۵۵ درصد اصفهانی‌ها دز دوم واکسن را دریافت کردند

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار هوشمند نیوز اظهار کرد: از دیروز تاکنون ۴۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۹۲ نفر در مراکز درمانی بستری شده است. وی افزود: در حال حاضر نیز یک هزار و ۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی

کد خبر : 127482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۰۰
۵۵ درصد اصفهانی‌ها دز دوم واکسن را دریافت کردند



پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار هوشمند نیوز اظهار کرد: از دیروز تاکنون ۴۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۹۲ نفر در مراکز درمانی بستری شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز یک هزار و ۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۲۰۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند. همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۷۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۱ نفر بوده است، تصریح کرد: از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۲۸۷ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲۰ هزار و ۵۴۰ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۶ هزار و ۷۰۸ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۲۰ هزار و ۴۱۶ نفر از آنها دارای تست مثبت کرونا بوده‌اند.

عقدک در ادامه با اشاره به دریافت واکسن در استان اصفهان گفت: تاکنون  ۷۳.۴۷درصد جامعه دز اول و۵۵.۷۶ درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به ۶۷.۰۷ درصد دانش آموزان هم دز نخست و ۳۵.۸۱ درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر متناسب با رده بندی و فراخوان اعلام شده توسط وزارت بهداشت و درمان تزریق دز سوم واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان انجام می شود و به تدریج با اطلاع رسانی انجام شده واکسیناسیون سالمندان، بیماران زمینه ای در دستور کار قرار می گیرد.

48



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.