پس از اینکه مقامات فدرال رزرو کاهش امیدهای محوری توسط Investing.com را کاهش دادند، دلار ثابت ماند

© رویترز نوشته جفری اسمیت Investing.com — پس از اینکه مقامات ارشد فدرال رزرو پیشنهادات مربوط به “محور” قریب الوقوع در سیاست پولی خود را در بحبوحه نشانه هایی مبنی بر سرد شدن بازار کار ایالات متحده نادیده گرفتند، در معاملات اولیه در اروپا در روز چهارشنبه، دلار ثابت ماند و بالاتر رفت. در ساعت

کد خبر : 263747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
پس از اینکه مقامات فدرال رزرو کاهش امیدهای محوری توسط Investing.com را کاهش دادند، دلار ثابت ماند



© رویترز

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — پس از اینکه مقامات ارشد فدرال رزرو پیشنهادات مربوط به “محور” قریب الوقوع در سیاست پولی خود را در بحبوحه نشانه هایی مبنی بر سرد شدن بازار کار ایالات متحده نادیده گرفتند، در معاملات اولیه در اروپا در روز چهارشنبه، دلار ثابت ماند و بالاتر رفت.

در ساعت 03:40 ET (07:40 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز اقتصادی پیشرفته اندازه گیری می کند، 0.4 درصد افزایش یافت و به 110.48 رسید و از افت نزدیک به 2 درصدی در هفته گذشته فاصله گرفت.

دلار در روز سه‌شنبه پس از گزارش وزارت کار یکی از تعداد فرصت‌های شغلی خالی کاهش یافت، سیگنالی نسبتاً واضح و قوی مبنی بر اینکه سلسله افزایش نرخ‌های فدرال رزرو در سال جاری، شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا برنامه‌های استخدام خود را متوقف کنند.

با این حال، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو پس از اعداد و ارقام به سی ان ان گفته بود که “جای زیادی برای کند کردن بازار کار وجود دارد، قبل از اینکه وارد شرایط رکود شدیدی شویم که مردم پیش بینی می کنند.” هیئت حکام مستقر در دی سی، تمایل فدرال رزرو برای پذیرش “دوره رشد پایین تر از روند” را در حالی که برای کاهش تورم مبارزه می کند، تکرار کرد.

این به اصطلاح نظرسنجی اولین مورد از یک سری ارقام بزرگ از بازار کار ایالات متحده بود که این هفته برنامه ریزی شده بود، که با گزارش رسمی روز جمعه به اوج خود می رسد. در همین حال، ارزیابی خود را از استخدام بخش خصوصی در ماه سپتامبر در ساعت 08:15 ET (12:15 GMT) گزارش خواهد کرد.

کریس ترنر، تحلیلگر ING در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت: «ما در مورد اینکه فدرال رزرو قرار است در این هفته بر اساس داده‌های اندکی نرم‌تر آمریکا حرکت کند، تردید داریم. از 108.50. با تمرکز بر چالش سخت عرضه نیروی کار، فدرال رزرو در ماه سپتامبر به ما گفت که بیکاری باید از 3.7٪ فعلی به 4.4٪ در سال آینده افزایش یابد تا از افزایش بودجه فدرال رزرو از 4.50٪ به 4.75٪ جلوگیری شود.

پیش از نشست مهم صادرکنندگان نفت در وین که قرار است کاهش شدید تولید را به منظور حمایت از قیمت‌ها اعلام کند، این ارزها دو ضعیف‌ترین ارز اصلی بودند که به ترتیب 0.5 و 0.3 درصد از دست دادند. به‌عنوان واردکنندگان خالص انرژی، قیمت‌های بالاتر نفت معمولاً به‌عنوان یک باد مخالف برای اقتصاد بریتانیا و منطقه یورو عمل می‌کند.

افزایش هنگفت در هزینه صورتحساب انرژی منطقه یورو بار دیگر در داده های تجاری آلمان در ماه اوت که دومین ماهنامه کوچک این کشور در 30 سال گذشته بود، مشهود بود. همچنین در شاخص‌های نهایی مدیران خرید S&P برای هر چهار اقتصاد بزرگ منطقه یورو تجدیدنظرهای نزولی صورت گرفت.

پوند نیز به نوبه خود، همچنان به مبارزه با دولت جدید بر سر برنامه های مخارج خود ادامه داد، موضوعی که ممکن است حتی با سخنرانی نخست وزیر لیز تراس در کنفرانس حزب محافظه کار اواخر چهارشنبه نیز حل نشود.

یکی از ارزهایی که در برابر دلار خود را حفظ کرد، پس از آنکه بانک مرکزی نیوزلند آن را 50 واحد پایه افزایش داد، همانطور که انتظار می رفت، به 3.50 درصد رسید. این در تضاد با تصمیم ترامپ برای افزایش تنها 25 واحد پایه در روز سه‌شنبه بود، رویدادی که با تشویق امید به پایان زودهنگام افزایش نرخ‌های جهانی باعث افزایش گسترده‌تر دلار در روز سه‌شنبه شد.

بانک‌های مرکزی این کشور، و همگی جلسات سیاستگذاری منظم خود را در اواخر چهارشنبه برگزار می‌کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.