۲ حراج جدید آثار هنری در راه است/ تغییر نام حراج ملی

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی دو حراج جدید آثار هنری در سال جدید خبر داد و همچنین اعلام کرد، حراج ملی با نام حراج ایرانیان با تغییراتی در عنوان و رویکرد برگزار خواهد شد. عبدالرضا سهرابی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، همچنین به

کد خبر : 332527
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
۲ حراج جدید آثار هنری در راه است/ تغییر نام حراج ملی



مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی دو حراج جدید آثار هنری در سال جدید خبر داد و همچنین اعلام کرد، حراج ملی با نام حراج ایرانیان با تغییراتی در عنوان و رویکرد برگزار خواهد شد.

عبدالرضا سهرابی که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، همچنین به پرسش‌هایی درباره حراج تهران و عملکرد موزه هنرهای معاصر تهران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، او در ارتباط با برگزاری دوسالانه‌های جدید هنر که پیشتر درباره آن خبرهایی را اعلام کرده بود، توضیح داد: ما برای هر سال، حداقل دوسالانه در نظر گرفتیم. برای سال جدید چهار مورد را مد نظر داریم ولی عناوین رشته‌ها به دلیل تعداد بالا در درخواست‌ها، هنوز مشخص نشده است.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین درباره حراج تهران و صادر نشدن مجوز برای این رویداد تجاری هنری، گفت: دلیل اینکه برای دوره هفدهم حراج تهران مجوزی صادر نشد، یک اشکال حقوقی در درخواست بود؛ ضمن اینکه هیچ آثاری به شورا فرستاده نشد. ما مجوزی صادر نکردیم زیرا از ما درخواستی نشد.

سهرابی درباره برنامه‌های موزه هنرهای معاصر در ادامه سال بیان کرد: موزه برای سال آتی برنامه‌های مفصلی خواهد داشت، همچنین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان نیز به زودی اعلام می‌شود.

وی درباره اهمیت چرخه اقتصاد هنر توضیح داد: چنین رویکردی در دستور کار مرکز قرار دارد و ما هم همه برنامه‌هایمان را در همین راستا پی می‌گیریم، یکی از همین بسترها حراج‌ها است که تاکنون دو حراج به حراج‌های سال آتی اضافه شده است، حراج ملی نامش حراج ایرانیان شده و حراج جدید دیگری نیز سال آتی برپا می‌شود. همچنین شورای خرید آثار تجسمی نیز ایجاد شده تا به هنرمندان خدمات برساند.

سهرابی در آخر از حضور هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در نمایشگاه قرآن خبر داد و افزود: بخشی با عنوان هنرهای تجسمی در نمایشگاه خواهیم داشت که مسوولیت آن به عهده مرکز خواهد بود.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.