Coinbase پشتیبانی مستقیم مشتری را گسترش می دهد

توسط کاسپر سورنسن، معاون رئیس، تجربه مشتری موارد زیر آخرین به روز رسانی در مجموعه پست های وبلاگ ما است که تعهد ما به بهبود مستمر تجربه مشتری را شرح می دهد. در پست‌های وبلاگ گذشته، سفر مداوم خود را برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان با تجربه پشتیبانی خود برجسته کردیم. در سال 2021،

کد خبر : 155808
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۵:۲۰
Coinbase پشتیبانی مستقیم مشتری را گسترش می دهد


توسط کاسپر سورنسن، معاون رئیس، تجربه مشتری

موارد زیر آخرین به روز رسانی در مجموعه پست های وبلاگ ما است که تعهد ما به بهبود مستمر تجربه مشتری را شرح می دهد.

در پست‌های وبلاگ گذشته، سفر مداوم خود را برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان با تجربه پشتیبانی خود برجسته کردیم. در سال 2021، با افزایش کارکنان، تسریع در زمان پاسخگویی، و همچنین افزودن ده‌ها منبع آموزشی به صفحات راهنما، روی ارائه تجارب پشتیبانی بهتر سرمایه‌گذاری کردیم تا مشتریان بتوانند دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد محصولات و خدمات ما دریافت کنند.

در تعقیب ما برای ارائه قابل اعتمادترین تجربه خدمات مشتری در حوزه رمزنگاری به مشتریان، ما هیجان زده هستیم که گزینه های جدید پشتیبانی زنده را برای مشتریان خود برجسته کنیم.

در سه ماهه چهارم ما شروع به ارائه پشتیبانی تلفنی محلی برای مشتریان خرده فروشی در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، آلمان و ژاپن کردیم. چه سوال ساده باشد یا پیچیده، متخصصان آموزش دیده ما آماده کمک هستند. این گزینه‌های پشتیبانی تلفن جدید در پشتیبانی Coinbase One که در اکتبر 2021 راه‌اندازی شد و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از یک تیم اختصاصی در دسترس مشتریان در ایالات متحده است، و سریع‌ترین زمان‌های پاسخ در رمزنگاری را گسترش می‌دهند.

در دسامبر 2021، ما از طریق پلت فرم جدید مرکز راهنمایی خود، به مشتریان خرده‌فروشی ایالات متحده پیام‌رسانی مستقیم ارائه کردیم. پیام‌رسانی زنده به مشتریان این امکان را می‌دهد که در زمان مناسب با ما ارتباط برقرار کنند و اگر مجبور به کناره‌گیری شدند، به گفتگو ادامه دهند. تیم کارشناسان خدمات مشتری ما از طریق پیام رسانی 24 ساعته و با سرعتی که مشتریان ما انتظار دارند در دسترس هستند.

این سفر در سال 2022 ادامه می‌یابد، ما گزینه‌های تلفنی و پیام‌رسانی بومی‌سازی‌شده‌تری را برای مشتریان خود در سطح جهانی ارائه می‌کنیم و همچنین پیشرفت‌های بیشتری را در تجربه پشتیبانی درون برنامه‌ای خود برای iOS و Android به ارمغان می‌آوریم.

ما عمیقاً بر روی ارائه فناوری پشتیبانی بصری به مشتریان خود متمرکز هستیم و از صبر و شکیبایی خود در حین رشد خود قدردانی می کنیم. ما مشتاقانه منتظر پیشرفت های مستمر هستیم، بنابراین لطفاً برای اطلاع از وضعیت سفر ما با این وبلاگ همراه باشید.


Coinbase پشتیبانی مستقیم مشتری را گسترش می دهد در ابتدا در وبلاگ Coinbase در Medium منتشر شد، جایی که مردم با برجسته کردن و پاسخ دادن به این داستان به گفتگو ادامه می دهند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.