۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!

[ad_1] امروزه سبک زندگی کاری آدم ها اغلب به سمت شغل های کارمندی و کارهای دولتی رفته است. همه ما به خوبی آگاهیم که در شرایط کنونی و با وجود بحران های اقتصادی که در جامعه حاکم است نمی توان با شغل های ثابت و به اصطلاح کارمندی به راحتی از پس خرج و مخارج

کد خبر : 372776
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
 ۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!

[ad_1]

امروزه سبک زندگی کاری آدم ها اغلب به سمت شغل های کارمندی و کارهای دولتی رفته است. همه ما به خوبی آگاهیم که در شرایط کنونی و با وجود بحران های اقتصادی که در جامعه حاکم است نمی توان با شغل های ثابت و به اصطلاح کارمندی به راحتی از پس خرج و مخارج زندگی برآمد. اما راه حل چیست؟ چطور باید با هزینه های سرسام آور و دغدغه های اقتصادی جنگید و یک زندگی مرفه و آرام را فراهم کرد؟

چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است.

در قرن بیست و یکم، وجود فضای مجازی نه تنها به پیشرفت سبک زندگی آدم ها کمک کرده است بلکه باعث پیشرفت کاری ادم ها شده و به گسترش کسب و کارهای پردرآمد و آموزش ترفندهای پولسازی کمک بزرگی کرده است.

چرخه بقا، شگردی برای افزایش سود کسب و کار

چرخه بقا، مفهوم یا بهتر بگوییم شگردی است برای افزایش بی حد و مرز سود حاصل از یک کسب و کار. اگر شما به خوبی این عبارت را درک کنید و بتوانید متناسب با آن یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید بی شک صاحب یک شغل عالی با درآمد روزافزون خواهید شد.

برخی از مشاغل حتی در بدترین وضعیت اقتصادی و با وجود رکورد در بازارها همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و روز به روز پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. شاید برایتان جالب باشد که چه رازی در دل این کسب و کارها نهفته است که این مشاغل را از دیگر کسب و کارها متمایز می کند و به پیشرفت های بزرگ می رساند.

چرخه بقا به ما می گوید باید تلاش کنیم که درآمدمان را افزایش دهیم، تناسب اندام و ظاهر خوبی داشته باشیم و شبکه ارتباطی خود را گسترده‌تر کنیم تا در این صورت بتوانیم وارد یک رابطه عاطفی ایده‌آل شویم.

در صورتی که به هر دلیل ما یا طرف مقابل شرایط ازدواج را نداشته باشد، رابطه عاطفی تمام می شود و دوباره به مرحله قبل باز می گردیم و به دنبال یک شریک عاطفی خوب خواهیم بود؛ در غیر این صورت اگر شرایط ازدواج مساعد و فراهم بود، ازدواج می کنیم.

پس از ازدواج بچه دار می شویم و مشغول بزرگ کردن بچه خواهیم بود و در نهایت پس از گذشت چندین سال، فوت می کنیم.
اما چرا این چرخه سود کسب و کار را تضمین می کند؟

برای مثال مربی بدنسازی بسیار بیشتر روی زیبایی اندام و ظاهر شما اثرگذار است، در نتیجه درآمد بیشتری را نسبت به مربیان پینگ پونگ تجربه می کند. دفاتر ازدواج همیشه مشتری دارند چون این چرخه ادامه دارد. صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی روز به روز گسترش پیدا می کند، زیرا باعث زیباتر شدن ظاهر می شود و احتمال پیدا کردن شریک عاطفی افزایش پیدا می کند.

اما بعضی از مشاغل به نحوی خود را در این چرخه قرار دادند و چون با روزمرگی های آدم ها ارتباط مستقیم دارند و بطور مداوم نیازهای مردم را تامین میکنند، تا حد زیادی سود حاصل از کسب و کار خود را تضمین کرده اند.

در ادامه این مشاغل را به شما معرفی می کنیم. با تیترکوتاه همراه باشید.
۱. فروش محصولات زیبایی

لوازم آرایشی و محصولات زیبایی آن دسته از کالاهایی هستند که همیشه رو مد هستند و هرگز قدیمی نمی شوند. خانم ها طرفداران همیشگی لوازم آرایشی هستند چراکه در هر مناسبت یا مراسم و حتی برای یک بیرون رفتن ساده از خانه از لوازم آرایشی استفاده می کنند. جالب است بدانید استفاده از لوازم آرایشی در ایران با اختلاف بسیار بیشتر از سایر کشورهاست و همین امر سبب می شود داشتن یک پیج فروش در این حوزه می تواند درآمد ثابت شما را تضمین کند.
۲. مربی ورزشی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم کسب و کار هایی که می توانند انسان را یک قدم به داشتن رابطه عاطفی نزدیک تر کنند، جز مشاغل پولسازی خواهند بود. مربی ورزشی از آنجایی که روی بهبود هیکل و تناسب اندام مشتریان خود تمرکز می کند، می تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد. برای شروع اینکار باید خودتان هیکل خوبی داشته باشید، در کنار تناسب اندام به دانش این کار نیاز دارید. منظور از دانش، داشتن اطلاعات کامل درباره مکمل‌های غذایی، دانش تغذیه، تسلط بر حرکات ورزشی است.

