رئیس هیئت خزانه داری، مونا فورتیه، از کاهش محدودیت های COVID-19 در محل کار دولت کانادا استقبال می کند.

10 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در ادامه انتشار دستورالعمل بهداشت حرفه ای جدید از بهداشت کانادا که محدودیت های COVID-19 در محل کار فدرال را کاهش می دهد، بیانیه زیر را بیان کرد: به روز رسانی بهداشت شغلی دولت کانادا به

کد خبر : 127799
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رئیس هیئت خزانه داری، مونا فورتیه، از کاهش محدودیت های COVID-19 در محل کار دولت کانادا استقبال می کند.


10 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا

مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در ادامه انتشار دستورالعمل بهداشت حرفه ای جدید از بهداشت کانادا که محدودیت های COVID-19 در محل کار فدرال را کاهش می دهد، بیانیه زیر را بیان کرد:

به روز رسانی بهداشت شغلی دولت کانادا به کارمندان عمومی بیشتری اجازه می دهد تا در تعداد بیشتری در محیط های کاری فدرال با هم کار کنند. این خبر خوبی است زیرا برنامه ریزی دپارتمان را در مورد اینکه کجا و چگونه کارمندان دولتی فدرال می توانند بر اساس زمینه های عملیاتی، ماهیت کارشان، و راهنمایی های مقامات بهداشت عمومی کار کنند، اطلاع رسانی می کند.

هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. معاونین به عنوان روسای سازمان خود مسئول ایمنی و رفاه کارکنان خود هستند. من انتظار دارم که گام‌های بعدی در سازمان‌های فدرال به‌صورت مرحله‌ای تنظیم شود و شامل مشارکت پایدار کارکنان می‌شود.

همانطور که از ابتدای شیوع بیماری همه گیر وجود داشته است، کارکنان می توانند مطمئن باشند که هر اقدامی برای اطمینان از سلامت و ایمنی آنها در محل کار انجام می شود. و با توجه به اینکه تقریباً 95٪ از کارمندان دولت فدرال به طور کامل واکسینه شده اند و 98٪ حداقل یک واکسن زده اند، ما می دانیم که راه پیش رو قوی ترین پایه ها را دارد.

کسب‌وکارها، خانواده‌ها و جوامع ما همگی یاد گرفته‌اند که در نتیجه کووید-19 به روش‌های جدیدی کار کنند، تا روابط خود را حفظ کنند، کار کنند، و تجارت را به روش‌هایی انجام دهند که هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم. در مورد دولت کانادا هم همینطور است. رویکرد دیجیتالی، شهروندی و کسب‌وکار به ما و کانادایی‌ها خدمت خوبی کرده است و همچنان در اولویت است.

من مشتاقانه منتظر ادامه رهبری در میان ادارات و آژانس‌ها هستم، زیرا آنها در مدل‌های کاری خود انعطاف‌پذیری ایجاد می‌کنند، جایی که ممکن است و منطقی است. ما همچنین به نظارت بر اقدامات بهداشت عمومی ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که سلامت و ایمنی کارکنان در اولویت است.

و، به عنوان بزرگترین کارفرمای کشور، دولت کانادا به تعامل با شرکا، ذینفعان و جوامعی که در خدمت آنها هستیم، ادامه خواهد داد تا آینده ای پس از همه گیری بسازیم که دارای گستره ملی و دارای ویژگی های متنوع و چابک باشد.

برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، لطفاً به موارد زیر مراجعه کنید: اطلاعات برای کارمندان دولت کانادا: بیماری کروناویروس (COVID-19) – Canada.ca.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.