۴ فیلم در سینماها، ۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی

[ad_1] اکران چهار فیلم سینمایی از این هفته، عرضه پنج فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی، معرفی دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، شرط خاطره اسدی برای ماندن در صحنه، ابهاماتی درباره نمایش ساز در شبکه نمایش خانگی، اختلال در سایت ثبت‌نام اربعین، اظهارات رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری درباره آزادی قاچاقچیان، ریجکت باستان‌شناسان و

کد خبر : 384765
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
۴ فیلم در سینماها، ۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی

[ad_1]

اکران چهار فیلم سینمایی از این هفته، عرضه پنج فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی، معرفی دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، شرط خاطره اسدی برای ماندن در صحنه، ابهاماتی درباره نمایش ساز در شبکه نمایش خانگی، اختلال در سایت ثبت‌نام اربعین، اظهارات رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری درباره آزادی قاچاقچیان، ریجکت باستان‌شناسان و نقش‌برجسته سرقتی و نشست ایسنا درباره جشنواره موسیقی فجر ۱۴۰۲
از اخبار فرهنگی هنری پانزدهم مردادماه بود.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی از روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. این در حالی است که سالن‌های سینما در ماه‌های گذشته با اکران آثاری متنوع در حوزه‌های کمدی، سیاسی و اجتماعی همراه بود اما با آغاز فصل تابستان جای خالی فیلم کودک و نوجوان بیش از پیش به چشم آمد.

همچنین «دست‌انداز» آخرین ساخته کمال تبریزی و به تهیه‌کنندگی محمد آفریده که در سال ۱۳۹۸ کلید خورد و مرحل فنی آن تا یک سال بعد در دوران شیوع کرونا ادامه داشت، قرار است از چهارشنبه، ۱۸ مردادماه در سینماهای کشور روی پرده برود.

افزون بر این‌ها، فیلم سینمایی «نارگیل ۲» به کارگردانی داوود اطیابی و «ستون ۱۴» به کارگردانی امیرحسین همتی از چهارشنبه ۱۸ مرداد در سینماها اکران می‌شود.

عرضه پنج فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی

در ادامه، فیلم‌های سینمایی «امروز» ساخته رضا میرکریمی، «چهارراه استانبول» ساخته مصطفی کیایی، «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان، «عادت‌ نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان و «هت تریک» ساخته رامتین لوافی  در پلتفرم‌ فیلم‌نت عرضه شدند. 

همچنین مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌های ایران همزمان با روز خبرنگار سه‌شنبه، ۱۷ مردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران(سالن اجلاس سران) برگزار می‌شود.

پخش زنده مبارزه ۲ غول رسانه‌ای

صدای کدام بازیگر دوبلور معروف را شوکه کرد؟

بازگشت «شب مُردگان زنده» به سینما

واکنش ستاره‌های «برکینگ بد» به مرگ یک بازیگر

دبیر چهل‌و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

همچنین مدیرکل هنرهای نمایشی با صدور حکمی، مهدی حامدسقایان را به عنوان دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

اجرای تعزیه با تلفیقی از تصاویر ویدئویی در تهران

ضمن این‌که ویژه بارنامه «شبیه نور» شامل اجرای ۲۰ مجلس تعزیه با تلفیقی از تصاویر ویدئویی از روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

شرط خاطره اسدی برای ماندن در صحنه

گفت‌وگویی هم با خاطره اسدی داشتیم که این روزها با نمایش «آخرین سه‌شنبه سال» روی صحنه است و به ایسنا گفت که اگر پیشنهادهای خوبی در تئاتر داشته باشد، دوست دارد همیشه روی صحنه بماند.

نمایش ساز در شبکه نمایش خانگی ممنوع است؟

به دنبال انتشار مطالبی درباره حذف صحنه‌های ساز زدن یک نوازنده زن در یکی از برنامه‌های پلتفرم‌ها، با محمدصادق افراسیابی، معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت‌وگویی داشتیم و از او درباره این‌که آیا نمایش ساز در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع است، پرسیدیم. پاسخ این سوال را اینجا بخوانید. 

دبیر جشنواره موسیقی فجر: بر سر مواضع خود می‌مانم

سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری رضا مهدوی برگزار خواهد شد؛ جشنواره‌ای که در همه این سال‌ها با فراز و فرودهایش برگزار شده اما همیشه نقدهایی به سیاستگذاری‌های آن وارد بوده است. ایسنا میزگردی با رضا مهدوی و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره سی و نهم یعنی شاهین فرهت، محمدعلی مرآتی، هادی آرزم و محمد میرزمانی برگزار کرد. رضا مهدوی در این نشست اعلام کرد: بر سر مواضع خودم می‌مانم و همچنان به دنبال یک دبیرخانه دائمی برای این جشنواره هستم. 

در این لینک گزارش میزگرد ایسنا با اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر را بخوانید. 

بشنوید/ «خواب‌های طلایی» جواد معروفی چگونه تعبیر شد؟

ورود سریع هنرمندان جوان به بازار کار مثل چاقوی دولبه است

سایت ثبت‌نام اربعین اختلال دارد

سازمان حج و زیارت که مسؤولیت ثبت‌نام اربعین را به عهده دارد، درحالی از نام‌نویسی بیش از ۳۰۰ هزار نفر تا کنون برای این سفر خبر داده که سامانه ثبت‌نام اربعین دچار اختلال است. ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد. این مشکل در روزهای واپسین نیز تکرار شده و همچنان ورود به این سامانه و ثبت‌نام در آن، با اختلال‌هایی همراه است.

 ۵ نکته به زائران و موکب‌دارها

در ادامه، رییس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین از ثبت بیش از چهارهزار درخواست تمدید و صدور پروانه موکب‌داری خبر داد و پنج نکته را به موکب‌داران و زائران یادآور شد.

آزادی قاچاقچیان، ریجکت باستان‌شناسان و خبری از نقش‌برجسته سرقتی

همچنین در این روز نشست خبری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد که رییس پژوهشگاه درباره چالش‌های مربوط به بودجه، کاوش‌های  نجات‌بخشی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ورود باستان‌شناسان خارجی به ایران، بی‌توجهی به قاچاق و جعل گسترده آثار تاریخی در مقابل اعمال محدودیت‌ها و بروکراسی‌های اداری برای انجام آزمایش‌ها و مطالعات یافته‌های باستان‌شناسی سخن گفت.

پیشنهادهایی برای خواندن:

چقدر «خوان میرو»‌ را می‌شناسید؟

عاجل یا آجل؟!

این خلبان را می‌شناسید؟

کشف پیکر یک شهید در لباس پاسداری + فیلم

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.