محققان بهداشت در سراسر کانادا پروژه هایی را برای کاهش اثرات همه گیر COVID-19 بر کودکان، جوانان و خانواده ها راه اندازی می کنند.

از مارس 2020، CIHR نزدیک به 300 میلیون دلار در تحقیقات برای حمایت از واکنش دولت کانادا به همه‌گیری COVID-19 سرمایه‌گذاری کرده است. این تحقیق همه چیز را از تشخیص و درمان های بالقوه گرفته تا پاسخ های بهداشت عمومی و استراتژی های ارتباطی را در بر می گیرد. در ژوئن 2021، CIHR فرصتی برای

کد خبر : 140320
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
محققان بهداشت در سراسر کانادا پروژه هایی را برای کاهش اثرات همه گیر COVID-19 بر کودکان، جوانان و خانواده ها راه اندازی می کنند.


از مارس 2020، CIHR نزدیک به 300 میلیون دلار در تحقیقات برای حمایت از واکنش دولت کانادا به همه‌گیری COVID-19 سرمایه‌گذاری کرده است. این تحقیق همه چیز را از تشخیص و درمان های بالقوه گرفته تا پاسخ های بهداشت عمومی و استراتژی های ارتباطی را در بر می گیرد.

در ژوئن 2021، CIHR فرصتی برای تأمین مالی تحقیقاتی برای ایجاد شواهدی برای درک بهتر و کمک به کاهش تأثیر همه‌گیری بر کودکان، جوانان و خانواده‌ها در کانادا راه‌اندازی کرد. در همان زمان، CIHR یک فرصت مالی برای حمایت از تحقیقاتی که از برنامه‌های واکسیناسیون COVID-19 در سراسر کشور پشتیبانی می‌کند، راه‌اندازی کرد.

در 9 دسامبر 2021، CIHR تصویب 70 پروژه را در سراسر کشور با تمرکز بر تأثیر همه گیری بر کودکان، جوانان و خانواده ها و 19 پروژه با تمرکز بر اعتماد به واکسن به مبلغ 13.7 میلیون دلار اعلام کرد.

نمونه هایی از پروژه های تامین شده به شرح زیر است:

درک و کاهش تأثیر بیماری همه گیر بر کودکان، جوانان و خانواده ها

  • دکتر آندریا سیمپسون در Unity Health تورنتو تأثیر همه‌گیری را بر مراقبت‌های دریافتی توسط زنان باردار در انتاریو و پیامدهای سلامتی این زنان و نوزادانشان بررسی خواهد کرد.
  • دکتر کارن لافورد در دانشگاه کوئینز بررسی خواهد کرد که مردم بومی باردار در انتاریو چگونه سلامت و خطر مراقبت های زایمان را قبل و در طول همه گیری جهانی تصور می کنند.
  • دکتر ایوان بور در دانشگاه یورک از تمرکز مبتنی بر نقاط قوت برای تعیین منابع مورد نیاز برای بهینه‌سازی تاب‌آوری پس از همه‌گیری در میان جوانان و خانواده‌های اینویت استفاده خواهد کرد.
  • دکتر ایو پولیو در دانشگاه کبک در چیکوتیمی تأثیر همه‌گیری را بر جوانان، خانواده‌ها و مدارس در نقاط دورافتاده کشور بررسی خواهد کرد.
  • دکتر Oluwabukola Salami در دانشگاه آلبرتا تأثیر بیماری همه گیر را بر سلامت روان جوانان سیاه پوست بررسی خواهد کرد.
  • دکتر لزلی روس در دانشگاه مانیتوبا سلامت روانی را در کودکان متولد شده از مادرانی که در طول همه‌گیری استرس و افسردگی را تجربه می‌کنند، ارتقا خواهد داد.
  • دکتر آن فورنیه در CHU Sainte-Justine انتقال به بزرگسالی در طول همه گیری را برای جوانان با نیازهای مراقبت های بهداشتی ویژه و خانواده های آنها بررسی خواهد کرد.

لیست کامل پروژه ها

اعتماد به واکسن

  • هدف دکتر مایلز لزلی در دانشگاه کلگری بهبود اعتماد به واکسن با کمک به پزشکان برای گفتگوهای آگاهانه و مؤثرتر با بیمارانشان است.
  • دکتر اسکات لیر در بیمارستان St-Paul’s ونکوور یک برنامه دیجیتالی را برای افزایش اعتماد به نفس واکسن در میان بزرگسالان جوان ایجاد، اجرا و ارزیابی خواهد کرد.
  • دکتر شانون مک‌دونالد در اداره بهداشت اولین ملل بریتیش کلمبیا، رهبران ملل و اعضای جامعه را برای جمع‌آوری دیدگاه‌های خود در مورد استقرار واکسن‌های کووید-۱۹ درگیر خواهد کرد.
  • دکتر Ines Colmegna در مؤسسه تحقیقاتی مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل، اعتماد به واکسن را در میان کانادایی‌های مبتلا به HIV و بیماری‌های التهابی بررسی خواهد کرد.

لیست کامل پروژه ها

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.