۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر سهامدار لطیف شدند

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ فرابورس ایران در دومین روز تابستان از سومین عرضه اولیه خود در سال 1400 میزبانی کرد که در جریان آن نزدیک به 2 میلیون و 750 هزار نفر، سهامدار شرکت محصولات کاغذی لطیف شدند.  در این عرضه اولیه، 2 میلیون و 764 هزار و 115 کد معاملاتی مشارکت کردند که در

کد خبر : 69867
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۲۰
۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر سهامدار لطیف شدند


به گزارش اقتصادآنلاین ؛ فرابورس ایران در دومین روز تابستان از سومین عرضه اولیه خود در سال 1400 میزبانی کرد که در جریان آن نزدیک به 2 میلیون و 750 هزار نفر، سهامدار شرکت محصولات کاغذی لطیف شدند.

 در این عرضه اولیه، 2 میلیون و 764 هزار و 115 کد معاملاتی مشارکت کردند که در این میان به هر یک از 2 میلیون و 749 هزار و 908 کد که در سقف دامنه قیمتی اقدام به ثبت سفارش کردند، تعداد 10 سهم «لطیف» اختصاص یافت.

دامنه قیمتی در عرضه اولیه سهام محصولات کاغذی لطیف از 30 هزار ریال تا 32 هزار و 500 ریال تعیین شده بود که هر سهم «لطیف» در جریان عرضه اولیه، 32 هزار و 500 ریال قیمت خورد.

26 میلیون سهم از سهام شرکت محصولات کاغذی لطیف امروز دوم تیرماه به عموم خریداران عرضه شد و 4 میلیون سهم دیگر این شرکت نیز شنبه پنجم تیرماه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد بدین ترتیب در مجموع تعداد کل سهام قابل عرضه این شرکت 30 میلیون سهم معادل 15 درصد از سهام لطیف است.

در این عرضه اولیه، شرکت کارگزاری صباتامین علاوه بر اینکه مدیریت عرضه را بر عهده گرفت، خرید 25 درصد از سهام قابل عرضه را متعهد شد و شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین نیز متعهد خرید 25 درصد دیگر از سهام لطیف بود.

شایان ذکر است ناشر سهام محصولات کاغذی لطیف با هدف حمایت از سهم این شرکت، اقدام به انتشار اوراق تبعی کرده که تضمین بازدهی سالانه حداقل ۲۰ درصدی را برای خریداران این عرضه اولیه به دنبال خواهد داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.