۹ راز کوچک خوشبختی که بیشتر آدم ها به راحتی نادیده می گیرند!

[ad_1] موفقیت می تواند به این معنا باشد که بهترینِ خودتان باشید، الگوی خوبی برای فرزندانتان باشید، یا آدمی مفید برای جامعه. همچنین ممکن است خودتان تعریف متفاوتی برای موفقیت داشته باشید. اما وقتی موفقیت شامل خوشبختی می شود، اغلب به معنای دستیابی به حالت ذهنی یا احساس شادی، آرامش و پذیرش است. در این

کد خبر : 480099
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
۹ راز کوچک خوشبختی که بیشتر آدم ها به راحتی نادیده می گیرند!

[ad_1]

موفقیت می تواند به این معنا باشد که بهترینِ خودتان باشید، الگوی خوبی برای فرزندانتان باشید، یا آدمی مفید برای جامعه. همچنین ممکن است خودتان تعریف متفاوتی برای موفقیت داشته باشید. اما وقتی موفقیت شامل خوشبختی می شود، اغلب به معنای دستیابی به حالت ذهنی یا احساس شادی، آرامش و پذیرش است. در این صورت مهم نیست موفقیت را چگونه تعریف می کنید، هیچ کدام از آرزوها و اهدافی که به آنها دست یافته‌اید، لزوما خوشبختی را محقق نمی کنند. احتمالا شنیده‌اید که خوشبختی یک حس درونی است و برای داشتن آن نیاز نیست چیزهای بزرگ و خارق العاده ای داشته باشید.

۱۰ راز کوچک خوشبختی

در اینجا 10 راز کوچک خوشبختی آورده شده است که اکثر مردم به راحتی نادیده می گیرند. اینها را مرور کنید و بکوشید با جدیت بیشتری آنها را در زندگی تان مد نظر داشته باشید:

مسئولیت کارهای‌تان را بپذیرید

افراد موفق می دانند که هیچ کس قرار نیست مسئولیت کار آنها را بر عهده بگیرد. اگر به شکست در شغل یا حرفه‌تان رسیده اید آن را بپذیرید و منفی بافی را کنار بگذارید. در عوض، مسئولیت کارهای آینده خود را بپذیرید و تغییرات لازم را در زندگی خود ایجاد کنید. با مسئولیت پذیری همه چیز بهتر پیش خواهد رفت و وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود،‌ شادتر خواهید بود.

قدرت تجسم را جدی بگیرید

درست مانند روانشناسی ورزشی، وقتی تصویر واضحی از آنچه می خواهید، داشته باشید و احساس کنید، آن را دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که اقداماتی همسو با آن چیزها را انجام دهید. تصادفی نیست که تایگر وودز، مایکل فلپس و محمدعلی اینقدر خوب عمل کردند. همه آنها قبل از هر رویداد از تجسم استفاده می کردند. معروف است که جک نیکلاوس گفته است: “من هرگز ضربه ای را حتی در تمرین، بدون داشتن تصویر بسیار واضح از آن در سرم، نمی زنم.”

افراد موفق مرتباً آنچه را که می‌خواهند تجسم می‌کنند، زیرا می‌دانند که مغز بین تجسم و چیزی که اتفاق می‌افتد تمایز قائل نمی‌شود. فقط 5 دقیقه در روز زمان بگذارید و تصور کنید که یک کار را انجام می دهید، با یک چالش روبرو می شوید یا زندگی شادی را تجربه می کنید.

تمرکزتان را بالا ببرید

افراد موفق علاوه بر اینکه تصویر ذهنی روشنی از رویاهای خود ایجاد می کنند، در دستیابی به آنها نیز متمرکز هستند. آنها هر روز در لحظه و با حضور هن زندگی می کنند، اهدافشان روشن و تعهداتشان پایان ناپذیر است. اگر می‌خواهید همان تمرکز لیزری را داشته باشید، برخی عادات صبح و عصر که از شما حمایت می‌کنند، مانند نوشتن اهداف و یادداشت رویاهایتان مفید هستند. به زمانی که حواس‌تان پرت می‌شود توجه کنید و زود به مسیر برگردید. ثبات و پایداری حیاتی است.

