۸ ویژه برنامه به مناسبت عید مبعث روی آنتن می‌رود

[ad_1] همزمان با روز عید مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، چند ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی به همین مناسبت روی آنتن می‌رود. در ادامه با معرفی ویژه برنامه‌های عید مبعث پیامبر اکرم (ص) همراه باشید. «صبح پارسی» در روز عید مبعث حسن مظفری روز شنبه بیست‌ونهم بهمن ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه

کد خبر : 321588
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۸ ویژه برنامه به مناسبت عید مبعث روی آنتن می‌رود

[ad_1]

همزمان با روز عید مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، چند ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی به همین مناسبت روی آنتن می‌رود. در ادامه با معرفی ویژه برنامه‌های عید مبعث پیامبر اکرم (ص) همراه باشید.

«صبح پارسی» در روز عید مبعث

حسن مظفری روز شنبه بیست‌ونهم بهمن ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. مظفری دکترای معارف اسلامی، دادیار دیوان عالی کشور و بازرس دادستان کل کشور است که در این برنامه حاضر می‌شود تا درباره روز مبعث پیامبر اکرم (س) صحبت کند.

این برنامه همچنین میزبان قاسم رضیعی، قاری بین المللی قرآن و داور مسابقات بین المللی قران کریم است که در گفت‌وگوی خود با میزبانان برنامه از مسابقات بین المللی قران کریم می‌گوید.

در بخش دیگر این ویژه‌برنامه حسین عیوضی، استندآپ کمدین حاضر می‌شود تا به اجرای استدآپ کمدی بپردازد.

صبح‌پارسی در این ویژه برنامه میزبان گروه موسیقی داملا و گروه سرود ندای حق نیز می‌شود که در بخش‌های مختلف برنامه اجرا خواهند داشت.

اجرای «صبح پارسی» فردا را محمد قاسمی و سارا شاکری بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه حسین قطبی زاده است.

ویژه برنامه «ایام» در شبکه دو سیما

«ایام» با اجرای سید مرتضی جوادی و مجریانی از اقوام کرد و بلوچ کشورمان در دو شب ابتدایی در ارتباط با استان‌های مختلف به بحث مشارکت مردم در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار ایران می‌پردازد.

همچنین شنبه شب با حضور فعالین فرهنگی، هنری، اجتماعی و مدنی گفت‌وگوهای مختلفی شکل می‌گیرد. محمدخوانی، نعت خوانی، پرده‌خوانی، حضور گروه‌های مختلف موسیقی و چهره‌های شاخص و … از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.
«ایام» به تهیه‌کنندگی سید احسان میرمحمد کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما که از ۲۷ تا ۲۹ بهمن حوالی ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

«سفیر وحدت» در رادیو ورزش

ویژه برنامه «سفیر وحدت» همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

همزمان با ۲۷ رجب سالروز بعثت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) شبکه رادیویی ورزش با ویژه برنامه «سفیر وحدت» همراه مخاطبین خود در این روز است.

این برنامه با هدف بررسی ویژگی و سجایای اخلاقی و رفتاری حضرت محمد (ص) در زندگی اجتماعی و فردی و معرفی ورزشکارانی که در طول دوران ورزشی خود در کارهای خداپسندانه و خیرخواهانه حضور داشتند، منزلت این عید بزرگ را تبیین می‌کند.

دعوت از بزرگان ورزش و ورزشکارانی که به حج مشرف شدند و بازگویی خاطراتشان در بخش “سفر سبز” از جمله قسمت‌های اصلی این برنامه به شمار می‌رود.

«سفیر وحدت» روز شنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه روانه آنتن رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز خواهد شد. صدف سبحانی تهیه کننده و بتول مرادی گوینده این ویژه برنامه هستند.

عیدانه‌های رادیو ایران در عید مبعث پیامبر اکرم (ص)

«عطر گل محمدی» یکی از ویژه برنامه هایی است که با حضور استاد محمود شاهرخی (از شاعران معاصر) از جایگاه حضرت رسول اکرم (ص) در شعر و ادب فارسی می‌گوید. این برنامه همزمان با روز عید سعید مبعث شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۸:۳۰ پخش می شود.

اهالی «کوی نشاط» نیز عیدانه‌ای است که به مناسبت این عید سعید برای مخاطبان رادیو ایران تدارک دیده شده است، این برنامه روز شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۹:۰۰ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پخش می‌شود.

«به افق نور» نیز در سالروز مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) از هدایت شدن می‌گوید. این برنامه نیز به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.

مسابقه شاد و سرگرم کننده «بازیخند» که در ایام الله دهه مبارک فجراز رادیو ایران پخش شد، روز ۲۹ بهمن همزمان با سالروز مبعث پیامبر به مرحله پایانی می‌رسد و فینال این برنامه ساعت ۱۲:۴۰ پخش می‌شود.

کتابشناسی مبعث در برنامه «کتاب فرهنگ»

برنامه «کتاب فرهنگ» به مناسبت مبعث پیامبر مهربانی به کتابشناسی مبعث با رویکرد به کتاب پیامبر موعود در تورات و انجیل اختصاص دارد.

در این برنامه کتاب پیامبر موعود در تورات و انجیل نوشته دکتر محمد رسول دریایی همچنین کتاب سرزمین نور نوشته استاد محمدرضا سرشار (رهگذر) معرفی و بررسی می‌شود.

«کتاب فرهنگ» برنامه زنده از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هرشب ساعت ۲۰:۰۰ پخش می‌شود.

۵۷۲۴۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.