعلی 103.864 کاهش یافته است. تحلیلگر آمار و پیش بینی کننده حرکت بازار ستاره شمالی توئیتی در مورد عملکرد طلا در طول سال ها در مقایسه با DXY 21 روز پیش منتشر کرد. در سال 1974، DXY 105 بود [and] طلا 150 دلار بود، Northstar گفت به هنگام. در سال 1981، DXY 105 بود [and] طلا 450 دلار بود. امروز DXY 105 است، [and] طلا 1810 دلار است. از افزایش شاخص دلار نترسید – با گذشت زمان، طلا به طور صادقانه از بین رفتن قدرت خرید را دنبال می کند.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کلان و کالاهای بلومبرگ، سه روز پیش، در 15 مارس، از طلا به عنوان یک گاو در حال استراحت یاد کرد. مک گلون در یک گزارش گفت: پشت سر نقدینگی مازاد مرتبط با بیماری همه گیر یادداشت سرمایه گذاران. سقوط نفت خام ممکن است بخشی از جرقه کاهش تورم فلز برای شکستن مقاومت 2000 دلار در هر اونس باشد. مک گلون افزود: اگر تاریخ یک راهنما باشد، 300 کالای به سرعت در حال کاهش، یک بحران بانکی و انقباض فدرال رزرو باعث ایجاد یک وضعیت نامطلوب می‌شوند و می‌توانند باعث رشد فدرال‌رزرو طلا شوند.

نقره می تواند سود بسیار بیشتری نسبت به طلا داشته باشد. بیت کوین آماده معامله مانند طلا و اوراق قرضه بلند خزانه داری ایالات متحده است

ریچارد میلز، صاحب سایت aheadoftheherd.com، در روز جمعه توضیح داد که معتقد است افزایش قیمت نقره کم‌رنگ است. میلز گفت: «نشانه‌های کنونی نشان می‌دهد که نقره بسیار کم ارزش است. در حال حاضر، در صبح روز 17 مارس، نسبت طلا به نقره 88:1 است، به این معنی که برای خرید یک اونس طلا، 88 اونس نقره لازم است. میلز اضافه کرد که وقتی طلا به 2000 دلار در هر اونس رسید، “نقره به نزدیک به 30 دلار در هر اونس افزایش یافت که 147 درصد افزایش داشت.” این سرمایه گذار گفت که نسبت نقره به طلا از بیش از 100:1 به کمی بیش از 64:1 کاهش یافته است و او معتقد است که افزایش قابل توجهی در ارزش نقره “به راحتی می تواند دوباره اتفاق بیفتد.”

بسیاری از طرفداران طلا و نقره امید زیادی به فلزات گرانبها در آینده دارند. علاوه بر این، در حالی که مک گلون معتقد است طلا تحت تأثیر رویدادهای کلان اقتصادی فعلی قرار خواهد گرفت، استراتژیست بازار همچنین فکر می کند که مسائل بانکی ممکن است لحظه تعیین کننده ای برای بیت کوین (BTC) باشد. بیت کوین ممکن است در حال پیشرفت به سمت تجارت بیشتر شبیه اوراق قرضه بلند خزانه داری آمریکا و طلا باشد، زیرا بانک ها تحت فشار ناشی از سقوط قیمت اوراق قرضه قرار گرفته اند. ماندگاری بیت کوین بالای 25000 دلار نشانه واضحی از قدرت واگرا است، گفت: مک گلون توییت کرد.

برچسب ها در این داستان

تخصیص دارایی، بحران بانکی، بارت ملک، بیت کوین، کالاها، قیمت کالاها، ارزهای دیجیتال، تنوع، فدرال رزرو، بازارهای مالی، اقتصاد جهانی، طلا، تورم، سرمایه گذاری، سرمایه گذاران، تحلیل بازار، اختلال در بازار، پیش بینی بازار، چشم انداز بازار، بازار عملکرد، پیش‌بینی‌های بازار، ریسک‌های بازار، استراتژی بازار، روندهای بازار، عدم اطمینان بازار، نوسانات بازار، مایک مک‌گلون، نورث استار، نمودارهای نورث استار، همه‌گیری، مدیریت سبد، فلزات گرانبها، ریچارد میلز، دارایی‌های ریسک، نقره، استراتژی‌های معاملاتی، شاخص دلار آمریکا ، اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، حفظ ثروت

نظر شما در مورد وضعیت فعلی سیستم بانکی جهانی و تأثیر بالقوه آن بر ارزش طلا، نقره و سایر دارایی ها مانند بیت کوین چیست؟ آیا فکر می کنید ما به سمت یک بحران مالی بزرگ پیش می رویم یا این فقط یک ضربه موقت است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.