گسترش وضعیت بازدید کننده خود در کانادا

با توجه به اعلامیه اخیر مبنی بر اینکه کانادا دیگر درخواست های مجوز کار برای افرادی در کانادا با وضعیت بازدید کننده را بررسی نمی کند، ممکن است برخی از خود بپرسند که چه گزینه هایی باقی می ماند. تا 28 آگوست، بازدیدکنندگان در کانادا این امکان را داشتند که برای مجوز کار از داخل

کد خبر : 489835
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
گسترش وضعیت بازدید کننده خود در کانادا


با توجه به اعلامیه اخیر مبنی بر اینکه کانادا دیگر درخواست های مجوز کار برای افرادی در کانادا با وضعیت بازدید کننده را بررسی نمی کند، ممکن است برخی از خود بپرسند که چه گزینه هایی باقی می ماند.

تا 28 آگوست، بازدیدکنندگان در کانادا این امکان را داشتند که برای مجوز کار از داخل کانادا به عنوان بخشی از یک اقدام موقتی که در طول همه‌گیری COVID-19 اعمال شد، درخواست دهند. این امر به تازه واردانی که به دلیل محدودیت های سفر در کانادا سرگردان شده بودند، اجازه می داد در حالی که در انتظار بازگشت به خانه هستند و در حالی که موقعیت های خالی فوری را در نیروی کار ملی پر می کنند، کار کنند.

از آن زمان، مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا، گزارش داده است که 138٪ از مشاغل از دست رفته در طول همه گیری همه گیر بهبود یافته اند و نرخ بیکاری فعلی (تا ژوئن 2024) 6٪ است.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

نتیجه این بود که کانادا بسیاری از اقدامات موقتی را که در طول همه‌گیری جهانی وضع شده بود، لغو کرد. با توقف این اقدامات، اگر شما در وضعیت بازدیدکننده در کانادا هستید، ممکن است اکنون دریافت مجوز کار دشوارتر باشد، اما هنوز گزینه هایی برای ماندن در کشور با وضعیت قانونی وجود دارد.

بازدیدکنندگان در کانادا

ورود به کانادا به عنوان یک بازدید کننده به شما اجازه کار یا تحصیل در کانادا را نمی دهد و باید در تاریخ انقضای سابقه بازدیدکننده یا قبل از آن، آنجا را ترک کنید.

ویزای بازدید کننده توسط پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) صادر می شود. همه ملیت ها برای بازدید از کانادا نیاز به ویزا ندارند. برخی از اتباع خارجی ممکن است واجد شرایط ورود به کانادا با توافق نامه الکترونیکی سفر (eTA) باشند. در هر صورت، در حالی که برخی استثناها وجود دارد، ویزای بازدید کننده معمولاً ده سال اعتبار دارد. اکثر ویزاهای بازدیدکننده به گیرنده اجازه ورود چندگانه به کانادا را می دهند.

سابقه بازدید کننده

به محض ورود به کانادا، یک تبعه خارجی که از کانادا بازدید می کند معمولاً یک سابقه بازدیدکننده توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در بندر ورودی صادر می شود – اگرچه این صدور اجباری نیست.

سابقه بازدید کننده سندی جدا از پاسپورت شماست. معمولاً سوابق بازدیدکنندگان شما به شما این امکان را می دهد که به طور قانونی به مدت 183 روز در کانادا بمانید. ممکن است افسر مرزی نشان دهد که شما باید زودتر بروید. سابقه بازدیدکنندگان شما دارای یک تاریخ انقضا خواهد بود که در آن تاریخ باید کانادا را ترک کنید.

ممکن است متوجه شوید که می خواهید بیشتر از اعتبار وضعیت خود در کانادا بمانید. برای حفظ وضعیت خود به عنوان یک بازدید کننده، می توانید برای تمدید سابقه بازدیدکننده خود اقدام کنید. برای انجام این کار، یک بسته درخواست جداگانه باید قبل از انقضای سند وضعیت به IRCC ارسال شود.

برای تمدید وضعیت موقت خود در کانادا به عنوان یک بازدید کننده، باید حداقل 30 روز قبل از انقضای وضعیت فعلی خود درخواست دهید.

اگر وضعیت اقامت موقت شما منقضی شده است

IRCC خاطرنشان می کند که اگر وضعیت اقامت موقت شما (برای مجوزهای کاری، ویزای بازدید کننده یا مجوز تحصیل) منقضی شده باشد، دیگر واجد شرایط درخواست تمدید نیستید. اگر ظرف 90 روز پس از انقضا درخواست دهید، ممکن است برای بازگرداندن وضعیت درخواست دهید. اگر 90 روز گذشته باشد، باید کانادا را ترک کنید.

منقضی شدن مجوزهای کار یا تحصیل

یک کارگر یا دانشجو در کانادا می تواند برای تمدید وضعیت خود به عنوان کارگر یا دانشجو و ادامه اقامت در کانادا اقدام کند. آنها باید واجد شرایط درخواست برای مجوزهای مربوطه باشند.

از زمانی که IRCC درخواست شما را دریافت می کند، تا زمانی که آنها در مورد درخواست شما تصمیم می گیرند، به شرط اینکه در کانادا بمانید، از آنچه “وضعیت حفظ شده” نامیده می شود، بهره مند خواهید شد. این به شما امکان می دهد تا زمانی که IRCC در مورد درخواست شما تصمیم می گیرد به کار یا تحصیل در کانادا ادامه دهید.

شما می توانید با مدرک درخواست خود برای تمدید مجوز، ثابت کنید که وضعیت خود را حفظ کرده اید.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.