EURUSD برابری را نقض می کند زیرا دلار آمریکا تا ماه مارس بالاتر می رود

EURUSD، ECB – نکات گفتگو EURUSD به زیر 1.00 شکسته می شود و تا 0.9950 معامله می شود ECB هفته آینده تشکیل جلسه می دهد و قرار است 25 واحد در ثانیه افزایش یابد Fedspeak روی شرط‌های تهاجمی 100 bps باز می‌گردد EURUSD دوباره در روز پنجشنبه تحت فشار قرار گرفت، زیرا فروشندگان برای مدت

کد خبر : 229126
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
EURUSD برابری را نقض می کند زیرا دلار آمریکا تا ماه مارس بالاتر می رود


EURUSD، ECB – نکات گفتگو

  • EURUSD به زیر 1.00 شکسته می شود و تا 0.9950 معامله می شود
  • ECB هفته آینده تشکیل جلسه می دهد و قرار است 25 واحد در ثانیه افزایش یابد
  • Fedspeak روی شرط‌های تهاجمی 100 bps باز می‌گردد

EURUSD دوباره در روز پنجشنبه تحت فشار قرار گرفت، زیرا فروشندگان برای مدت کوتاهی به کاهش قیمت از طریق برابری کمک کردند. با حرکت معامله گران به سمت قیمت در اختلاف نرخ فزاینده بین منطقه یورو و ایالات متحده، EURUSD در کاهش ثابت بوده است. در حالی که بانک مرکزی اروپا هنوز هیچ حرکتی نکرده است، معامله گران این هفته برای قیمت گذاری 100 واحد پایه برای فدرال رزرو در ماه جولای عجله کرده اند. پس از چاپ دیروز CPI و افزایش 100 واحدی نرخ بهره توسط بانک کانادا، به نظر می رسید که جدول برای فدرال رزرو برای جهش بالقوه از 75 به 100 تنظیم شده است. افزایش نرخ 100bps

تفاوت نرخ ها و ترس از رکود اخیراً باعث کاهش شدید EURUSD شده است، زیرا واگرایی در مسیرهای سیاست روز به روز آشکارتر می شود. هفته آینده بانک مرکزی اروپا برای نشست سیاستگذاری ماه جولای خود تشکیل جلسه می دهد، جایی که انتظار می رود بانک مرکزی اولین افزایش نرخ بهره خود را در 11 سال گذشته اعلام کند. نرخ فعلی سپرده بانک مرکزی اروپا در 0.50-% است و افزایش تنها 25 واحدی در ثانیه، بانک مرکزی اروپا را در رقابت به سمت سیاست های سخت گیرانه تر، از همتایان خود مانند فدرال رزرو، بانک ملی سوئیس یا بانک کانادا عقب می اندازد.

درگیری های جاری در اوکراین همچنان مانع هر گونه پیشرفت در کاهش تورم می شود، زیرا هزینه های غذا و انرژی همچنان افزایش می یابد. بدتر از همه، خط لوله نورد استریم 1 به دلیل تعمیر و نگهداری بسته شده است و نگرانی ها در مورد از سرگیری جریان با اتمام کار روی خط لوله افزایش یافته است. از آنجایی که اروپا به طور کلی سهمیه بندی انرژی را در میان این وضعیت منحصر به فرد و تاریخی در نظر می گیرد، ناآرامی ها همچنان در حال افزایش هستند. نشست هفته آینده بانک مرکزی اروپا ممکن است برای کریستین لاگارد باخت و باخت باشد، چه او نرخ‌ها را افزایش دهد یا نه، با باد مخالفی برای ارز وجود دارد.

نمودار 1 ساعته EURUSD

نمودار ایجاد شده با TradingView

در حالی که EURUSD توانسته است برابری را نقض کند، هر سرمایه گذاری زیر 1.00 تاکنون به سرعت خریداری شده است. گاوها توانسته‌اند از این آستانه روانی کلیدی دفاع کنند، اما مشخص نیست این ایستادگی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. فشارهای رکودی همچنان به عنوان یک لنگر برای جفت ارز باقی مانده است، به طوری که برخی از کارشناسان وال استریت خواستار 0.95 یا پایین تر تا پایان سال هستند. در قالب حمایت کمتر از برابری باقی می‌ماند، زیرا EURUSD در آب‌های آزاد حرکت می‌کند که بیش از 20 سال است که آزمایش نشده‌اند.

ابهامات ژئوپلیتیکی در منطقه یورو نیز یک باد مخالف چالش برانگیز ایجاد می کند، زیرا ماریو دراگی، رئیس سابق بانک مرکزی اروپا امروز بعدازظهر استعفای خود را از سمت نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد. ایتالیا همچنان در مرکز بحث پراکندگی در بانک مرکزی اروپا قرار دارد، زیرا چالش ها برای لاگارد و شرکت همچنان در حال افزایش است. دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا بود که اعلام کرد برای نجات یورو “هر کاری که لازم باشد” انجام خواهند داد، اما ممکن است سرنوشت این ارز در دستان جروم پاول در واشنگتن باشد.

نمودار روزانه EURUSD

EURUSD برابری را نقض می کند زیرا دلار آمریکا تا ماه مارس بالاتر می رود

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.