۳ ملی‌پوش تیم ملی به پرواز وین نرسیدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از ۲۷ بازیکن برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی به میزبانی کشور اتریش دعوت کرده است. ۲ بازی دوستانه قرار است برای شاگردان کی‌روش در اتریش به انجام برسد که بازی نخست، تقابل با اروگوئه خواهد بود که اول مهرماه برگزار می‌شود و

کد خبر : 256866
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
۳ ملی‌پوش تیم ملی به پرواز وین نرسیدند!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از ۲۷ بازیکن برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی به میزبانی کشور اتریش دعوت کرده است. ۲ بازی دوستانه قرار است برای شاگردان کی‌روش در اتریش به انجام برسد که بازی نخست، تقابل با اروگوئه خواهد بود که اول مهرماه برگزار می‌شود و سپس تیم ملی ایران، پنجم مهرماه مقابل تیم ملی سنگال صف‌آرایی می‌کند.

کی‌روش و دستیاران و بازیکنان دعوت‌شده از لیگ برتر ایران که ۱۱ بازیکن هستند، صبح امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه کردند تا با پروازی مستقیم عازم وین شوند. قرار است بازیکنان لژیونر به جمع بازیکنان تیم ملی در اتریش اضافه شوند و طی چند روز آینده این اتفاق خواهد افتاد اما از میان ۱۱ بازیکن حاضر در فرودگاه، تنها ۹ بازیکن مجوز سفر به اتریش را دریافت کردند!

حضور دقیقه نودی رضاییان و چالش فدراسیون

رامین رضاییان آخرین بازیکنی بود که به فهرست تیم ملی اضافه شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی، اعتقادی به سبک بازی رضاییان نداشت اما بعد از حضور کی‌روش، خیلی زود این مدافع راست نامش در فهرست تیم ملی قرار گرفت و با توجه به اینکه نام او از قبل در فهرست اعلام شده تیم ملی به سفارت اتریش حضور نداشت، فرآیند دریافت ویزای او دیرتر از سایر بازیکنان آغاز شد و همین مسئله باعث شد تا رضاییان نتواند همراه سایر ملی‌پوشان به اتریش سفر کند.

مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا بتوانند هر چه زودتر ویزای او را دریافت کنند و مدافع راست محبوب کی‌روش به اتریش سفر کند. البته که رضاییان تنها بازمانده از سفر به اتریش نیست و امید نورافکن هم با چالش دریافت ویزای شنگن مواجه است و نتوانست ویزا بگیرد تا او هم به مانند رامین رضاییان، ناکام در سفر به اتریش باشد و باید دید مشکل این ۲ ستاره ملی چه زمانی حل‌وفصل خواهد شد و آن‌ها به وین سفر خواهند کرد.

نوراللهی اردوی اتریش را از دست داد؟

احمد نوراللهی هافبک ایرانی شاغل در باشگاه شباب‌الاهلی امارات، دیگر بازیکن دعوت‌شده از فهرست کارلوس کی‌روش است که هنوز نتوانسته ویزا دریافت کند. نوراللهی که قرار بود از امارات به اتریش سفر کند و اولین لژیونری باشد که خود را به کادرفنی معرفی می‌کند، حالا در آستانه از دست دادن اردوی تیم ملی قرار گرفته است!

مدیران فدراسیون فوتبال در حال مکاتبه و رایزنی برای صدور ویزای نوراللهی هستند و در این بین، سفیر ایران در اتریش هم وارد ماجرا شده تا بتوانند مجوز سفر احمد نوراللهی از امارات به اتریش را دریافت کنند اما هنوز این اتفاق رخ نداده تا هافبک شباب‌الاهلی یکی از غایبان اردوی تیم ملی در اتریش باشد و احتمال غیبت قطعی او در جمع شاگردان کی‌روش در اردوی اتریش وجود داشته باشد.

سفر پرماجرا و دردسرساز به اتریش با چالش ویزای شینگن!/ ۳ ملی پوش در تهران که به پرواز وین نرسیدند...

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.