EUR/USD سوخت‌گیری را از یک بازگشت متوسط ​​50 درصدی به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده متحمل می‌شود

گاوهای یورو/دلار آمریکا توسط خرس‌ها مورد هجوم قرار می‌گیرند و ممکن است موارد بیشتری به سمت نزول بروند. تمرکز بر تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای روز آینده است. در 1.0552، EUR/USD در باز توکیو تقریبا ثابت است زیرا قیمت به زیر 50% بازگشت میانگین فروش جلسه قبل تثبیت می شود. با این حال، در

کد خبر : 199353
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۱
EUR/USD سوخت‌گیری را از یک بازگشت متوسط ​​50 درصدی به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده متحمل می‌شود


  • گاوهای یورو/دلار آمریکا توسط خرس‌ها مورد هجوم قرار می‌گیرند و ممکن است موارد بیشتری به سمت نزول بروند.
  • تمرکز بر تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای روز آینده است.

در 1.0552، EUR/USD در باز توکیو تقریبا ثابت است زیرا قیمت به زیر 50% بازگشت میانگین فروش جلسه قبل تثبیت می شود. با این حال، در بحبوحه بحران اوکراین و بازارهای پرخطر که به نفع دلار آمریکا هستند، این جفت ارز در دست خرس‌ها باقی می‌ماند.

دلار آمریکا در اواسط هفته در مقایسه با شرکای تجاری اصلی خود بسیار قوی‌تر بود، زیرا معامله‌گران منتظر اعلام پیش‌روی تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه اول هستند که امروز همراه با ادعاهای اولیه هفتگی بیکاری منتشر می‌شود و به دنبال آن درآمد و هزینه‌های شخصی، شاخص احساسات میشیگان در روز جمعه منتشر می‌شود. و فدرال رزرو هفته آینده.

در حالی که اعضای فدرال رزرو قبل از نشست کمیته بازار آزاد فدرال در 3-4 ماه مه در یک دوره آرام باقی می مانند، تمرکز بر روی قرنطینه های کووید چین و بحران اوکراین با خطراتی برای رشد اقتصادی منطقه یورو معطوف شده است.

روسیه عرضه گاز به بخش هایی از منطقه را قطع کرد. گازپروم روسیه روز چهارشنبه عرضه گاز به لهستان و بلغارستان را به دلیل ناکامی آنها در پرداخت به روبل متوقف کرد و در پاسخ به تحریم های غرب برای حمله مسکو به اوکراین، جنگ اقتصادی با اروپا را به راه انداخت.

در همین حال، در حالی که چین در تلاش برای جلوگیری از گسترش کووید-19 قرنطینه ها را به اجرا می گذارد، پکن آزمایش های انبوه برای کووید-19 را افزایش داده است و ترکیبی از انتظارات 50 امتیازی در نشست 3-4 ماه مه فدرال رزرو در حال افزایش است. واحد پول. WIRP پیشنهاد می کند که افزایش 50 bp در جلسات 3-4 می و 14-15 ژوئن کاملاً قیمت گذاری شده است، با احتمال تقریباً 25٪ برای حرکت احتمالی 75 bp در ژوئن.

دلار آمریکا در آتش

شاخص دلار در برابر سبدی از ارزها (DXY) به 103.282 رسید که بالاترین رقم از ژانویه 2017 است. تحلیلگران Brown Brothers Harriman می‌گویند: «ما همچنان به بالاترین رقم مارس 2020 نزدیک به 103 رسیده‌ایم، اما خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم به اینجا رسیده‌ایم». گفت.

به این ترتیب، ما باید به آینده نگاه کنیم زیرا فکر می کنیم روند قوی دلار تا سه ماهه دوم و سه ماهه سوم ادامه خواهد داشت. پس از 103، بالاترین رقم دسامبر 2016 نزدیک به 103.65 است، اما این نیز واقعاً دور نیست. پس از آن، واقعاً هیچ نقطه نمودار قابل توجهی وجود ندارد تا زمانی که به اوج سپتامبر 2002 نزدیک به 109.24 برسیم.

“به نظر می رسد این یک پل بسیار دور است. بله، ما دلاری هستیم، اما فکر نمی کنیم که بتواند 6 تا 7 درصد دیگر نسبت به سطوح فعلی افزایش یابد. شاید بتوانیم تا 105 را قبل از تکمیل شدن به دست آوریم، اما در این مرحله واقعاً فقط یک حدس است، خالص و ساده.»

برخلاف فدرال رزرو و انتظارات در بازارها، مسیر سفت شدن بانک مرکزی اروپا کمی عقب مانده است. برخی از مقامات بانک مرکزی اروپا خواهان افزایش بعدی نرخ در ماه جولای هستند. معامله گران، از این نظر، به دنبال داده های تورم اتحادیه اروپا هستند که در روز جمعه منتشر می شود.

تحلیل تکنیکال EUR/USD

از منظر ساعتی، پتانسیل ادامه نزولی وجود دارد که مطابق با اصلاحیه، علامت بازگشت میانگین 50٪، یک نزولی فراگیر شده و دوباره به سمت نزول حرکت می کند:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.