تحلیل فنی نفت خام: WTI Falling Wedge

نکات صحبت روغن: قیمت نفت همچنان یک موضوع داغ در سراسر بازارهای جهانی است. نفت خام WTI بخش بهتری از سه ماه گذشته را صرف پایین آمدن قیف کرده است و شکل یک گوه در حال سقوط را به خود گرفته است. چنین تشکیلاتی اغلب برای پتانسیل برگشت صعودی دنبال می شوند. تجزیه و تحلیل

کد خبر : 245298
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۲
تحلیل فنی نفت خام: WTI Falling Wedge


نکات صحبت روغن:

  • قیمت نفت همچنان یک موضوع داغ در سراسر بازارهای جهانی است.
  • نفت خام WTI بخش بهتری از سه ماه گذشته را صرف پایین آمدن قیف کرده است و شکل یک گوه در حال سقوط را به خود گرفته است. چنین تشکیلاتی اغلب برای پتانسیل برگشت صعودی دنبال می شوند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

نفت خام به تثبیت ادامه می دهد. دو هفته پیش موضوع را بررسی کرده بودم، چند مورد فنی کلیدی را که امروزه در بازی باقی مانده اند برجسته می کند.

برای پشتیبانی – من به دنبال منطقه ای بودم پشتیبانی از اقدام قیمت که در دهه گذشته در جریان بوده است. مطمئناً این یک منطقه گسترده است، اما داده شده است اقدام قیمت که در WTI در دهه گذشته، کاملاً واضح است که این محدوده قیمتی کلیدی برای تولیدکنندگان نفت است. این منطقه کمک کرد تا زمانی که قیمت‌ها از سال 2011 تا 2014 افزایش یافته بودند، حمایت ایجاد شود. و سپس در سال 2018 و دوباره در اوایل سال 2021 به منطقه مقاومت تبدیل شد، درست قبل از اینکه شکست Q4 واقعاً شروع شود. و حتی زمانی که این اتفاق افتاد، سطح 85.90 به علامت گذاری بالاترین سطح اکتبر کمک کرد و تا کنون در این ماه، به نشان دادن پایین ترین سطح آگوست 2022 کمک کرده است.

این سطح 85.90 سه شنبه گذشته وارد بازی شد، بنابراین حدود یک هفته پس از نوشتن من مقاله فنی قبلی در مورد WTI. اما، امروز به عنوان پشتیبانی در حال بازی است. حداقل، این یک مثال تمیز را نشان می دهد قیمت اقدام قبلی مقاومت-تبدیل-حمایت.

نمودار قیمت ماهانه نفت خام WTI

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

نمودار روزانه نفت خام WTI

پایین رفتن به نمودار روزانه در نفت خام و الف گوه افتادن برجسته می شود. این یک شکل گیری است که بین دو نابرابر زاویه نشان می دهد خطوط روند. مقاومت در خط روند تهاجمی‌تر باقی می‌ماند، و این نشان‌دهنده تهاجم بیشتر خرس‌ها زمانی است که قیمت در مقاومت یا نزدیک به آن است. از سوی دیگر، پشتیبانی یک خط روند با زاویه ضعیف‌تر را نشان می‌دهد، و این اغلب زمانی ظاهر می‌شود که یک نقطه حمایتی اصلی در راه باشد. این نقطه حمایتی اصلی می‌تواند باعث سخت‌تر شدن قرار گرفتن در معرض جدید نزولی شود (با توجه به مفهوم حمایت احتمالاً متوقف شدن ادامه نزولی).

سقوط گوه‌ها اغلب با هدف معکوس‌های صعودی دنبال می‌شوند – با این فرضیه که همان عدم تهاجم خرس‌ها در حمایت یا نزدیک به آن – می‌تواند تا زمانی که فروشندگان در نهایت یک گام به عقب بردارند، ادامه پیدا کند و امکان یک حرکت متقابل را فراهم کند.

نمودار روزانه نفت خام WTI

نمودار روزانه نفت خام wti

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

نفت خام کوتاه مدت

از نمودار چهار ساعته زیر، می بینیم که گاوها هنوز دقیقاً کنترل امور را به دست نگرفته اند. اما، ما همچنین می‌توانیم ببینیم که آن‌ها تا به حال توانسته‌اند به کاهش حمایت در اطراف پایین‌ترین نقطه در آن نقطه 85.90 کمک کنند، و این اقدام قیمت یکسان شده در حال حاضر بخشی از تغییر نسبت به فروش تهاجمی است که برای بسیاری از قیمت‌ها ایجاد می‌کرد. دو ماه گذشته

شکست بیش از مقاومت کوتاه مدت در 91.24 همچنین مستلزم شکست تشکیل گوه در حال سقوط است و در نتیجه دری را برای پتانسیل صعودی بیشتر باز می کند.

سطح اصلی بعدی بالاتر از آن همان منطقه در حدود 95.00 است سطح روانی که در ماه جولای و اوایل آگوست به عنوان حمایت تبدیل شد.

نمودار قیمت چهار ساعته نفت خام WTI

نمودار چهار ساعته نفت خام wti

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; CL1 در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.