۳ سال آزار و تجاوز با تهیه فیلم سیاه

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از اعتمادآنلاین، زنی که مدعی است سه سال به دست مردی هوس‌ران که در سایت دیوار با او آشنا شده بود شکنجه و از او فیلم‌های مستهجن تهیه شده است برای متهم درخواست اعدام کرد. متهم که زنی جوان است در شکایت خود ادعا کرد از ترس شوهرش

کد خبر : 366908
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۱
۳ سال آزار و تجاوز با تهیه فیلم سیاه

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از اعتمادآنلاین، زنی که مدعی است سه سال به دست مردی هوس‌ران که در سایت دیوار با او آشنا شده بود شکنجه و از او فیلم‌های مستهجن تهیه شده است برای متهم درخواست اعدام کرد.

متهم که زنی جوان است در شکایت خود ادعا کرد از ترس شوهرش سکوت کرده و سه سال شکنجه باعث افسردگی شدید او شده است.

زن جوان که شبنم نام دارد مدتی قبل به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد مرد ثروتمندی به او تجاوز کرده و از او فیلم تهیه کرده است.

شبنم ۲۷ ساله به پلیس گفت: سه سال قبل در حالی که من و شوهرم وضع مالی خوبی نداشتیم در فضای مجازی به دنبال پیدا کردن شغلی مناسب بودم که در سایت دیوار با آگهی استخدام در یک شرکت خصوصی روبه‌رو شدم. من به شرکت خصوصی‌ای در غرب تهران رفتم و با مدیر آنجا که مرد میانسالی به نام رامین بود قرار ملاقات گذاشتم. در اولین ملاقات او حرف‌های نامربوط زد. به همین خاطر می‌خواستم شرکت را ترک کنم؛ اما یکباره او در اتاقش را قفل کرد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. او از صحنه‌های سیاه فیلم گرفت و تهدیدم کرد اگر در این باره به  کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. من با سر و وضع آشفته به خانه برگشتم و از ترس شوهرم جرات نکردم به او حرفی بزنم.

او ادامه داد: بعد از چند روز رامین با من تماس گرفت و گفت اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلم را برای شوهرم ارسال می‌کند. او با همین روش مرا تهدید می‌کرد تا در مدت سه سال تسلیم خواسته‌های شوم او شوم. در این مدت به افسردگی مبتلا شده بودم و با همسرم اختلاف شدید داشتم تا اینکه همسرم به ماجرا پی برد و من حقیقت را به او گفتم. حالا آمده‌ام تا از رامین شکایت کنم.

با این شکایت ماموران به ردیابی مدیر شرکت پرداختند و او را بازداشت کردند؛ اما او مدعی شد زن جوان را آزار نداده است و زن برای باج‌گیری او چنین شکایتی را مطرح کرده است. ماموران در بررسی گوشی موبایل او تعداد زیادی فیلم سیاه کشف کردند.

به این ترتیب برای رامین ۴۷ساله به اتهام آزار و اذیت و نشر فیلم سیاه کیفرخواست صادر شد و او در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه شبنم گفت: این مرد سه سال از زندگی‌ام را تباه کرد. هر بار گوشی موبایلم زنگ می‌خورد لرزه بر تنم می‌افتاد. او با تهدید مرا به شرکت می‌کشاند و از من فیلم سیاه تهیه می‌کرد؛ اما از ترس آبرویم جرات نداشتم به کسی حرفی بزنم. من برای او حکم اعدام می‌خواهم.

وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی مطرح کرد. او گفت: سه سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست تا او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست تا با هم رابطه برقرار کنیم. حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ چنین ادعایی را علیه من مطرح کرده است.

با این ادعا قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

منبع:

اعتمادآنلاین

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.