✨دانلود آزمایشی رایگان | معرفی محصولات سری “NAVIGATOR” | MASTERMIND پیشرفته برای متخصصان و مبتدیان ✨ – سایر – 26 دسامبر 2022

[ad_1] درود از KAYIN.CO مقیم اندونزی [“KAYIN.CO” is our ID on the mql5.com web]. مطالب بحث برای تطبیق دستور زبان اندونزیایی به انگلیسی ترجمه شد. بنابراین ممکن است تفاوت های جزئی در درک وجود داشته باشد، بنابراین بررسی مطالب بیشتر از طریق ویدیو خواهد بود. ما در mql5.com چیزهای مثبت و با کیفیت زیادی می

کد خبر : 298144
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
✨دانلود آزمایشی رایگان |  معرفی محصولات سری “NAVIGATOR” |  MASTERMIND پیشرفته برای متخصصان و مبتدیان ✨ – سایر – 26 دسامبر 2022

[ad_1]

درود از KAYIN.CO مقیم اندونزی [“KAYIN.CO” is our ID on the mql5.com web]. مطالب بحث برای تطبیق دستور زبان اندونزیایی به انگلیسی ترجمه شد. بنابراین ممکن است تفاوت های جزئی در درک وجود داشته باشد، بنابراین بررسی مطالب بیشتر از طریق ویدیو خواهد بود. ما در mql5.com چیزهای مثبت و با کیفیت زیادی می بینیم. از جمله محافظت از محصولات SELLER بسیار خوب و تضمین شده است. برنامه ریزی برای KAYIN.CO برای بازاریابی ایده ها و خلاقیت های خود در اینجا. فقط ممکن است مواردی وجود داشته باشد که خوشایند نباشد و ممنوعیت ها نقض شود، لطفاً ادمین سریعاً “ممنوعه” صادر نکند، بلکه در ارائه دستورالعمل ها و راه حل ها کمک کند.

ایده ها و خلاقیت های مختلفی با توجه به نیاز معامله گران ارائه می شود تا فوراً به عنوان یک تحلیلگر بازار مالی شخصی ماهر شوید. ابزار ویژه ای ایجاد شد که شامل ده ها نشانگر بالقوه است که در یک نشانگر با نمایشگر “wysiwyg” روی یک صفحه جمع شده اند که بسیار دوستانه است تا به مغز متفکر پشتیبانی از فعالیت های زنده تبدیل شود.

با توجه به موفقیت در این تجارت، نه از مطالب تئوری زیاد که تسلط دارند، بلکه تجربه زیادی برای هر کسی دارد. البته معامله گران تازه کار و متخصص هر کدام استراتژی خاص خود را دارند و البته سایر معامله گران نمی توانند از آن استفاده کنند [the results are different]. در پایان، برای موفقیت در این کسب و کار مستلزم ثبات و تجربه شخصی کافی است. زیرا تجارت یک علم دقیق نیست بلکه یک هنر شخصی است

پیام ما این است که این تجارت دارای ریسک بسیار بالایی است، زیرا موفقیت بسیار کوچک است، نظرسنجی ها ثابت می کنند که تنها 5٪ و حتی پس از آن اکثریت توسط سازندگان تجارت جهانی کنترل می شود. بنابراین به هر شخصیت بازار شخصاً مسلط شوید، آنگاه همیشه از جکپات هر معامله ای که در زمان مناسب انجام می دهید لذت خواهید برد.

این ابزار به مشتریان اجازه می دهد تا با توجه به ویژگی های شخصی و تحقیقات خود کالیبره کنند. برای کسانی که قبلاً تجربه دارند، می توانید بلافاصله از آن به عنوان یک راهنما در هنگام انجام فعالیت های تجاری به طور مستقیم از توصیه های نشان داده شده استفاده کنید. با این حال، توصیه می شود ابتدا در چند هفته آینده با طبیعت و شخصیت آشنا شوید. به عنوان مثال، هر خلبانی به زمان نیاز دارد تا تمام ابزارهای کابین خلبان NAVIGATOR را یاد بگیرد تا قبل از پرواز با هواپیما مهارت داشته باشد.

توجه: در بالای هر ویدیو لینک محصول بازاریابی mql5.com وجود دارد. خبر خوب این است که همه شما می توانید آن را به صورت رایگان با استفاده از امکانات TRIAL دانلود کنید [Terms & conditions apply according to mql5.com rules] بیا اونجا کلیک کنیم..

با تشکر از توجه شما..


✨PRIME Navigator https://www.mql5.com/fa/market/product/90498✨

شرح عملکردهای موجود در این محصول

PRIME Navigator یک نشانگر واحد است که اطلاعات ترکیبی از چندین نشانگر محبوب را نمایش می دهد [WPR, MACD, RSI,CCI,STOCH, MA]:

1. سیگنال در گوشه سمت چپ بالا نشان می دهد که این نشانگر برای 8 جفت در یک تایم فریم اعمال می شود.

تابع: تجزیه و تحلیل کلی بازار دلار. به طوری که هر چه سیگنال های بیشتری به USD اشاره کنند، تصمیمات بهتری برای TREND گرفته می شود. نشان می دهد که بازار در همین راستا است. با این حال، اگر شرایط سیگنال آشفته باشد، برای تصمیمات SCALPING خوب است، زیرا احتمال نوسانات زیادی وجود دارد.