شما با داشتن یک پیج و آموزش نکات تغذیه‌ای و برخی از حرکات تمرینی به صورت رایگان می توانید برای خودتان شاگرد بگیرید و از طریق دادن برنامه غذایی و ورزشی به آنها سود نسبتاً خوبی را به دست بیاورید.
۳. طراحی دکوراسیون

بسیاری از افراد علاقه دارند محیط پیرامون و زندگی خود را شخصا طراحی و دیزاین کنند، این امر می تواند یکی از نشانه هایی باشد که بتوانید این کار را برای دیگران نیز انجام دهید و با دست مزدی کم شروع به فعالیت کنید، این امر که بتوانید مکانی را مناسب زندگی ایده آل شخصی کنید امروزه یکی از پر طرفدارترین شغل ها و یکی از شغل های درآمدزا در دنیا است. اگر بتوانید با استعدادی که در خود دارید همراه با مجلات و کتب به تجربه ی خود نیز بیافزایید می توانید یک طراح خاص و کاربلد شوید.
۴. فروش محصولات هنری

اگر شما ذوق هنری داشته باشید و بتوانید با کمک یک ایده خاص و خلاقانه و با هزینه بسیار کم محصولات هنری اعم از تابلوهای نقاشی، تابلوهای خوشنویسی، صنایع دستی و … تولید کنید و به فروش خوبی برسید. باید در نظر بگیرید که بسیاری از محصولات هنری می توانند به عنوان دکوری و یا کالای تزئینی در دکوراسیون منازل قرار بگیرند بنابراین این شغل هرگز از مد نمی افتد و دائما پولساز خواهد بود. کافی است یک صفحه شخصی در شبکه های اجتماعی به راه بیاندازید و محصولاتتان را را تبلیغ کنید.
۵. فعال یوتیوب

امروزه بسیاری از افراد فعال شبکه یوتیوب هستند. کار سختی نیست، تنها با استفاده از یک دوربین با کیفیت قابل قبول و یک ایده یا طرح جالب می توانید به تولید ویدیو یا هرچیز دیگری مشغول شوید و در یوتیوب درآمد میلیونی کسب کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید ایده ای که برای آن کار می کنید باید جذاب و به روز باشد تا جالب توجه فعالان و کاربران اینترنتی قرار گیرد.
۶. مشاور فنی

امروزه بسیاری از مشاغل اینترنی هستند و بقا آن ها به حضور در شبکه های اجتماعی و افزایش مخاطب در فضای وب بستگی دارد. اگر شما با مطالعه و کسب تجربه در این رشته بتوانید مهارت کسب کنید می توانید به راحتی با بسیاری از شرکت ها، وبسایت ها و یا استارت آپ ها ارتباط برقرار کنید و به واسطه مشاوره های فنی که ارائه می کنید به درآمد خوب و مستمر برسید.
۷. سازنده‌ی طلا و جواهر

با توجه به اینکه خانم ها علاقه بی حد و مرزی به زیورآلات و جواهرات لوکس دارند، این فضا با هر سبک شغل و کسب و کاری همیشه پول ساز خواهد بود. کفیست با کمک یک مربی یا کارگاه شروع به یادگیری مهارت ساخت و تولید انواع زیورآلات و جواهرات کنید و پس از مدتی با ایجاد یک پیج آموزشی یا فروش محصول به درآمد هنگفت برسید.
۸. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

همانطور که قبلا گفتیم در دنیای امروز اکثر مشاغل اینترنتی شده اند و دایره ارتباطشان بسیار گسترده شده است. یکی از راه های افزایش ارتباط با مخاطب در هر شغلی استفاده از شبکه های اجتماعی است که هر کسب و کاری قطعا از آن برخوردار است. در نتیجه شما باید با اندکی صرف وقت راه های استفاده و کارکردن با انواع شبکه های اجتماعی را یاد گرفته و مهارت های ارتباط متقابل با مخاطب را بیاموزید و سپس با عنوان مدیریت شبکه های اجتماعی با یک مجموعه خدماتی، سایت، شرکت و یا کارهای های تولیدی مختلف شروع به همکاری کنید.

۲۲۰۲۲۳

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.