دلار در حال عقب نشینی؛ انتشار فهرست حقوق و دستمزد بزرگ به نظر می رسد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – پیش از انتشار گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده که می تواند بر سیاست های پولی فدرال رزرو در آینده تأثیر بگذارد، دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز جمعه کاهش یافت. در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر

کد خبر : 288702
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
دلار در حال عقب نشینی؛  انتشار فهرست حقوق و دستمزد بزرگ به نظر می رسد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – پیش از انتشار گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده که می تواند بر سیاست های پولی فدرال رزرو در آینده تأثیر بگذارد، دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا روز جمعه کاهش یافت.

در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1 درصد کاهش یافت و به 104.670 رسید و به پایین‌ترین سطح خود از ماه اوت رسید.

دلار اخیراً در حال کاهش بوده است و به تازگی بدترین ماه خود از سال 2010 را به ثبت رسانده است، زیرا رئیس فدرال رزرو تا حد زیادی انتظارات را تقویت کرد که بانک مرکزی ایالات متحده قرار است اندازه افزایش خود را در نشست اواخر این ماه کاهش دهد. -پیوت نامیده می شود.

روز چهارشنبه گفت که زمان کاهش نرخ بهره فرا رسیده است، و خاطرنشان کرد که “کاهش سرعت در این مرحله راه خوبی برای متعادل کردن ریسک ها است” و این دیدگاه با کمک شاخص اکتبر، معیار مورد علاقه فدرال رزرو برای نرخ تورم، کمک کرد که بیش از آن کاهش یافت. انتظار می رود، از 0.5٪ به 0.2٪ ماه به ماه برسد.

اکنون توجه به بازار کار معطوف شده است.

انتظار می رود که نشان دهد که حدود 200,000 شغل در ماه نوامبر اضافه شده است که نسبت به 261,000 در ماه قبل کاهش یافته است و یک شگفتی نزولی می تواند باعث زیان های سنگین دلار شود.

پس از رشد حدود 1 درصدی در جلسه قبل به دنبال سخنرانی نسبتاً تندروانه رئیس بانک مرکزی اروپا، به 1.0518 سقوط کرد.

اوایل روز جمعه هشدار داد که سیاست‌های مالی برخی از دولت‌های اروپایی می‌تواند منجر به تقاضای مازاد شود، که به این معنی است که سیاست‌های پولی باید سخت‌تر از آنچه در غیر این صورت باشد، باشد.

تا حد زیادی ثابت در 1.2254 معامله شد، با رسیدن به بالاترین سطح 5 ماهه 1.2311 یک شبه، در حالی که حساس به ریسک با 0.2% صعود به 0.6824 رسید.

ین با 0.5 درصد کاهش به 134.65 رسید، در حالی که ین بهترین ارز آسیایی در این هفته بود، با بیش از 3 درصد افزایش به بالاترین سطح در سه ماه گذشته، زیرا کاهش فشارها را از بین برد.

با 0.1 درصد کاهش به 7.0378، یوان همچنان از این گمانه زنی ها سود می برد که چین سیاست های سختگیرانه ضد کووید را در میان نارضایتی عمومی فزاینده نسبت به محدودیت ها کاهش خواهد داد.

در جاهای دیگر، با افت 0.4 درصدی به 17.5654، رند پس از افت بیش از 4 درصدی در روز پنجشنبه، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه یک هیئت مشاوره زمینه های بالقوه ای را برای رئیس جمهور آفریقای جنوبی، سیریل رامافوسا، پس از سرقت 580,000 دلار پیدا کرد، یک بار افزایش یافت.

خروج او می تواند اصلاحات با هدف تقویت رشد اقتصادی، تثبیت مالیه عمومی و مقابله با اختلاس را به عقب بیندازد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.