با از بین رفتن حق بیمه بهشت ​​امن توسط Investing.com، ارزش دلار کاهش می یابد

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه تضعیف شد و به دلیل اینکه مقامات غربی اهمیت حمله موشکی مرگبار به یک روستای لهستان را کم اهمیت جلوه دادند و به دنبال تشدید تنش ها با روسیه بودند، سودهای یک شبه را پس داد. در ساعت

کد خبر : 281742
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
با از بین رفتن حق بیمه بهشت ​​امن توسط Investing.com، ارزش دلار کاهش می یابد

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه تضعیف شد و به دلیل اینکه مقامات غربی اهمیت حمله موشکی مرگبار به یک روستای لهستان را کم اهمیت جلوه دادند و به دنبال تشدید تنش ها با روسیه بودند، سودهای یک شبه را پس داد.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.3 درصد کاهش به 106.013 رسید و در اوایل چهارشنبه تا 106.76 صعود کرد.

دلار امن بامداد چهارشنبه پس از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن دو راکت ساخت روسیه در روستایی در لهستان، یکی از اعضای ناتو، در نزدیکی مرز اوکراین، با افزایش قیمت مواجه شد و نگرانی‌ها از تشدید جنگ در اوکراین را افزایش داد.

با این حال، مسکو مسئولیت این حمله را رد کرد و رئیس جمهور ایالات متحده گفت که اطلاعات اولیه حاکی از آن است که احتمالاً این سلاح توسط روسیه شلیک نشده است، اگرچه تحقیقات ادامه دارد.

دلار در روز سه‌شنبه، پس از انتشار یک رشد ضعیف‌تر از حد انتظار، فروش داشت که به داده‌های جالب هفته گذشته افزود که نشان می‌داد روند افزایش نرخ تهاجمی ممکن است به پایان خود نزدیک شود.

تحلیلگران UBS در یادداشتی می‌گویند: «ما فکر می‌کنیم خیلی زود است که انتظار تضعیف دلار آمریکا را داشته باشیم، و دیدگاه خود را در مورد اوج گرفتن دلار تا پایان سه ماهه اول سال 23 حفظ می‌کنیم.»

“ما معتقدیم که فدرال رزرو می خواهد چندین ماه متوالی تورم رام کننده را ببیند، قبل از اینکه به سمت یک موضع بدخواهانه تر حرکت کند. علاوه بر این، فدرال رزرو باید نشانه هایی از سرد شدن بازار کار را ببیند. بیکاری کم و افزایش سریع دستمزدها».

پس از اینکه داده‌ها نشان داد که تورم بریتانیا در ماه اکتبر به بالاترین سطح چند دهه اخیر رسیده است، در قیمت 1.1858، درست پایین‌تر از قوی‌ترین سطح خود در سه ماه اخیر معامله شد.

شاخص قیمت مصرف کننده تنها از ماه سپتامبر افزایش یافت و نسبت به سال قبل از آن بالاتر بود که بالاتر از پیش بینی افزایش ماهانه 1.7 درصدی و نرخ سالانه 10.7 درصدی بود.

این ارقام حاکی از افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بریتانیا است، و همچنین دولت بریتانیا را ناامید خواهد کرد، زیرا آماده اعلام برنامه های مالیاتی و هزینه های جدید برای سال های آینده در روز پنجشنبه است.

با 0.4% افزایش به 1.0389 نزدیک به بالاترین سطح سه ماهه رسید، در حالی که شاخص حساس به ریسک 0.1% افزایش یافت و به 0.6763 رسید و علیرغم افزایش تنش های ژئوپلیتیکی بالا ماند.

با 0.2 درصد افزایش به 139.62، در حالی که 0.5 درصد افزایش یافت و به 7.0770 رسید، در حالی که داده ها نشان می دهد یوان در اکتبر به پایین ترین حد هفت ساله سقوط کرده است.

این به دنبال قرائت های تاسف بار در اوایل این هفته بود که نشان می داد دومین اقتصاد بزرگ جهان تحت فشار است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.