AUDUSD، AUDJPY و AUDNZD Outlook تصاویر بسیار متفاوتی ارائه می دهند

[ad_1] نقاط صحبت AUDUSD، AUDJPY و AUDNZD: چشم انداز بازار: AUDUSD محدوده زیر 0.6880 و نزولی زیر 0.6650. AUDJPY محدوده 91 تا 88 این دلار استرالیا یک مدار اقتصادی نسبتاً سبک را حفظ کرده است که آن را در معرض همتایان فعال تر قرار می دهد از نظر فنی، AUDUSD الگوهای سر و شانه را

کد خبر : 302715
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰:۵۸
AUDUSD، AUDJPY و AUDNZD Outlook تصاویر بسیار متفاوتی ارائه می دهند

[ad_1]

نقاط صحبت AUDUSD، AUDJPY و AUDNZD:

  • چشم انداز بازار: AUDUSD محدوده زیر 0.6880 و نزولی زیر 0.6650. AUDJPY محدوده 91 تا 88
  • این دلار استرالیا یک مدار اقتصادی نسبتاً سبک را حفظ کرده است که آن را در معرض همتایان فعال تر قرار می دهد
  • از نظر فنی، AUDUSD الگوهای سر و شانه را در مدت کوتاهی معامله کرده است، AUDJPY دارای الگوی برگشتی است و AUDNZD روند مداومی را تجربه کرده است

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

دلار استرالیا یکی از ارزهای “مهم” در بازارهای جهانی است، اما گردش مالی آن از نظر مادی کمتر از ارزهای مشابه در ایالات متحده، منطقه یورو و ژاپن است. این نابرابری در مقیاس می تواند منجر به تغییرات جدی در پویایی قدرت شود، به طوری که می گویند دلار ایالات متحده تأثیر بسیار بیشتری در طول دوره AUDUSD نسبت به دلار استرالیا اعمال می کند. علاوه بر این، مهمترین ملاحظات اساسی ارز در کادر محدود آن از لحاظ تاریخی ترکیبی از جذابیت تجاری (نرخ بهره بالا)، صادرکننده کالا و یک نماینده غربی برای قدرت اقتصادی چین بوده است. با ورود به سال جدید، شاخص RBA بسیار پایین تر از BOE، RBNZ و Fed است. در حالی که چشم انداز اقتصادی چین بیشتر از تغییر سیاست کووید آسیب دیده است. این می تواند تأثیر بادهای متقاطع را تشدید کند و پیشرفت های فنی جالبی را ایجاد کند.

اولین ضربدری که ارزش برجسته کردن دارد، مایع ترین جفت جفت دلار استرالیا است: AUDUSD. برای این متقاطع بیشتر از برخی دیگر وجود دارد، اما چند ماه اخیر بهبودی، بیشتر از بهبود مادی ارز استرالیا، مدیون نزول گرینبک است. در واقع، در شاخص دلار استرالیا با وزن برابر، این شاخص به خودی خود در میان کاهش بسیار بیشتر کاهش یافته است. با عقب و جلو شدن ارزش دلار، شاهد ایجاد یک «شانه راست» تحریک‌آمیز بر روی الگوی سر و شانه‌های تقریباً دو ماهه بودیم. حتی منحصر به فردتر این است که این الگوی معکوس بالقوه از یک الگوی معکوس سر و شانه پیروی می کند که از اواخر سپتامبر تا پایان روز 10 نوامبر شکل گرفت. درست همانطور که در آن زمان با ترخیص 0.6500 بر اساس انگیزه CPI ایالات متحده، احتمال بیشتری وجود دارد که ریسک رویداد ایالات متحده پای بعدی این جفت را برطرف کند. شکستن 0.6675 یا بالاتر از 0.6900 یک پیشرفت فنی قابل توجه خواهد بود، اما به دنبال انگیزه اساسی برای انجام آن باشید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 48% -38٪ -5٪
هفتگی 15% -12% 2%

نمودار AUDUSD با SMA های 50 و 200 روزه (روزانه)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

از نظر نقدینگی، ین ژاپن در رتبه سوم فهرست ارزهای پرمعامله بانک تسویه بین المللی قرار دارد. با این حال، تصویر بسیار متفاوت از AUDUSD به AUDJPY است. جایی که مسیر میان مدت اولی به طور آزمایشی صعودی است، مسیر دومی به طور کلی پایین تر پیش می رود. ضربدرهای ین علوفه حمل و نقل بالاتری هستند و افزایش نرخ بهره در سال گذشته برای جفت‌هایی که بانک‌های مرکزی در تلاش بودند در آن‌ها همگام شوند، رونق بیشتری ایجاد کرد. با این حال، RBA (بانک رزرو استرالیا) چند ماه قبل از تهاجمی‌ترین همتایان خود که در مقایسه با برخی دیگر شاهد اوج‌گیری زودتر و عقب‌نشینی عمیق‌تر بودند، از رژیم سخت‌گیرانه عقب‌نشینی کرد. از نظر فنی، ما یک الگوی سر و شانه داریم که در اینجا نیز باید در نظر بگیریم. الگوی بین ژوئن تا دسامبر یک الگوی تثبیت اغراق‌آمیز بود و به نظر می‌رسید شکست خط گردن در سال 91 به اندازه کافی پیشرفت قابل توجهی باشد. با این حال، جمع آوری پشتیبانی در حدود 87-88 پیشرفت را متوقف کرد و موانع قابل توجهی برای معکوس کردن برد قابل توجه ایجاد کرد. شکست می تواند در هر جهت حل شود، اما اگر از 87 عبور کنیم، پتانسیل اساسی عمیق تر خواهد بود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ 8% 4%
هفتگی -8٪ 15% 6%

نمودار AUDJPY با SMA 200 روزه (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

در میان سه صلیب استرالیایی که در اینجا به آنها اشاره می کنم، AUDNZD برای بیشتر معامله گران عجیب ترین است. گفته می شود، این همچنین نشان دهنده ترین مبانی استرالیا است. بدون تأثیر قلدرانه دلار یا پیامدهای خطر بر روی ین، ما آنچه را که بیشتر از همه بین ارزهای استرالیا و نیوزلند متمایز است، کاهش می دهیم. آنها هر دو ارز حامل هستند، کالاها را نشان می دهند و سلامت کلی اقتصادی آسیا را منعکس می کنند. بنابراین، دیدگاه در اینجا مقایسه دقیق تری در مورد موضوعاتی است که در تضاد هستند. نرخ‌های بهره نسبی قویاً از «کیوی» حمایت می‌کنند، زیرا RBNZ سرعت افزایش خود را حفظ کرده است، اما اخیرا (چند هفته گذشته) اسپرد بازده اوراق قرضه دولتی 2 ساله به نفع AUD برگشته است. از نظر فنی، روندهای ثابت قابل توجهی در پشت این جفت وجود داشته است که در فاصله اکتبر تا دسامبر به ویژه در اسلاید 1050 پیپ تهاجمی بود. از زمان چرخش ماه گذشته، AUDNZD برای آزمایش فیبوناچی 38.2 درصدی پای فوق الذکر بازگشته است. تا زمانی که عوامل بنیادی برای شتاب سفته‌بازی کف نکنند، فضای زیادی برای اجرا باقی می‌گذارد.

توصیه شده توسط John Kicklighter

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار AUDNZD با SMA های 20، 100 و 200 روزه (روزانه)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.