۴۸ ساعت تا تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند

[ad_1] گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس که تاثیر زیادی در قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان داشت، اکنون به چالش با این تیم برخورده است. بیرانوند که فصل گذشته و در شرایطی که پیشنهادات خوبی از دیگر تیم‌ها در بازگشت دوباره به لیگ برتر ایران داشت، طی گفتگویی که با یحیی گل‌محمدی داشت مجاب به امضا

کد خبر : 369094
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
۴۸ ساعت تا تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند

[ad_1]

گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس که تاثیر زیادی در قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان داشت، اکنون به چالش با این تیم برخورده است.
بیرانوند که فصل گذشته و در شرایطی که پیشنهادات خوبی از دیگر تیم‌ها در بازگشت دوباره به لیگ برتر ایران داشت، طی گفتگویی که با یحیی گل‌محمدی داشت مجاب به امضا قرارداد با پرسپولیس شد.
این در حالی بود که مبلغ قرارداد او فاصله زیادی با دیگر رقبایش در تیم‌های دیگر داشت و بیرانوند به واسطه علاقه قلبی‌اش به پرسپولیس و در نهایت در مذاکراتی که داشت با قرار دادن آپشن‌هایی، روی برگه قرارداد امضا زد.
شماره یک پرسپولیس در پایان فصل پرماجرایی که پشت سر گذاشت، با دستیابی به دو عنوان قهرمانی و عملکرد فنی قابل توجه، آپشن‌های خود را نیز آزاد کرد تا اکنون حدود ۷ میلیارد از این باشگاه طلبکار باشد. موضوعی که باعث شد در روزهایی که در اردوی تیم ملی در تورنمنت کافا حضور داشت، وکیل حقوقی خود را به باشگاه فرستاده تا درباره مطالبات به گفتگو بپردازند. جلسه‌ای که البته نتیجه‌بخش نبود و حواشی زیادی نیز خروجی آن در پی داشت.

بیرانوند که اکنون دومین اخطار خود را به باشگاه درباره مطالباتش ارسال کرده، فاصله چندانی با فسخ قرارداد خود ندارد. اتفاقی که باعث خواهد شد شوک بزرگی به پرسپولیس وارد شود و آنها تنها راهکار خود را توافق دوباره (عقد قرارداد مجدد با مبلغ مدنظر بیرانوند)، ضمن پرداخت مطالبات کامل او پیش رو داشته باشند.
مسئله‌ای که در شرایط کنونی به سود هیچ‌کدام از طرفین به نظر نمی‌رسد. از یک سو پرسپولیس با فشار مالی بزرگ‌تری مواجه می‌شود و از سوی دیگر نیز بیرانوند مسیر طولانی‌تری برای توافق با پرسپولیس خواهد داشت و در صورت عدم توافق نیز باید به دنبال مقصد جدیدی باشد که در حال حاضر گزینه‌های کمی پیش پای وی قرار دارد و شاید تنها استقلال به عنوان تیمی در قواره او باشد!
بیرانوند بعد از استراحتی کوتاه در شهر زادگاهش که مصادف با جشن عروسی خواهرش نیز بود، امشب (جمعه) به تهران بازخواهد گشت و روند مذاکرات طرفین احتمالا فردا دنبال خواهد شد.
جایی که موعد دومین نوتیس بیرانوند نیز به سر آمده و باید دید او در تصمیمی جنجالی قراردادش را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد و شرایط جدیدی را دنبال خواهد کرد یا مدیران تیم وی را مجاب به فرصت بیشتر برای مذاکره و پرداخت مطالباتش خواهند کرد.
۴۸ ساعت حیاتی طی روز آتی شرایط بیرانوند – پرسپولیس را مشخص خواهد کرد و آیا دو طرف از مواضع خود کوتاه خواهند آمد و راه مذاکره را باز خواهند گذاشت؟

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.