۴ روغن که برای موهای خشک و کدر معجزه می‌کنند!

خشک بودن مو می‌تواند سبب بروز مشکلات بیشتر برای موها شود که رفع آنها نیاز به یک روتین طولانی مدت مراقبت از موها دارد. خبر خوب اینکه برخی درمان‌های ساده خانگی می‌توانند به درمان خشکی موها کمک کنند. بهترین راه برای مقابله با موهای خشک این است که آن را با روغن گرم ماساژ بدهید.

کد خبر : 283956
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۲۷
۴ روغن که برای موهای خشک و کدر معجزه می‌کنند!


خشک بودن مو می‌تواند سبب بروز مشکلات بیشتر برای موها شود که رفع آنها نیاز به یک روتین طولانی مدت مراقبت از موها دارد. خبر خوب اینکه برخی درمان‌های ساده خانگی می‌توانند به درمان خشکی موها کمک کنند. بهترین راه برای مقابله با موهای خشک این است که آن را با روغن گرم ماساژ بدهید. استفاده از روغن برای موی خشک، یک راه حل برای مشکلات مختلف مو مانند شکستگی، خشکی، دو شاخه شدن انتهای مو و کم آبی آن است. اگر شما هم می‌خواهید از شر موهای خشک و کدر خود خلاص شوید، این نوشتار را مطالعه کنید.

روغن پیاز برای موی خشک

احتمالا شنیده اید که پیاز چه تاثیر شگفت انگیزی برای مو و پوست سر دارد. استفاده از روغن پیاز برای مو یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای تقویت موها است. این روغن به عنوان یک حالت دهنده طبیعی عمل می‌کند و به معنای واقعی بافت موهای شما را بهبود می‌بخشد. مواد مغذی موجود در روغن پیاز به اندازه کافی مو را تغذیه می‌کند تا از شکستن، نازک شدن موها جلوگیری کند. همچنین سطح PH پوست سر شما را حفظ می‌کند که باعث رشد بهتر و سالم مو می‌شود.

نحوه استفاده از روغن پیاز

چند قطره روغن پیاز را روی کف دست خود بریزید و هر دو دست خود را به هم بمالید تا گرم روغن شود. سپس آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. صبر کنید تا روغن حدود ۳ تا ۵ ساعت روی پوست سر بماند. در آخر با مقداری آب ولرم و شامپوی ملایم موهای خود را بشویید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی است که برای موهای شما خیلی مفید است. در اصل استفاده از روغن نارگیل یک روش قدیمی‌برای صاف کردن، نرم کردن و حالت دادن موها است. این روغن به جلوگیری از آسیب، شکستگی، ریزش مو کمک می‌کند و همچنین باکتری‌ها و عفونت پوست سر شما را آزاد می‌کند.

نحوه استفاده از روغن نارگیل برای موی خشک

قبل از این که موهای خود را شامپو بزنید، از آن به عنوان نرم کننده پیش از شستشو استفاده کنید. قبل از شستن موها، روغن نارگیل را حدود ۱۰ تا ۳۰ روی موهای خود بمالید. البته دقت کنید که روی قسمت میانی موهایتان تمرکز کنید نه روی پوست سرتان. این روغن به مرطوب کردن و تغذیه مو کمک می‌کند و از وز یا خشک شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

روغن آرگان برای موی خشک

روغن آرگان یکی از بهترین روغن‌هایی است که به تغذیه موهای شما کمک می‌کند. این روغن به درخشندگی و نرمی‌ موها کمک می‌کند و باعث می‌شود از شر موخوره نیز خلاص شوید. روغن آرگان به دلیل خواص تقویت کننده خود به جلوگیری از شکستگی و ریزش مو تاثیر دارد. ویتامین E موجود در این روغن رشد مو را تقویت کرده و از ساقه مو در برابر آسیب بیشتر محافظت می‌کند. به علاوه از عفونت‌های پوست سر نیز جلوگیری می‌کند!

نحوه استفاده از روغن آرگان

اگر می‌خواهید خشکی موهای خود را درمان کنید، بهترین راه استفاده از روغن آرگان برای آبرسانی آن است. این روغن نه تنها سبب آبرسانی موها می‌شود بلکه به حالت آن نیز کمک می‌کند. کافی است چند قطره از آن را به شامپوی خود اضافه کنید. روغن آرگان به پاکسازی پوست سر نیز کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۲۳۳۲۷۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.