۲ اثر نمایشی جدید در تئاتر شهر به صحنه می‌روند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، ۲ اثر نمایشی جدید از روز دوشنبه نوزدهم دی در تالار سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرای خود راپیش روی مخاطبان قرار دادند. «کِه؟» عنوان نمایش جدید تالار سایه به نویسندگی، کارگردانی و بازی بهمن علاقه بندان است که از روز هجدهم دی ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۴۰ دقیقه

کد خبر : 304771
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
۲ اثر نمایشی جدید در تئاتر شهر به صحنه می‌روند



به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، ۲ اثر نمایشی جدید از روز دوشنبه نوزدهم دی در تالار سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرای خود راپیش روی مخاطبان قرار دادند.

«کِه؟» عنوان نمایش جدید تالار سایه به نویسندگی، کارگردانی و بازی بهمن علاقه بندان است که از روز هجدهم دی ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

«نادر یک دانشجوی فلسفه است که برای کشف حقیقت مشغول یک سخنرانی است که ناگهان به ذهن خود، گذشته و آینده اش سفر می کند تا حقیقت را کشف کند. نادر مکاشفه ای داشته که در آن خدا و حقیقت وجود را می‌بیند اما پس از مکاشفه دچار شک و تردید های فلسفی شده است.»

«پیرنِنا» عنوان دیگر نمایش جدید تئاتر شهر است که از روز بیستم دی به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری، کارگردانی اکبر قهرمانی و بازی فریده دریامج ساعت ۱۹ به مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان در کارگاه نمایش میزبان علاقه مندان تئاتر است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: پیرننا در طولانی ترین شب سال (یلدا) چشم انتظار بازگشت تنها فرزندش به خانه است.

در تالار قشقایی نمایش «عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصرآویژه و بازی ناصرآویژه، امیرحسین انصافی، شاهین گلکار ساعت ۱۹:۴۵ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است:

«استاد صمیمی کارگردان مطرح تئاتر که به بیماری سختی دچار است، تصمیم دارد آخرین اثر هنری گروه خود را در فضای یک پارک برای تماشاگران اجرا کند. او اجرایش را براساس شعر عقاب سروده استاد پرویز ناتل خانلری آماده کرده است. اما در طول اجرا اتفاقاتی پیش آمده که مسیر نمایش را تغییر می دهد.»

نمایش «بهرام به روایت هفت پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی و بازی محمود مقامی، حامد شیخی، امیرحسین انصاری، مهدی هنرسازان، رویا شیخی، ساغر بهنام، لاله ذوالفقاری، بیتا زین الدینی، ساناز خدایی، مریم بابایی، سپیده سعیدی نیا، النا زنگنه، فرگل روشن ضمیر، نوید نوبخت، ماهان مقامی، علی پیله ور، محمدرضا محمدپور، علی کاظم پور، متین صفار، کیوان آزاد، محمد جبراییلی، امیر فهادان ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار چهارسو روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

«قصه، حکایت بهرام شاه ایران است. سرآغاز این حکایت، قصه سنمار معمار است. این قصه حکایت عاشقانه بهرام بر دختران هفت گنبد و هفت حکایت آن هفت پیکر برای بهرام است.»

در همین تالار نمایش «خانه برنارداآلبا» به نویسندگی فدریکوگارسیا لورکا، کارگردانی آرش امیری و بازی آویشن صادقی، سوگند صادقی، پگاه الله وردی، سونیا معبودی، فاطیما راد، اسما حسینی، سها داداشی، فروغ فرزین فر، یگانه ملک محمدی، فرنوش روشنی، فرخنده درخشان ساعت ۲۰ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان پذیرای مخاطبان تئاتر است.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است:

«بعد از مرگ پدر همه چیز عوض می شه. هشت سال زمان کمی نیست. کم کم قراره طوفانی بشه.»

۵۷۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.