۴ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در دهگلان احداث شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز از سنندج، کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان اظهار کرد: باتوجه به روندروبه رشد ساخت وساز واحدهای مسکونی وافزایش تراکم بافت شهری و روستایی ، توسعه و افزایش ضریب پایداری خطوط، برقرسانی به مشترکان جدید با شتاب بیشتری در حال انجام است. وی افزود: در همین راستا از

کد خبر : 400048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
۴ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در دهگلان احداث شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز از سنندج، کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان اظهار کرد: باتوجه به روندروبه رشد ساخت وساز واحدهای مسکونی وافزایش تراکم بافت شهری و روستایی ، توسعه و افزایش ضریب پایداری خطوط، برقرسانی به مشترکان جدید با شتاب بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری، بیش از ۴ هزار متر شبکه جدید برای متقاضیان بخش های متفرقه در سطح شهر و روستاهای شهرستان دهگلان احداث شد.

آقا محمدی با اشاره به نصب و راه اندازی ۹۷ پایه ی بتنی برای اجرای این طرح ، افزود: ۲ کیلومتر از احداث این شبکه ی جدید در حوزه شهری و ۲ کیلومتر دیگر آن در روستاهای این شهرستان و در بخش متقاضیان متفرقه ی برق خانگی است.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان گفت: برای اجرای این طرح، در مجموع در هر دو بخش شهری و روستایی ۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در پایان اظهار کرد: اجرای طرح های سرمایه گذاری ، احداث و اصلاح شبکه روستایی و شهری ، تجهیز و راه اندازی توسعه پست های توزیع هوایی ، ایجاد فیدرهای جدید و توسعه شبکه های ۲۰ کیلوولت، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فن آوری های جدید ازجمله ریکلوزر و سکسیونرگازی و نیرورسانی از جمله برنامه های سال جاری این مدیریت در سطح شهرستان است.

۲۸ هزار و ۲۶۰ مشترک در شهرستان دهگلان از خدمات شرکت توزیع برق بهره مند هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۱۴۷ مشترک مربوط به بخش شهری و ۱۵هزار و ۳۲۱ مشترک نیز در بخش روستایی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.