در صورت لزوم کمک بخواهید

اگر فکر می‌کنید “من به تنهایی می‌توانم این کار را انجام دهم”، در حال از دست دادن فرصت هستید. افراد موفق می دانند که باید اطراف خود را با آدم های باهوشی احاطه کنند که در رشته خود متخصص هستند. واقعیت این است که همه گهگاه به حمایت نیاز دارند. این می‌تواند به شکل مشاوره، سؤال درست در زمان مناسب یا فردی برای تکیه کردن باشد. علاوه بر این، اگر روابط‌تان را تقویت کنید، وقتی به چیزهایی که آرزویش را داشتید، دست پیدا کنید، تنها نخواهید بود.

تسلیم نشوید

اکثر افراد موفق به شما خواهند گفت که هرگز تسلیم نشدند. برای مثل جی.کی. رولینگ. او یک مادر شکست خورده و مجرد بود، اما با شجاعت ادامه راه را برای تحقق رویای نویسندگی خود پیمود. اگر به شدت چیزی را می خواهید، همیشه راهی وجود دارد. مثبت بمانید، خود را باور داشته باشید و هرگز دست از رسیدن به هدف‌تان برندارید.

مثبت فکر کنید

همه چیز انرژی است و افراد موفق مدام در حال ارسال انرژی های مثبت به کائنات هستند. آنها می دانند که برای رسیدن به آنچه می خواهید، باید ارتعاشات بالای خود را بالا ببرید و حفظ کنید. بنابراین، رها باشید و بدانید که اگر بدترین اتفاق بیفتد، آنچه لازم است برای مقابله با آن را دارید. افکار مثبت منجر به باورهای مثبت و اعمال مثبت و در نهایت نتایج مثبت می شود. اگر با خوش‌بینی زندگی می‌کنید، به زودی به زندگی‌ای که می‌خواهید خواهید رسید. واقعا – جدا.

به خودتان ایمان داشته باشید

داشتن چشم انداز روشن از آنچه می خواهید یک چیز است، اما در عین حال باید باور داشته باشید که ارزش به دست آوردن آن را دارید. افراد موفق – و خوشبخت – دارای دوز سالم اعتماد به نفس و همچنین فروتنی هستند. آنها به طور معمول به خودشان شک نمی کنند و خیلی هم مغرور نیستند. آدم‌های خوشحال اجازه می دهند که خودباوری آنها را به هدف نهایی شان برساند. روی چیزهایی که می‌دانید، مانند نقاط قوت و توانایی‌هایتان تمرکز کنید و به آرزوهایتان محکم بچسبید. شما می توانید با انجام کارهایی که دوست دارید و کارهایی که برای رسیدن به هادف‌تان لازم است، امرار معاش کنید.

تمرین سپاسگزاری را اجرا کنید

سپاسگزار بودن برای چیزهایی که در حال حاضر دارید، ارتعاش شما را افزایش می دهد و چیزهای عالی بیشتری را برای‌تان به ارمغان می آورد. افراد شاد و موفق مراسم صبح و عصر خاصی دارند که شامل تأمل در خوبی ها و اتفاقات مثبت زندگی‌شان می شود. بنابراین، حتی اگر از شغل فعلی‌تان متنفرید، یا حساب بانکی‌تان در حال حاضر قرمز است، چیزهایی در زندگی‌تان پیدا کنید که باعث لبخند زدنتان می‌شوند، زیرا دنیا چیزهای بیشتری برایتان در نظر گرفته است. نعمت های خود را بشمار و بوی شیرین موفقیت و خوشبختی را در افق استشمام کنید.

به کائنات اعتماد کنید

می‌توانید آنچه را که می‌خواهید روشن کنید، عادات سالمی را ایجاد کنید و چارچوب ذهنی مثبتی را اتخاذ کنید، اما زمانی فرا می‌رسد که باید همه چیز را رها کنید. ممکن است همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نرود، اما گاهی اوقات هم شرایط بهتر از آب در می آید. افراد موفق ایمان دارند که در نهایت، همه چیز همانطور که می خواهد پیش خواهد رفت. به کائنات اعتماد کنید زیرا پشت شماست!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.