2. سیگنال در گوشه سمت چپ پایین این نشانگر را برای 8 تایم فریم در یک جفت نشان می دهد.

عملکرد: تشخیص جفت را در 8 بازه زمانی دقیق تسهیل می کند [M1, M5, M15, M30, H1, H4, D1, W1]. تصمیمات در مورد جفت های نشان داده شده با جزئیات است.

3. سیگنال‌های روی نمودار رنگ‌هایی تولید می‌کنند که قدرت روند را در یک دوره زمانی مشخص توصیف می‌کنند.

تابع: به عنوان یک سیگنال مفید، استراتژی ورود و خروج را زمانی که جهت تجزیه و تحلیل روند بر اساس مقداری است که تعیین می کنیم، انجام دهید. [default 200]. این ایمن تر از استفاده از شمعدانی است که مقیاس آن بیش از حد متراکم است.

4. سیگنال های محوری، مقاومت و پشتیبانی هر روز به طور خودکار برای جفت های مورد استفاده ارائه می شوند.

تابع: اطلاعاتی که به طور گسترده برای ایجاد محدودیت در نوسانات یک جفت استفاده می شود. می تواند به عنوان یک ماشه اعدام توسط SCALPING استفاده شود.

5. سیگنال CHANNEL در 2 قسمت ارائه می شود که هر یک دارای ورودی مربوط به یک جفت متفاوت است.

عملکرد: اطلاعات کانال را با بازه های زمانی مختلف در نمودار در یک بازه زمانی خاص ارائه دهید. تجزیه و تحلیل همزمان سایر بازه های زمانی را تسهیل می کند.

6. و بسیاری از سیگنال های دیگر که به شما کمک می کند یک دید کلی از شرایط فنی جفت های فعال داشته باشید.

عملکرد: اصل در سراسر این بخش، اطلاعات و توصیه‌هایی است که وقتی با هم ارائه می‌شوند، به شما کمک می‌کنند تا هنگام معامله، بهترین موقعیت را پیدا کنید.

7. 8 فعال سازی وجود دارد که به شما امکان می دهد یک گروه تشکیل دهید اگر نتایج تجمعی در یک جهت باشد، قطعاً 100٪ برنده خواهید شد.

8. فقط در یک هفته. در حال حاضر می توانید از مزایای عمیق در مورد حرکات بازار آینده بهره مند شوید. در همین حال، هدف شما این است که اطلاعات دقیق و دقیق را در زمان واقعی به دست آورید.

✨PRIME Navigator https://www.mql5.com/fa/market/product/90498✨

در زیر قطعاتی که در PRIME Navigator کنار هم قرار گرفته اند را مشاهده می کنید

خبر خوب این است که همه شما می توانید از امکانات TRIAL استفاده کنید [Terms & conditions apply according to company rules mql5.com] بیا اونجا کلیک کنیم..

✨ قسمت شماره 8 نشانگرهای PRIME + مشاوران متخصص [Ai-Jericho] در دست ساخت


دانلود 100% رایگان|برخی شاخص های ساده برای شما|لطفاً چند روز دیگر دوباره بازدید کنید

اطلاعات مهم برای کسب و کار

به همه تحلیلگران و سازندگان بازاریابی که نیاز به ایجاد برنامه های شاخص MT4 انحصاری برای انجام تجارت و فروش آنها در وب سایت MQL5.com دارند خوش آمدید. اگر به خدمات توسعه نرم افزار برای تکمیل و سایر ابزارها برای مواد بازاریابی نیاز دارید [logos, videos] و غیره | KAYIN.CO آماده است تا آن را بر اساس تجزیه و تحلیل و تجربه شما بر روی برخی از شاخص های رایج بسازد | لازمه ارائه منطق و نمودارهای جریانی واضح است.

شما بسیار بیشتر از آنچه برای آن پرداخت کرده اید دریافت خواهید کرد [payless].


مشاوران متخصص


ربات‌های معامله‌گر یا مشاوران خبره مجموعه‌ای از رویه‌های الگوریتمی هستند که می‌توان سیگنال‌های مهمی را برای تصمیم‌گیری در مورد اجرای معاملات به صورت خودکار نمایش داد.

با توجه به اینکه هر ماه باید یک شرایط نوسان منحصر به فرد وجود داشته باشد. برای اینکه تصمیم اجرا در آینده بادوام تر و توانمندتر باشد، لازم است که بک آزمون Expert Advisors بتواند در یک بازه زمانی نسبتاً طولانی بگذرد.

در نتیجه، آزمایش در بازه زمانی طولانی‌تر منجر به تجزیه و تحلیل بهتر در آینده خواهد شد.

با این حال، به عنوان یک پیشنهاد، KAYIN.CO همیشه فرض می کند که ترکیب برنده هنوز 50 تا 50 است. بنابراین برای به حداقل رساندن ریسک و افزایش برد، به کار بردن نظم “احتمال” است. یعنی افزایش حضور با تقسیم حقوق صاحبان سهام به چندین حساب معامله شده.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.