EUR/USD در حال آزمایش پایین ترین سطح روز به سمت برابری است، CPI ایالات متحده بسیار مهم خواهد بود

[ad_1] خرس EURUSD به سمت استحکام و برابری چشم بر روی گاز قدم می گذارد. معامله گران برای گزارش CPI بسیار مهم ایالات متحده آماده می شوند. EURUSD در روز بیش از 0.4٪ در یک جلسه پرنوسان در نیویورک که تجارت دو طرفه خوبی در بازار فارکس داشته است، کاهش یافته است. دلار آمریکا روز

کد خبر : 278644
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
EUR/USD در حال آزمایش پایین ترین سطح روز به سمت برابری است، CPI ایالات متحده بسیار مهم خواهد بود

[ad_1]

  • خرس EURUSD به سمت استحکام و برابری چشم بر روی گاز قدم می گذارد.
  • معامله گران برای گزارش CPI بسیار مهم ایالات متحده آماده می شوند.

EURUSD در روز بیش از 0.4٪ در یک جلسه پرنوسان در نیویورک که تجارت دو طرفه خوبی در بازار فارکس داشته است، کاهش یافته است. دلار آمریکا روز چهارشنبه افزایش یافت، زیرا نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای تاکنون شواهد کمی از پیروزی «موج قرمز» جمهوری‌خواهان را نشان می‌دهد. با این حال، این یک حرکت وحشیانه بین پایین‌ترین و اوج‌های 109.727 و 110.373 جلسه نیویورک بود که یورو را هل داد و کشید.

در سیاست ایالات متحده، انتظار می‌رفت که نمایش قوی‌تر جمهوری‌خواهان، شعله‌های گمانه‌زنی در مورد چشم‌انداز حمایت مالی کمتر و احتمالاً اوج پایین‌تر در نرخ پایانی فدرال رزرو را شعله‌ور کند. این در ابتدا یک پیشنهاد را به دلار هدایت کرد و متعاقباً از یورو در روز جمعه و در ابتدای هفته در محدوده معاملاتی آن 0.97-1.01 برای ماه تا کنون حمایت کرد. با این حال، به نظر می رسد که چشم انداز تقسیم کنگره ایالات متحده و حرکت قرمز جمهوری خواهان مورد انتظار محقق نشده است. در نتیجه، وال استریت به صورت پیشنهادی باز شد و در آخرین بخش از جلسه، نزولی برای یورو باقی می ماند.

تحلیلگران رابوبانک استدلال کردند که روند کاهشی بیشتری برای ارز واحد وجود دارد. آنها گفتند: «از نظر ما، عوامل بنیادی همچنان نسبت به فشار نزولی بیشتر برای جفت ارز در ماه‌های آینده مغرضانه هستند، به این معنی که ما به افزایش‌ها به عنوان فرصتی برای فروش نگاه می‌کنیم.

به ویژه، ما نمی‌بینیم که یورو برای تأثیر زمستان 2023 قیمت‌گذاری می‌شود و دوره طولانی گرانی انرژی برای مدل تجاری آلمان، تراز تجاری و حساب جاری اروپا و ارزش یورو چه معنایی دارد. ما پیش بینی خود را برای EUR/USD در نمای 12 ماهه از 1.05 به 0.95 کاهش داده ایم. ما انتظار داریم که EUR/USD در ماه‌های آینده در حدود این سطح مبادله شود.»

در مورد موقعیت‌یابی، آخرین داده‌های موقعیت‌یابی سفته‌بازان CFTC نشان می‌دهد که سطوح سود خالص یورو طی دو هفته گذشته به بالاترین سطح از ژوئن سال گذشته افزایش یافته است. در صورتی که دلار آمریکا بتواند دوباره قیمت پیشنهادی خود را بدست آورد که در هفته‌های اخیر از بالاترین سطح چند دهه گذشته خود عقب نشینی کرده است، جایی برای اصلاح باقی می‌ماند زیرا سرمایه‌گذاران پس از افزایش چند ماهه سود می‌برند.

CPI ایالات متحده کلیدی برای USD خواهد بود

گمانه‌زنی‌های فزاینده‌ای وجود دارد که فدرال‌رزرو ممکن است به برداشتن پرده از افزایش نرخ‌های بهره برای حمایت از دلار نزدیک‌تر شود و چنین چرخشی می‌تواند به شدت از سهام و همه چیزهایی که بتای بالایی دارند، مانند یورو و مجتمع‌های کالایی حمایت کند. در این راستا، سرمایه گذاران منتظرند ببینند که آیا داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز پنجشنبه باعث تشویق فدرال رزرو به ادامه افزایش نرخ بهره در سال آینده می شود یا خیر. به هر حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در آخرین فشار زمانی که گفت نرخ پایانه ممکن است بالاتر باشد، در برابر احساسات محوری اخیر و افزایش بازار عقب نشینی کرد. در هر صورت، گزارش تورم پنج‌شنبه می‌تواند آزمون تورنسل خوبی برای سنجش اینکه آیا سرمایه‌گذاران می‌خواهند یک بار برای همیشه به دلار پشت کنند یا خیر باشد.

EURUSD در پایان سال به 0.9500 رسید

تحلیلگران Noredea در چشم انداز خود برای یورو گفتند: “EURUSD احتمالاً به روند پر دست انداز ادامه خواهد داد، اما ما همچنان دیدگاه خود را برای پایین بودن EURUSD در پایان سال جاری (حدود 0.95) حفظ می کنیم.

آنچه اکنون می بینیم این است که سرمایه گذاران در تفسیر داده های اقتصادی و پیامدهای سیاست پولی بیشتر دچار اختلاف شده اند. سوگیری تاییدی پیرامون داده‌های دریافتی، باعث می‌شود که فدرال رزرو تا حدی از چرخش مطمئن شود، حتی اگر داده‌ها خلاف آن را نشان دهند.»

کاهش سرعت افزایش نرخ توسط چندین بانک مرکزی منجر به این باور شده است که کاهش نرخ نیز دور از دسترس نیست. برخی بر خطرات انقباض بیش از حد تاکید می‌کنند، با این حال، فدرال رزرو این خطر را می‌بیند که به اندازه کافی سفت نشود یا خیلی زود توقف کند تا تورم را تحت کنترل قرار دهد.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.