۴۰ هزار نفر لحظه تحویل سال در حافظیه بودند

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این‌که نوروز ۱۴۰۱ با حجم عظیمی از سفر روبه‌رو شده است، گفت: فقط در زمان تحویل سال، بیش از ۴۰هزار نفر از حافظیه (شیراز) بازدید کردند. به ‌گزارش ایسنا، علی دارابی در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور رییس جمعیت هلال احمر

کد خبر : 182528
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
۴۰ هزار نفر لحظه تحویل سال در حافظیه بودند



قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این‌که نوروز ۱۴۰۱ با حجم عظیمی از سفر روبه‌رو شده است، گفت: فقط در زمان تحویل سال، بیش از ۴۰هزار نفر از حافظیه (شیراز) بازدید کردند.

به ‌گزارش ایسنا، علی دارابی در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور رییس جمعیت هلال احمر برگزار شد، با بیان این که فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر بعد از نوروز و در طول سال ادامه خواهد داشت، گفت: ارزیابی سفرهای نوروزی در دستور کار قرار دارد. ان‌شاءالله با واکسیناسیونی که در سطح کشور انجام شده است، شاهد سفرها در تمام سال خواهیم بود.  

دارابی افزود: با حجم عظیمی از سفرها روبه‌رو هستیم و با توجه به این‌که دولت سیزدهم، دولت مردمی است و ملاک ارزیابی‌ها ارائه خدمات و رضایتمندی مردم است، امیدواریم خادمان خوبی باشیم.  

معاون میراث‌فرهنگی با اشاره به حضور گسترده مردم در شب تحویل سال در پایگاه‌های ملی و جهانی میراث‌فرهنگی، گفت: ۲۶ پایگاه ثبت جهانی و ۱۰۰ پایگاه ملی داریم که مقصد سفرهای مردم در تعطیلات نوروز هستند. نزدیک به ۷۹۰ موزه در سطح کشور داریم که ۲۶۴ موزه مربوط به وزارت میراث‌فرهنگی است. این مجموعه‌ها در طول نوروز آماده خدمت به مردم هستند.  

دارابی با اشاره به اقداماتی که پیش از نوروز برای آماده‌سازی پایگاه‌های ملی و جهانی میراث فرهنگی انجام شده است، افزود: در زمان تحویل سال فقط در حافظیه بیش از ۴۰هزار نفر از این مجموعه بازدید کردند.  

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: بنا به دستور مهندس ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ تلاش کردیم تا ازدحام برای دریافت بلیت شکل نگیرد.  

دارابی همچنین گفت: بیش از دوهزار برنامه متنوع در پایگاه‌ها و بناهای تاریخی تحت نظر این وزارتخانه برگزار شده است. برای راهنمایان از دانشجویان، استادان و معلمان استفاده کردیم، به طور مثال در نوروز ۱۵۰ راهنما در تخت جمشید مستقر هستند.  

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.